|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
BuCzech
Příspěvky: 3
|
Škoda 120L eMko cuká
Zdravím všechny škodováky. Mám problém s mojí "Ludmilou" - Škoda 120L z roku 1986. Moje škodověnka si pocukává. Za studena i za tepla. Záleží na otáčkách a jak moc je sešlápnutý plyn. Příklad: Jedu na dvojku kolem 20Km/h všechno tak nějak v pohodě, ale kolem 30Km/h to začne cukat jak "čtrnáctka" při orgasmu. Když mě takhle cuká tak se "naseru" a narvu jí tam víc plynu a ona přestane a jede se vesele dál. Samozřejmě, že pokud se situace opakuje, musím udělat opět to samé. Dělá to prakticky na všech převodech (čtyř-kvalt).
Na volnoběh je strašně neklidná a časem jí upadaj otáčky, když jí prošlápnu po 1-2min. volnoběhu za a) vyletí strašně moc čmoudu a za b) pokud to protočím dost tak se volnoběh uklidní, ale po chvilce opět začne klepat a cukat.
Když jedu na trošku zvednutý sytič (kolem 15-50%, jak kdy, někdy cuká víc, někdy méně) tak přestane cukat a jezdí se naprosto samo. Při sytiči do 30% je na volno běh někdy taky neklidná a cuká.
Měnili se filtry, chladící kapalina, olej motoru, svíčky, víčko rozdělovače, káble rozdělovače, seřizeny otáčky a pravděpodobně i předstih - nejsem odborník. Otáčky na volnoběh byli zvednuty z 725-825 na 830-930. Někteří říkají, že by to mohl bejt karburátor.
Jo a důležitá poznámka. Ekonoměr zapojenej na podtlak v motoru (není zapojen na posilovač brzd - mechanik zapoměl, že existuje i tato možnost) tak ekonoměr ani neťukne. Leží v červeným a prd, ale dříve se i hejbal, ale i tak byl většinu času v červeným a na volnoběh uplně dole. Teď je uplně dole neustále.
Doufám, že se najde nějaký učený Škodovkář. Děkuju moc za odpovědi.
Hrdý "novopečený" 19ti-letý majitel Lukáš "BuCzech" Oplt.
|
27.4.14, 23:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Škoda 120L eMko cuká
No tak buď máš bordel v karburátoru a je třeba ho vyčistit, nebo ti to někde saje falešnej vzduch. Stříkej na kritický body potrubí třeba čistič brzd ze spreje a když ti to zvedne volnoběh, tak jsi doma. Když si napíšeš odkud seš, třeba se ti na to i někdo odsud podívá...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.4.14, 00:19 |
|
|
BuCzech
Příspěvky: 3
|
Re: Škoda 120L eMko cuká
Jsem z Prahy, přesněji Praha Chodov. Jsem ochoten dojéct kamkoliv po Praze...Bylo by super najít nějakýho ochotnýho škodovkáře.
|
28.4.14, 18:31 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Škoda 120L eMko cuká
Udělal bych to při jednom-schodit karbec. rozdělat, vyčistic, přetěsnit sání a zkontrolovat hadičku k ekonoměru a i hadice k posilovači dovede potrápit. To by ale asi chcípalo skoro pořád, volnoběh by lítal jak na horský dráze....
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
29.4.14, 18:18 |
|
|
BuCzech
Příspěvky: 3
|
Re: Škoda 120L eMko cuká
Jelikož jsem zjistil, že mám v háji spojku (nejdříve byla zavzdušněna, ale při řazení to v tom "chrochtá" a "chrčí") takže vyndám motor, udělám spojku, vyměním silentbloky, dám novej vejfuk - Dneska jsem jí pořádně protočil a vyletělo z vejfuku takovýho sajrajtu až bych blil, poté se na volnoběh uklidnila. Vyčistím karbec a bude snad hotovo. Hadička k ekonoměru je určitě OK, protože je tam asi 10 dní.
|
29.4.14, 19:07 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 58 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|