Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.12.24, 02:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Diesel8 - Škoda Favorit 136L 
Autor Zpráva
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
tak myslím, že celé se snad krom ulomení ani sundat nedá...

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


1.4.14, 20:26
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Bydliště: Spišská Nová Ves - Slovakia
Příspěvek Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Celý späťák sa pohybuje, dosť je voľný. Zrkadlo vo vnútri, to je v poriadku. Dá sa pekne nastaviť.

_________________
Škoda Favorit 136L - zelená topoľová - r.v. 1989
Suzuki Vitara VX 16V - r.v. 1997
Citroen Berlingo 1.6 HDi 92 - r.v. 2007
Simson S51 Enduro - r.v. 1985
Simson S51 Electronic - r.v. 1984


1.4.14, 20:28
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9442
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
3 srouby pod tim vnitrnim plastikem

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


1.4.14, 20:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6343
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
K tomu štartovaniu,studený-zošlapnutie pedalu na aktiváciu sytiča,a pak štart bez plynu,teplý motor sa štartuje na pol plynu,a bez predchodzieho zošlapavania.A normálne nahriaty na plný plyn.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


2.4.14, 03:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Opravdu hezký kus, to se už málo vidí....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


5.4.14, 13:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Bydliště: Spišská Nová Ves - Slovakia
Příspěvek Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Zdar chlapi, na začiatok vám prajem pekné veľkonočné sviatky :) ...Fačko som už konečne prezul na letné, plus sa mi podarilo zohnať originálne pukličky.

Ďalej som namontoval a komplet sprevádzkoval rádio s repro, prerobil ventilátor na vypínač a porobil ešte pár drobností.

http://diesel92.rajce.idnes.cz/Facko#20140418_105352.jpg

BTW: to Berlingo na poslednej fotke je ocovo firemné...na tom jazdím keď sa chcem "vyšaliť" s turbom :)

_________________
Škoda Favorit 136L - zelená topoľová - r.v. 1989
Suzuki Vitara VX 16V - r.v. 1997
Citroen Berlingo 1.6 HDi 92 - r.v. 2007
Simson S51 Enduro - r.v. 1985
Simson S51 Electronic - r.v. 1984


20.4.14, 12:11
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
tuníš, tuníš... Ale takhle hezký kus bych nechal co nejvíce origo a jen bych to udržoval v dobrém stavu a kochal se nostalgickou jízdou. Prostě pěkný kus auta to je. Tak to nepřetuň.....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


20.4.14, 12:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
ak počujem ventilátor na vypínač, považujem to za krok nazad, automatika funguje dobre, stačí občasná kontrola...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.4.14, 17:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Bydliště: Spišská Nová Ves - Slovakia
Příspěvek Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Žiadne extra tuningy ani nemam v plane... skôr originál tuning by Škoda

_________________
Škoda Favorit 136L - zelená topoľová - r.v. 1989
Suzuki Vitara VX 16V - r.v. 1997
Citroen Berlingo 1.6 HDi 92 - r.v. 2007
Simson S51 Enduro - r.v. 1985
Simson S51 Electronic - r.v. 1984


20.4.14, 18:25
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Jasný, je to tvoje auto, dej si tam co chceš, na mě nedej. Jen jsem řekl svůj názor. Např. ten vypínač/spínač ventilátoru-zeptám se-máš problém s přehříváním??? Jestli ne, pak nechápu tuto úpravu. Pokud jo, tak to má nějaký důvod, který tě stejně časem dožene k napravení stavu. A třetí brzdové světlo... Pokud řidič za tebou nevidí ty sériové dvě brzdovky, tak ti to kufr nezachrání. Já bych to nechal origo, ani ty mlhovky bych tam nedával. Ale já nejsem majitelem, takže....... si to udělej, jak se ti to bude líbit. :wink:

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


21.4.14, 21:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Bydliště: Spišská Nová Ves - Slovakia
Příspěvek Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Podľa mojích skúseností (a nielen mojich) sa teplota dostávala dosť vysoko, (cca viac ako polovica plne bieleho stĺpca) což je podľa mňa dosť. Kedže jazdím väčšinou po meste (semafóry, kolóny, obmedzenia) zohreje sa raz dva. Vonku je ešte len 20 °C a už mu býva teplo, čo to bude keď bude 40°C? Originál spínač je nastavený na nejakú teplotu vody (ak sa nemýlim okolo 98 stupňov, nie som si istý), ktorá už opúšťa chladič. Akú teplotu musí mať voda, kt. vchádza do chladiča?

Ventilátor je bez poruchy, funguje aj sám, ale kým sa sám zapne... a s manuálnym ovládaním mám len dobré skúsenosti, kedže predtým som jazdieval, a ešte jazdím, na ocových autách, kde mal vždy dorobené manuálne ovládanie a som zvyknutý mu pomôcť uchladiť sa.

Beriem, každý má svoj názor na to čo si v aute dorobí, prerobí, atď...príjmam vaše pripomienky... ale ja dám do auta len to čo viem, že to má nejaký zmysel a účel a hlavne mám s tým dobré skúsenosti.

A ohľadne tretieho brzdového... svetiel na aute nikdy nie je dosť. A predsa len, keď budem brzdiť za horizontom, kde nebude vidieť spodné brzdové...

_________________
Škoda Favorit 136L - zelená topoľová - r.v. 1989
Suzuki Vitara VX 16V - r.v. 1997
Citroen Berlingo 1.6 HDi 92 - r.v. 2007
Simson S51 Enduro - r.v. 1985
Simson S51 Electronic - r.v. 1984


22.4.14, 17:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
ten manuální spínač na saharu je dobrá věc, ale pouze v případě, že to máš udělané tak, že ti souběžně s tím funguje automatika... dokud s tím jezdíš ty, tak je to ok, ale ve chvíli kdy do toho sedne někdo jinej může vyvařit raz dva.
Ohledně toho brzdovýho, je to dobrá věc, když se ti nalepí kamion/autobus na prdel, ho**o vidí ty nízký světýlka někde dole. Tohle svítí nahoře na zadním skle a dobře vidí jestli přibržďuješ nebo která...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


22.4.14, 17:12
Profil

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Teplota u starýho typu se drží vždy v 3/4 stupnice..tzn v plnym bílým políčku..kamarádovo favorit po dědovi to tak má taky..tzn provozní teplota je kousek pod červeným polem..ventilátor sepne sám jakmile ručička vleze kousíček do červenýho - signalizováno kontrolkou..takže víme kdy běží..zcela normální..spínat manuálně nemá smysl..kontrolka ventilátoru je lepší ;)

_________________
Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km


22.4.14, 17:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Bydliště: Spišská Nová Ves - Slovakia
Příspěvek Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Je to spravené aj manuálne ale zapína sa aj automaticky. Mne drží prevádzkovú teplotu na hranici, resp. na začiatku bieleho poľa. Čiže podľa mňa je ručička pri hranici červeného poľa už veľa. Beriem,že je to škodovka a čo to vydrží, ale načo ho trápiť.

BTW: mám to spravené aj cez kontrolku.

_________________
Škoda Favorit 136L - zelená topoľová - r.v. 1989
Suzuki Vitara VX 16V - r.v. 1997
Citroen Berlingo 1.6 HDi 92 - r.v. 2007
Simson S51 Enduro - r.v. 1985
Simson S51 Electronic - r.v. 1984


22.4.14, 17:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
tohle řeší čidlo ze 120 - spíná o 5°C dřív... manuálu netřeba...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


22.4.14, 17:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz