Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.11.24, 02:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 790 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 53  Další
 Ferrari-Š125 ...come back na 47 strane, 6.2.2021 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Ferrari-Š125 s Favo srdcom..HEEELP idem meniť vačku
2 Crazy MAn - hejhej, viem, že mám dávať pozor
2 Sadra - a teda tie hliníkové idú len na sanie?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


10.2.14, 10:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Ferrari-Š125 s Favo srdcom..HEEELP idem meniť vačku
hej aluminium iba na sacie...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.2.14, 11:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6343
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Ferrari-Š125 s Favo srdcom..HEEELP idem meniť vačku
Máš 265/258 od ME,vtedy si mi to spomínal.Vôle sa nastavujú pak na nahriatom motore,myslím že 0,40 a 0,45

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


10.2.14, 14:36
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4576
Bydliště: Citov Ol.Kraj
Příspěvek Re: Ferrari-Š125 s Favo srdcom..HEEELP idem meniť vačku
Tolik? :roll: na to jsi byl kde ? Je 0,20mm na výfuk ocel. tyčky a 0,25mm na sací hliníkový tyčky. Pokud budeš všude dávat ocel tak všude bude 0,20mm.
:wink:

_________________
Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka
Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko
Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/
Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.


10.2.14, 19:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Martine, on píše na zahřátém motoru. A tam jsou ty vůle opravdu 0,4 mm.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


10.2.14, 20:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4576
Bydliště: Citov Ol.Kraj
Příspěvek Re: Ferrari-Š125 s Favo srdcom..HEEELP idem meniť vačku
Aha tak to ok to se omlouvám, no sice jsem o tom nikdy neslyšel ale budiž.
:wink:

_________________
Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka
Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko
Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/
Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.


10.2.14, 20:16
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Ferrari-Š125 s Favo srdcom..HEEELP idem meniť vačku
Martin91 píše:
Tolik? :roll: na to jsi byl kde ? Je 0,20mm na výfuk ocel. tyčky a 0,25mm na sací hliníkový tyčky. Pokud budeš všude dávat ocel tak všude bude 0,20mm.
:wink:

u ostřejších přebrušovaných vaček se vůle štelujou za tepla :wink: ale +- to sedí s těma za studena co jsi uved :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


10.2.14, 20:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6343
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Ferrari-Š125 s Favo srdcom..HEEELP idem meniť vačku
Tak tak,ako píše Jarda.Ja to robím tak,že naštelujem za studena (cca 20st ideál)prejdem a nahrejem to,a pak nastavím za tepla tie 04ky a je to.Ono o tých vôlach sa so mno hádali už kdejaký majstri a pohoreli,všeobecne vžitý názor je,že za tepla sú tam nulové vôle.V jednom okamžiku počas nahrievania dokonca áno,ale určite to nieje pri tých 70-80 st.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


11.2.14, 04:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Ferrari-Š125 s Favo srdcom..HEEELP idem meniť vačku
A nehroti sa to príliš? Skúšal niekto napr o 5 stoviek až desatinu viac?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


11.2.14, 07:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Ferrari-Š125 s Favo srdcom..HEEELP idem meniť vačku
Ono ked je vola moc velka tak sa pripravujes o "stupne" na vacke a dopriavas si na oplatku hrkot od vahadiel...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


11.2.14, 08:43
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Ferrari-Š125 s Favo srdcom..HEEELP idem meniť vačku
Je mi jasné, len reku, či nejakých 0,05 - 0,1 skutočne zaváži, či je to vôbec cítiť...

Iná teória ale vraví, že väčšia vôľa spôsobí náraz vahadla na driek ventilu a teda sa ventil otvorí viac...ale hrkoce to, hej...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


11.2.14, 09:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Ferrari-Š125 s Favo srdcom..HEEELP idem meniť vačku
Proste, mal by si sa snazit o najnizsiu bezpecnu volu taku aby sa ventily zatvarali na 100% pri kazdej prevadzkovej podmienke motora. Idealne to ladit pred a po zime, kde na zimu trochu pridas. Cim mensia vola, tym vacsie riziko ze pri ohrievani motora nedovre ventil, ale na druhu stranu sa tym zlepsuje plnenie a znizuje namahanie rozvodoveho ustrojenstva - dynamicke napinanie rozvodovej retaze.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


11.2.14, 10:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6343
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Ferrari-Š125 s Favo srdcom..HEEELP idem meniť vačku
Ja tie vôle nemám zo svojej hlavy ale do p.Čepka z ME.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


11.2.14, 13:36
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Ferrari-Š125 s Favo srdcom..HEEELP idem meniť vačku
Aj tu som písal, ale neviem, či si to niekto všimne:

viewtopic.php?f=8&t=33004&p=574717#p574717

Je to problém vymeniť tie hadice vedúce k radiátoru kúrenia?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.6.14, 16:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Ferrari-Š125 s Favo srdcom..HEEELP idem meniť vačku
Tak, hadice vymenené, presne ako písal Škodovka ( viewtopic.php?f=8&t=33004&p=574717#p574717 ), zošil som ich k sebe viazacím drôtom a potom s pomocou kamaráta pretiahol...inak som zistil, že aj benzínová je KO :-( Vymenil by som rovno aj tú, ale ako to už býva, nenašiel som v garáži dostatočne dlhú :-( Tak zas v pondelok...inak odpojím aj to Webasto, jednak je systém benzínového vedenia potom komplikovaný a jednak aj tak v zime autí nepoužívam...

A vymenil som rovno aj olej (dal som nejaký Elf, 15W-40 API SL, filter Fiamm), som kukol, posledná výmena v lete 2011, hups...ale najazdených 3000 km...ale bol už vcelku čierny...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


12.7.14, 16:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 790 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 53  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz