Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 18:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku
Sice vozidlo řady 742 nějaký ten pátek už nemám, ale demontovat víko AC pumpy na motoru? Domnívám se, že jde o nereálnou myšlenku - bude Ti vadit trubka topení a snad i víko zdvihátek.

Opravu bych doporučoval pumpu vyměnit - tyhle origo krámy jsou jen věčný boj. Pokud stará nechce dolů, demontoval bych ji za pomoci kladiva a víc se s ní netrápil. Navíc pokud jezdíš hlavně LPG, je výhoda elektrické pumpy veliká. Žádné dlouhé ruční čerpání ani únik oleje kolem hřídelek, a co hlavně, nepoběží zbytečně :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.4.14, 17:24
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 10
Příspěvek Re: palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku
CrazyMan píše:
jak jako špalíček??? pumpa funguje imrvére snad ne?

No právě aby "imrwére" nepracovala, tak jsem kouskem dřeva zajistil páčku v dolní poloze.


8.4.14, 13:15
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku
jenze tim ji znicis

tim ze je packa pernamentne dole mas pumpicku a jeji gumku vytazenou nahodu a ten mechanizmus od vacky tam lita jak urvanej

proc myslis ze ta pumpa ma tu zajistovaci polohu nahore? abyto nedelalo bordel

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


8.4.14, 13:18
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek Re: palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku
Šemik píše:
Sice vozidlo řady 742 nějaký ten pátek už nemám, ale demontovat víko AC pumpy na motoru? Domnívám se, že jde o nereálnou myšlenku - bude Ti vadit trubka topení a snad i víko zdvihátek.

Opravu bych doporučoval pumpu vyměnit - tyhle origo krámy jsou jen věčný boj. Pokud stará nechce dolů, demontoval bych ji za pomoci kladiva a víc se s ní netrápil. Navíc pokud jezdíš hlavně LPG, je výhoda elektrické pumpy veliká. Žádné dlouhé ruční čerpání ani únik oleje kolem hřídelek, a co hlavně, nepoběží zbytečně :)


- víko AC pumpy jsem s čerpadlem na motoru už montoval několikrát - naposled právě předevčírem. Takže jde to - nicméně pro mých 160 kg a zničená záda - nic moc :-)

- elektrická AC pumpa se svou cenou blíží ceně vozu :-/
(té tržní, nikoli té nevyčíslitelné citové - Š105 nedám - nejspolehlivější vůz, co existuje. A krom Felicie neznám jiný vůz, ani o několik tříd vyšší, kde bych měl tolik místa)


Naposledy upravil kapetr dne 8.4.14, 13:32, celkově upraveno 1



8.4.14, 13:22
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek Re: palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku
21lucas píše:
jenze tim ji znicis
tim ze je packa pernamentne dole mas pumpicku a jeji gumku vytazenou nahodu a ten mechanizmus od vacky tam lita jak urvanej
proc myslis ze ta pumpa ma tu zajistovaci polohu nahore? abyto nedelalo bordel


Mýlíte se - a zjevně nerozumíte dobře funkci membránového čerpadla.

Membrána zůstane dole (nasáto) - což je ostatně dost běžný stav i za chodu, protože odběr benzínu je mnohem nižší, než je max. množství, jež je čerpadlo schopno dodat.
Čili nikde nic "nelítá jak urvaný" - vačka z motoru jen nic nenadzvedává.


8.4.14, 13:30
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku
nebudu se hadat ale mam takove tuseni ze prave zustane nahore :oops:

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


8.4.14, 13:42
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek Re: palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku
Tušit je dobré, vědět lepší :-)

Mám ho rozebrané před sebou - takže jak jsem řekl, DOLE = nasáto. Ostatně to logicky plyne z funkce čerpadla: po naplnění plovákové komory dojde k uzavření přítoku jehlou, čerpadlo se nacucne, ale už nevytlačí, je tím vyřazeno z funkce, dokud nebude zase potřeba dodat další palivo. Díky tomu pupma většinu času odpočívá. Kdyby neodpočívala, membrána by brzy klekla. To je také důvod, proč jsem jednoduše nepřesunul el. ventil benzínu před čerpadlo - to by pak jelo pořád a membrána by rychle zařvala.


8.4.14, 13:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 85 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz