Autor |
Zpráva |
fatal
rejpal
Příspěvky: 18272
|
Re: Uvolněné kolo
Správně utažená kola neupadnou, když je nezkontroluješ. Takže pokud kolo upadlo, nebylo vůbec dotažené, tedy ani nebylo co kontrolovat.
|
12.5.14, 23:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Uvolněné kolo
ja jsem rad, ze na tyto idioty tak nejak z pravidla seru /degesi mi jednou zkurvili zavit/ a tak kdyz se prezouva, kola montuju JA a nikdo jiny - vyvazte to, kdyz to bude napicu, hodim vam to na hlavu, ale na zbytek auta nehrabte, nebo vam flaknu...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
13.5.14, 00:42 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18272
|
Re: Uvolněné kolo
Mám to taky tak. Posledně, když jsem s Perlou potřeboval vyřešit únik vzduchu z pneu, přijel jsem k servisu, tam jsem auto zvedl, kolo odmontoval...
|
13.5.14, 10:34 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Uvolněné kolo
Já to tak řeším od doby co mi ,,servisák,, chtěl zvedat auto za blatníky namísto prahů
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
13.5.14, 10:39 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18272
|
Re: Uvolněné kolo
A známý povídal jak byl v servisu s Favoritem a týpci mu auto zvedli sice za práh, ale lešeňovkou...
|
13.5.14, 10:42 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Uvolněné kolo
Stary auto dat do servisu je nebezpecny. Pro auto hlavne.
Ze dvou duvodu to neradi delaji a jsou proto nasrany: - s nedostatecou peclivosti muzou leccos ulomit - s dostatecnou peclivosti se nedoplatis a oni si nevydelaji
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
13.5.14, 12:37 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Uvolněné kolo
A nedokážu ani nastaviť obyčajné ventily (pretože to "nieje potrebné",či voľnobeh na fave (pretože na to "už nemáme prípravok"-aký to dotyčnému tiež nevedeli povedať)...A s postrhanými závitmi na kolesá mám skusenosti osobné.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
13.5.14, 18:53 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Uvolněné kolo
A já do servisu nejezdím od doby, kdy jsem jim přivezl svojí škodu 120 s motorem z fáva na montáž lpg sestavy. Montáž proběhla, auto jsem převzal, ale až cestou domů jsem to přepnul na benzín, vyřadil kvalt a auto zdechlo. Nastartoval, tůroval-ok, volnoběh-ihned zdechlo. Tak jsem to na lpg dovezl domů a zkoumal. Nakonec jsem přišel na to, že jak se zavrtávala průchodka do sání pro podtlak do reduktoru, tak to ty hovada provrtali i pláštěm, ve kterém obvykle proudí chladící kapalina- neboli provrtali mi to skrz vyhřívání sání. To já neměl připojené, takže si to přes tento vyhřívací okruh sálo falešný vzduch... Řešení-zajel jsem tam, nadal jsem jim do kreténů a hoši mi do toho sehnali jiné svody z fáva, namontovali,navrtali správně a byl klid. Ale od té doby.........sám si sám
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
14.5.14, 21:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|