Autor |
Zpráva |
cames
Příspěvky: 147
|
Karburátor Š120
Zdravím tak jsem měl dnes po delší době problém dojet domů... Během jízdy motor začal škubat, až se postupně zastavil...motor jde po sešlápnutí plynového pedálu do otáček a cca po 3sekundách, kdy mám nohu na plynu zdechne... zajímavé je, že jakmile třeba jen trošku (ale stačí páčkou sytiče jen sotva pohnout) zapnu sytič tak je vše bez problému...takže musím jezdit s lehce zapnutým sytičem. Nabízí se otázka, kde se stala chyba (asi v karuburátoru a do toho nepolezu) a zda pernamentní jízdou na sytič můžu očekávat nějaké další problémy.. díky za info vůz: Š120, r.v. 1978
|
1.7.14, 15:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18251
|
Re: Karburátor Š120
Máš něco zacpané, nejspíše trysku volnoběhu. Karbec vymontovat, otevřít, vyčistit, profoukat trysky. Sytič nepoužívat dlouhodobě, sytá směs ředí olejový film na válcích.
|
1.7.14, 15:50 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Karburátor Š120
El.mag. tryska funguje?pojiska č.2 je v pořádku? pak koplet vyčistit karbec
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
1.7.14, 17:19 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Karburátor Š120
Rozebrání karbu je na místě v tomto případě, pokud si na to netroufáš, zkus ještě jednu věc-sundej filtrbox, vytoč motor do otáček,pusť plyn a rukama ucpi difuzéry až do úplného chcípnutí. Párkrát to zopakuj. Určitě to nenahradí rozebrání a vyčištění karbce, ale leckdy to pomůže. Tak v 50% případů. Určitě lepší, než jezdit na sytič.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
2.7.14, 19:50 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: Karburátor Š120
já si myslím že do úplného chcípnutí ne... když to pustíš těsně předtím než to zdechne tak ta "rázová vlna" co vznikne to vycucne ten bordel ne???
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
2.7.14, 21:22 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Karburátor Š120
Já to dělal vždy do chcípnutí. Ale asi je to jedno. Jde o to vytvořit co největší podtlak.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
3.7.14, 04:44 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10229 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Karburátor Š120
je lepší to nenechat chcípnout. Ono ten motor tím nechutně zachlastáš, a pak se to dost blbě startuje, na ulitý svíčky...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
3.7.14, 20:46 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Re: Karburátor Š120
pokud to chcipe za jizdy pod plynem, tak mas nejspis ocpane trysky nebo sitko na jehlovem ventilu, nebo pokud mas nejake pridavne filtry pred karbecem tam bych hledal problem ja.
|
4.7.14, 15:10 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Re: Karburátor Š120
otevřít a vyčistit karbec se neboj. je to kousek složitější než vyměnit žárovku, ale zas ne o tolik jestli ti to jede na sytič, ale bez něj ne, jsou ucpaný trysky, minimálně ta na 1. stupni (já měl v zimě 2012 prakticky pořád ucpaný trysky krystalkama ledu - pak jsem začal tankovat jinde a byl klid) a trvalá jízda na sytič - neuhlídáš bohatost vyzkoušej nejdřív pročištění jak psali klegové, a když to nepomůže, tak otevřít karbec a profouknout stlačenym vzduchem
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
4.7.14, 19:29 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Re: Karburátor Š120
Zapchate trysky vycistit je easy a ked vlastniis staru skodovku, bez toho to neide. Sedr alebo edsr ma 4 trysky tak sa s tym pohraj.
|
21.7.14, 23:00 |
|
|
Mikek
Příspěvky: 2
|
Re: Karburátor Š120
Mam rovnaký problém len mne spadne plyn už po sekunde alebo menej, volnobeh funguje ok... Určite to je tryskama (ked plynem len pocukávam tak to vytáhnem aj na vyšší otáčky/ ze sytičem to jede) len problém je v tem že mam 105ku a motor z fava prerobený a vzduchový filtr mam pritlačený až pod plech takže ho nedostanu ven... asi musim zhodit motor už asi neni iná možnosť alebo je? Karburátor neni problém rozmontovat len ho dostat ven. Škoda 105/136
Naposledy upravil Mikek dne 31.7.14, 15:12, celkově upraveno 1
|
31.7.14, 14:30 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18251
|
Re: Karburátor Š120
Sundat filtr a namontovat tam pak jiný, který se tam vejde... Nebo filtr drží na šroubu za víko kraburátoru?
|
31.7.14, 14:44 |
|
|
Mikek
Příspěvky: 2
|
Re: Karburátor Š120
|
31.7.14, 15:24 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Karburátor Š120
Na té pružině je to dobré, za šroub moc ne-prohýbá víko.....
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
31.7.14, 15:54 |
|
|
corsair
Příspěvky: 84
|
Re: Karburátor Š120
Ja mám problém so zhasinanim studeneho motora. Rano natocim bez plynu na sytic a skape to. Natocim druhy krat a uz drzi. V zime to natocim az na 5-6krat. Ked bolo fest teplo rano (25-30°C) tak to chytilo naprvy krat. Ked na tom idem dam dole sytic tak "poskakuje" hlavne pri pridani plynu. Co to je?
_________________
|
18.8.14, 12:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|