Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Autor |
Zpráva |
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
tak myslím, že celé se snad krom ulomení ani sundat nedá...
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
1.4.14, 20:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
diesel8
Příspěvky: 26 Bydliště: Spišská Nová Ves - Slovakia
|
Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Celý späťák sa pohybuje, dosť je voľný. Zrkadlo vo vnútri, to je v poriadku. Dá sa pekne nastaviť.
_________________ Škoda Favorit 136L - zelená topoľová - r.v. 1989 Suzuki Vitara VX 16V - r.v. 1997 Citroen Berlingo 1.6 HDi 92 - r.v. 2007 Simson S51 Enduro - r.v. 1985 Simson S51 Electronic - r.v. 1984
|
1.4.14, 20:28 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9442 Bydliště: Kolín
|
Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
3 srouby pod tim vnitrnim plastikem
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
1.4.14, 20:32 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
K tomu štartovaniu,studený-zošlapnutie pedalu na aktiváciu sytiča,a pak štart bez plynu,teplý motor sa štartuje na pol plynu,a bez predchodzieho zošlapavania.A normálne nahriaty na plný plyn.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
2.4.14, 03:54 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Opravdu hezký kus, to se už málo vidí....
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
5.4.14, 13:21 |
|
|
diesel8
Příspěvky: 26 Bydliště: Spišská Nová Ves - Slovakia
|
Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Zdar chlapi, na začiatok vám prajem pekné veľkonočné sviatky ...Fačko som už konečne prezul na letné, plus sa mi podarilo zohnať originálne pukličky. Ďalej som namontoval a komplet sprevádzkoval rádio s repro, prerobil ventilátor na vypínač a porobil ešte pár drobností. http://diesel92.rajce.idnes.cz/Facko#20140418_105352.jpgBTW: to Berlingo na poslednej fotke je ocovo firemné...na tom jazdím keď sa chcem "vyšaliť" s turbom
_________________ Škoda Favorit 136L - zelená topoľová - r.v. 1989 Suzuki Vitara VX 16V - r.v. 1997 Citroen Berlingo 1.6 HDi 92 - r.v. 2007 Simson S51 Enduro - r.v. 1985 Simson S51 Electronic - r.v. 1984
|
20.4.14, 12:11 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
tuníš, tuníš... Ale takhle hezký kus bych nechal co nejvíce origo a jen bych to udržoval v dobrém stavu a kochal se nostalgickou jízdou. Prostě pěkný kus auta to je. Tak to nepřetuň.....
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
20.4.14, 12:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
ak počujem ventilátor na vypínač, považujem to za krok nazad, automatika funguje dobre, stačí občasná kontrola...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.4.14, 17:25 |
|
|
diesel8
Příspěvky: 26 Bydliště: Spišská Nová Ves - Slovakia
|
Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Žiadne extra tuningy ani nemam v plane... skôr originál tuning by Škoda
_________________ Škoda Favorit 136L - zelená topoľová - r.v. 1989 Suzuki Vitara VX 16V - r.v. 1997 Citroen Berlingo 1.6 HDi 92 - r.v. 2007 Simson S51 Enduro - r.v. 1985 Simson S51 Electronic - r.v. 1984
|
20.4.14, 18:25 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Jasný, je to tvoje auto, dej si tam co chceš, na mě nedej. Jen jsem řekl svůj názor. Např. ten vypínač/spínač ventilátoru-zeptám se-máš problém s přehříváním??? Jestli ne, pak nechápu tuto úpravu. Pokud jo, tak to má nějaký důvod, který tě stejně časem dožene k napravení stavu. A třetí brzdové světlo... Pokud řidič za tebou nevidí ty sériové dvě brzdovky, tak ti to kufr nezachrání. Já bych to nechal origo, ani ty mlhovky bych tam nedával. Ale já nejsem majitelem, takže....... si to udělej, jak se ti to bude líbit.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
21.4.14, 21:25 |
|
|
diesel8
Příspěvky: 26 Bydliště: Spišská Nová Ves - Slovakia
|
Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Podľa mojích skúseností (a nielen mojich) sa teplota dostávala dosť vysoko, (cca viac ako polovica plne bieleho stĺpca) což je podľa mňa dosť. Kedže jazdím väčšinou po meste (semafóry, kolóny, obmedzenia) zohreje sa raz dva. Vonku je ešte len 20 °C a už mu býva teplo, čo to bude keď bude 40°C? Originál spínač je nastavený na nejakú teplotu vody (ak sa nemýlim okolo 98 stupňov, nie som si istý), ktorá už opúšťa chladič. Akú teplotu musí mať voda, kt. vchádza do chladiča?
Ventilátor je bez poruchy, funguje aj sám, ale kým sa sám zapne... a s manuálnym ovládaním mám len dobré skúsenosti, kedže predtým som jazdieval, a ešte jazdím, na ocových autách, kde mal vždy dorobené manuálne ovládanie a som zvyknutý mu pomôcť uchladiť sa.
Beriem, každý má svoj názor na to čo si v aute dorobí, prerobí, atď...príjmam vaše pripomienky... ale ja dám do auta len to čo viem, že to má nejaký zmysel a účel a hlavne mám s tým dobré skúsenosti.
A ohľadne tretieho brzdového... svetiel na aute nikdy nie je dosť. A predsa len, keď budem brzdiť za horizontom, kde nebude vidieť spodné brzdové...
_________________ Škoda Favorit 136L - zelená topoľová - r.v. 1989 Suzuki Vitara VX 16V - r.v. 1997 Citroen Berlingo 1.6 HDi 92 - r.v. 2007 Simson S51 Enduro - r.v. 1985 Simson S51 Electronic - r.v. 1984
|
22.4.14, 17:06 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
ten manuální spínač na saharu je dobrá věc, ale pouze v případě, že to máš udělané tak, že ti souběžně s tím funguje automatika... dokud s tím jezdíš ty, tak je to ok, ale ve chvíli kdy do toho sedne někdo jinej může vyvařit raz dva. Ohledně toho brzdovýho, je to dobrá věc, když se ti nalepí kamion/autobus na prdel, ho**o vidí ty nízký světýlka někde dole. Tohle svítí nahoře na zadním skle a dobře vidí jestli přibržďuješ nebo která...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
22.4.14, 17:12 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Teplota u starýho typu se drží vždy v 3/4 stupnice..tzn v plnym bílým políčku..kamarádovo favorit po dědovi to tak má taky..tzn provozní teplota je kousek pod červeným polem..ventilátor sepne sám jakmile ručička vleze kousíček do červenýho - signalizováno kontrolkou..takže víme kdy běží..zcela normální..spínat manuálně nemá smysl..kontrolka ventilátoru je lepší
_________________ Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km
|
22.4.14, 17:20 |
|
|
diesel8
Příspěvky: 26 Bydliště: Spišská Nová Ves - Slovakia
|
Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
Je to spravené aj manuálne ale zapína sa aj automaticky. Mne drží prevádzkovú teplotu na hranici, resp. na začiatku bieleho poľa. Čiže podľa mňa je ručička pri hranici červeného poľa už veľa. Beriem,že je to škodovka a čo to vydrží, ale načo ho trápiť.
BTW: mám to spravené aj cez kontrolku.
_________________ Škoda Favorit 136L - zelená topoľová - r.v. 1989 Suzuki Vitara VX 16V - r.v. 1997 Citroen Berlingo 1.6 HDi 92 - r.v. 2007 Simson S51 Enduro - r.v. 1985 Simson S51 Electronic - r.v. 1984
|
22.4.14, 17:42 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Diesel8 - Škoda Favorit 136L
tohle řeší čidlo ze 120 - spíná o 5°C dřív... manuálu netřeba...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
22.4.14, 17:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|