Fa: budíky 92 (hn.) => 93 (mod.) karb. nebo BMM [vyřešeno]
Autor |
Zpráva |
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
Re: Fa: budíky 92 (hn.) => 93 (mod.) karb. nebo BMM [vyřešen
cidlo na chladici nema s teplotou na budikach nic spolecneho
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
2.5.14, 08:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fix
Příspěvky: 62 Bydliště: Malé Kyšice; Koleč
|
Re: Fa: budíky 92 (hn.) => 93 (mod.) karb. nebo BMM [vyřešen
Jo, uz mi to doslo taky, sorry, moc jsem nad tim nepremejslel, to spina akorat vetrak na chladici. Kazdopadne ted jsem se byl poptat na Kladne ve Skodovce a bylo mi receno, ze teplomer (ten, co je nasroubovanej u termostatu) se na Favority delal celou dobu jenom jeden. Muzete mi pripadne tedy dovysvetlit jak to bylo mysleno?
_________________ 120L, 5kv, 1986, bílá, "Sluníčko" 120L, 4kv, 1987, bílá, "Bílá vdova" 120L, 4kv, 1988, šedá, "Šedivá" FA 135L, 1991, bílá, "Fáčko" FE 1.3, 2000, bílá, "Felda" OCT II 1.9, 2008, černá, "Ochcávka"
|
2.5.14, 10:35 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
Re: Fa: budíky 92 (hn.) => 93 (mod.) karb. nebo BMM [vyřešen
Nevím jak to bylo myšleno, ale ten kdo ti to tvrdí nemá o tom vůbec šajnu. A to že dělá ve Škoda auto nic neznamená.
_________________ Škoda 105GL r.v. 1981( nabouráno jedním magorem chystá se náhrada) Škoda 136GL r.v.1989 Oranžák, po částečné rekonstrukci Škoda forman PLUS r.v.1994 135B Škoda Fabia 1.4MPI r.v. 2001 Ford Transit 2.2 TDCI r.v. 2008
|
2.5.14, 10:43 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Fa: budíky 92 (hn.) => 93 (mod.) karb. nebo BMM [vyřešen
znanemá, čidlo na termostatu je od 120 po první felicii stejný
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.5.14, 11:45 |
|
|
fix
Příspěvky: 62 Bydliště: Malé Kyšice; Koleč
|
Re: Favorit: přístrojovka typ 92,93 a 94
varok píše: Tak ty teploměry jsou do 92 roku stejné od začátku výroby a mají hranatý budík. Od 93 jsou potom zase stejné do konce výroby, kulatý budík. Ty už mají jiné čidlo na termostatu, při čidle ze staršího typu to ukazuje blbosti, co jsem tak zkoušel. Konkrétně bych se zeptal varoka, když to prý zkoušel . Osobně se mi zdá, že ten teploměr opravdu ukazuje o trochu víc než by měl (ale to už jsem psal ). Kluci z Paky píše: Je to tak,k novým budíkům ze stříkačky se pak musí vyměnit čidlo teploty chl. kapaliny. Je tam jiný odpor při teplotách. Nedávno jsem měnil přístrojovky-měl jsem tu úplně původní s hodinama a dával jsem tu úplně poslední-stříkačka s otáčkoměrem. Na otáčkoměr jsem si natáhnul signál z 1-ky svorky na indukčce, přeházel jsem piny v konektorech. Poté vyvstal problém s palivoměrem, skutečně to ukazovalo plnou nádrž. Vyřešil jsem to po svém-zjistil jsem si na starém budíku, kolik mám přesně paliva, starý budík jsem rozebral tak, že jsem vyndal ručičku, použil jsem celý spodek budíku, navrch jsem dal grafiku a ručičku z nového budíku /poloha přesně, jak ukazoval palivoměr před demontáží, pak jsem na "novém" tišťáku převrtal 2 dírky /aby šel budík namontovat/,drátkem jsem si jen dotáhl kontakt k 2 novým dirkám /použil jsem očko pod matku. A funguje to. Budíky vypadají naprosto identicky, jen budík paliva /spodek/ je původní s novou grafikou a ručičkou.Práce to byla tak na 1/2 hodiny. Případně ještě Kluci z Paky...
_________________ 120L, 5kv, 1986, bílá, "Sluníčko" 120L, 4kv, 1987, bílá, "Bílá vdova" 120L, 4kv, 1988, šedá, "Šedivá" FA 135L, 1991, bílá, "Fáčko" FE 1.3, 2000, bílá, "Felda" OCT II 1.9, 2008, černá, "Ochcávka"
|
2.5.14, 13:18 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Fa: budíky 92 (hn.) => 93 (mod.) karb. nebo BMM [vyřešen
Tak potom som sa s tou prepojkou trochu sekol no....Nemám prístup s k svojim matieriálom,tak potom sorry.Nestačilo prehodiť len ten odpor v palivomeru? Čidlá teploty existujú dva typy,po kúpe nového typu (tj93+) ukazuje teplotu normálne,predtým ukazovalo bludy.Prvý typ je ten od s 120 až po favo cca92 a druhý 93+ až do karbecových felicii.Viem čo som kupoval,viem čo mi predali a viem že to funguje.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
2.5.14, 13:27 |
|
|
fix
Příspěvky: 62 Bydliště: Malé Kyšice; Koleč
|
Re: Fa: budíky 92 (hn.) => 93 (mod.) karb. nebo BMM [vyřešen
To nebylo mířený nějak ostře na tebe, zvýrazňoval jsem to proto, aby někdo, kdo to tu někdy v budoucnu najde, zjistil okamžitě jakej je rozdíl mezi těma verzema. Ok, půjdu ze sebe udělat blba ještě na druhej konec města . Každopádně v AP Brejcha na mě koukali jak na blázna, co to chci .
_________________ 120L, 5kv, 1986, bílá, "Sluníčko" 120L, 4kv, 1987, bílá, "Bílá vdova" 120L, 4kv, 1988, šedá, "Šedivá" FA 135L, 1991, bílá, "Fáčko" FE 1.3, 2000, bílá, "Felda" OCT II 1.9, 2008, černá, "Ochcávka"
|
2.5.14, 14:49 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Fa: budíky 92 (hn.) => 93 (mod.) karb. nebo BMM [vyřešen
No já nevím, ale naposledy jsem kupoval čidlo teploty chl. kapaliny v karviné v Autotechně a taky mi ta ženská tvrdila, že se po celou dobu favoritů dávalo jen jeden typ, ale není tomu tak. Jsou dva typy, ti v těch autodílech už tam jenom sedí jen tak a vůbec tomu ani nerozumí. V jednu dobu mi to blblo, měl jsem doma ze starého fáčka co jsem měl. Byl to nějak začátek 91 roku. Budík měl provozní teplotu až soro v červeném políčku a když se měl spustit ventilátor na chladiči, ručička už byla za vinklem. Myslím staré čidlo a moje nynější novější budíky. Mám novější typ přístrojovky. V té karviné mi ale naštěstí dala čidlo, které prý je stejné, ale ukazuje mi dobře. Mám sice teď s teplotou problémy, ale asi to bude něčím jiným, nejspíše termostatem. A v jiné mototechně v havířově mi taky říkali, jako psal Lamač, že do konce roku 92, tedy po dobu starých hnědých interiérů je jiné čidlo a od 93, kdy už byly ty novější budíky je taky jiné čidlo. Takže kupovat čidlo od 93 roku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.5.14, 16:36 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Fa: budíky 92 (hn.) => 93 (mod.) karb. nebo BMM [vyřešen
Zdarec Fix, čidla jsou 2 typy, nedávno jsem koukal i na porovnávací tabulku odporů snímačů při různých teplotách. Je to tak, že pokud budeš mít novější čidlo teploty a staré budíky, teplota se ti bude držet na budíku ve spodní části, ani ne v půlce. Prostě k těm hezkým budíkům, co sis tam zadělal /a já taky/ musíš mít čidlo Favorit 93+. Jinak jsem rád, že jsi použil můj postup s tím teploměrem v budíkách... Ty drátky by nebyly potřeba, to máš pravdu, ale já jsem puntičkář a tak mě napadlo "co když"
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
2.5.14, 18:22 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Jo, v Karviné mě taky přesvědčovala o jediném čidle. Ale z toho si nic, Varoku, nedělej, je to kráva jak Brno. Vždykcy přijde s tím svým arogantním ksichtem "já vím všechno nejlépe". Trochu jsem se minule smál, když ji tam týpek přesvědčil o opaku. Bavili se o stoupání závitu, musela ustoupit, když chlápek z kapsy vytáhl starý šroub a přirovnal k tomu, co se mu snažila prodat. Trochu ji ztvrdl ten arogantní výraz a pak to zamluvila, že sáhla do špatné krabičky... že by se omluvila jsem nezaslechl. Ta čidla jsou opravdu dvě, to starší je stejné jako škoda 120 a to novější jako Felicie BMM.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
3.5.14, 21:32 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Fa: budíky 92 (hn.) => 93 (mod.) karb. nebo BMM [vyřešen
Některé felicie BMM, ty první typy. Myslím že kolem roku 96 už začali dávat čidlo sdružené se 4 vývody, které je v jednom pouzdru společné pro budíky i ŘJ. Jinak ano, kdysy tam některé ženské byly příjemné od pohledu, ale teď je tam jedna taková namyšlená, která si myslí, že ví všechno a přitom ví tak h...o. Už tam jezdím málo, ale občas něco nemůžu sehnat a tam to mají. Teď už raději chodím k nám do Kellyni, i přes jejich vyšší ceny, s kvalitou jsou na tom decela slušně. Ale zatím jsem nezkoušel díly Starline, kromě mot. oleje.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
4.5.14, 07:36 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Fa: budíky 92 (hn.) => 93 (mod.) karb. nebo BMM [vyřešen
Dnes jsem něco opravoval na svém fáčku 94 a propojka na DPS budíků není.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
4.5.14, 17:49 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Fa: budíky 92 (hn.) => 93 (mod.) karb. nebo BMM [vyřešen
ok,šak bmm to nemá,k tomu sme došli
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
4.5.14, 18:24 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Fa: budíky 92 (hn.) => 93 (mod.) karb. nebo BMM [vyřešen
Já jen tak potvrzuji podle originálu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
4.5.14, 19:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|