Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Krokový motorček favorit
hall zameniť BMM a MPi ide, jediný rozdiel je v tom kábli...
krokový motor sa dá odskúšať veľmi jednoducho, častejšie tam odchádza spínač voľnobehu, niekedy aj pri zopnutí jednoducho nemá kontakt, výmena celého tela to vyrieši...
BMM sa mi páči v jeho jednoduchosti, fakt stačí multimeter trocha zdravého elektrikárskeho rozumu ( pochopiť aspoň ohmov zákon ) a takéto poruchy, zlé kontakty, vadné snímače, spínače sa dajú ľahko nájsť, pravda človek musí vedieť ako to funguje...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.6.14, 08:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Krokový motorček favorit
na starom krokovom motorčeku sa zasekaval spinač volnobehu ked som ho palcom skušal či sa po stlačeni vrati naspet z toho 3 x ostal zaseknuty a 2 krat vyšiel ..... ale to nieje všetko rozmyšlam o rozobrati snimača natočenia skrtiacej klpaky aby som vyčistil drahy popripade napružil tie kontakty či ako sa to vola ..... zmerat to nemožem až taky citlivy klasicky ručičkovy ohm meter nemam
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
8.6.14, 09:09 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Krokový motorček favorit
na benzin sa to ukludnilo na lpg nie .... dalsia vec ktoru treba urobit je premiestnit splynovač z motora na karoseriu ... za taku pičovinu v servise pita 50 € možem ho osrat pozhanam hadice urobim si to sam
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
9.6.14, 17:04 |
|
|
varok
Příspěvky: 14786 Bydliště: Havířov
|
Re: Krokový motorček favorit
Nechápu, vždyť zplynovač je vždycky na karbecu nebo vztřikovací jednotce, ne? To jako že ho dáš do kapoty a bude se na jednotku přitlačovat kapotou?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
9.6.14, 17:11 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Krokový motorček favorit
splynovač myslel som reduktor
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
9.6.14, 17:19 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Krokový motorček favorit
splyňovač je reduktor, to je zariadenie kde sa mení kvapalná fáza LPG na plynnú, spravidla býva montované na karosérii, ale videl som aj na motore, problém s tým nemal, aj keď si myslím že na karosérii menej trpí vibráciami...
to čo je na karbeci, alebo vstrekovacej jednotke tomu sa hovorí mixer, alebo sprcha...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.6.14, 10:56 |
|
|
varok
Příspěvky: 14786 Bydliště: Havířov
|
Re: Krokový motorček favorit
Aha, tak to mám potom vžité jiné pojmy. Reduktor jsem myslel že je to kulaté, většinou na předním podběhu, kde se mění kapalna na plyn a splynovač jsem myslel právě to na karbecu nebo na vs. jednotce.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.6.14, 15:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|