|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku
Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku
Sice vozidlo řady 742 nějaký ten pátek už nemám, ale demontovat víko AC pumpy na motoru? Domnívám se, že jde o nereálnou myšlenku - bude Ti vadit trubka topení a snad i víko zdvihátek. Opravu bych doporučoval pumpu vyměnit - tyhle origo krámy jsou jen věčný boj. Pokud stará nechce dolů, demontoval bych ji za pomoci kladiva a víc se s ní netrápil. Navíc pokud jezdíš hlavně LPG, je výhoda elektrické pumpy veliká. Žádné dlouhé ruční čerpání ani únik oleje kolem hřídelek, a co hlavně, nepoběží zbytečně
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.4.14, 17:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kapetr
Příspěvky: 10
|
Re: palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku
CrazyMan píše: jak jako špalíček??? pumpa funguje imrvére snad ne? No právě aby "imrwére" nepracovala, tak jsem kouskem dřeva zajistil páčku v dolní poloze.
|
8.4.14, 13:15 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku
jenze tim ji znicis
tim ze je packa pernamentne dole mas pumpicku a jeji gumku vytazenou nahodu a ten mechanizmus od vacky tam lita jak urvanej
proc myslis ze ta pumpa ma tu zajistovaci polohu nahore? abyto nedelalo bordel
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
8.4.14, 13:18 |
|
|
kapetr
Příspěvky: 10
|
Re: palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku
Šemik píše: Sice vozidlo řady 742 nějaký ten pátek už nemám, ale demontovat víko AC pumpy na motoru? Domnívám se, že jde o nereálnou myšlenku - bude Ti vadit trubka topení a snad i víko zdvihátek. Opravu bych doporučoval pumpu vyměnit - tyhle origo krámy jsou jen věčný boj. Pokud stará nechce dolů, demontoval bych ji za pomoci kladiva a víc se s ní netrápil. Navíc pokud jezdíš hlavně LPG, je výhoda elektrické pumpy veliká. Žádné dlouhé ruční čerpání ani únik oleje kolem hřídelek, a co hlavně, nepoběží zbytečně - víko AC pumpy jsem s čerpadlem na motoru už montoval několikrát - naposled právě předevčírem. Takže jde to - nicméně pro mých 160 kg a zničená záda - nic moc - elektrická AC pumpa se svou cenou blíží ceně vozu :-/ (té tržní, nikoli té nevyčíslitelné citové - Š105 nedám - nejspolehlivější vůz, co existuje. A krom Felicie neznám jiný vůz, ani o několik tříd vyšší, kde bych měl tolik místa)
Naposledy upravil kapetr dne 8.4.14, 13:32, celkově upraveno 1
|
8.4.14, 13:22 |
|
|
kapetr
Příspěvky: 10
|
Re: palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku
21lucas píše: jenze tim ji znicis tim ze je packa pernamentne dole mas pumpicku a jeji gumku vytazenou nahodu a ten mechanizmus od vacky tam lita jak urvanej proc myslis ze ta pumpa ma tu zajistovaci polohu nahore? abyto nedelalo bordel Mýlíte se - a zjevně nerozumíte dobře funkci membránového čerpadla. Membrána zůstane dole (nasáto) - což je ostatně dost běžný stav i za chodu, protože odběr benzínu je mnohem nižší, než je max. množství, jež je čerpadlo schopno dodat. Čili nikde nic "nelítá jak urvaný" - vačka z motoru jen nic nenadzvedává.
|
8.4.14, 13:30 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku
nebudu se hadat ale mam takove tuseni ze prave zustane nahore
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
8.4.14, 13:42 |
|
|
kapetr
Příspěvky: 10
|
Re: palivové čerpadlo Š105 - teče okolo trubičky pro hadičku
Tušit je dobré, vědět lepší Mám ho rozebrané před sebou - takže jak jsem řekl, DOLE = nasáto. Ostatně to logicky plyne z funkce čerpadla: po naplnění plovákové komory dojde k uzavření přítoku jehlou, čerpadlo se nacucne, ale už nevytlačí, je tím vyřazeno z funkce, dokud nebude zase potřeba dodat další palivo. Díky tomu pupma většinu času odpočívá. Kdyby neodpočívala, membrána by brzy klekla. To je také důvod, proč jsem jednoduše nepřesunul el. ventil benzínu před čerpadlo - to by pak jelo pořád a membrána by rychle zařvala.
|
8.4.14, 13:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 69 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|