|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Favorit r.v.89 nedrží volnoběh a cuká při uvolnění plynu.
Autor |
Zpráva |
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Favorit r.v.89 nedrží volnoběh a cuká při uvolnění plynu
Za Teslu se přimlouvám také, ale pozor- Tesla kabely jsou modré pro karbec i pro stříkačku, tak dej pozor, jaké koupíš. Je v nich rozdíl.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
27.7.14, 12:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fávo89
Příspěvky: 15
|
Re: Favorit r.v.89 nedrží volnoběh a cuká při uvolnění plynu
Takže kabely jsou nové a pořád stejný stav, možná se to ještě trochu zhoršilo. Zkusím ještě ten palec a víčko. Jen bych se chtěl zeptat, jestli jsou tyto díly stejné jak pro karbec tak i pro vstřik a jaký výrobce je nejlepší.
Měl jsem otevřený i filterbox nad karburátorem a všiml jsem si, že jsou na karburátoru a uvnitř kam lze dohlédnout takové malé černé nečistoty. Tak nevím, jestli nebude i zanesený karburátor. Filtr jsem dával nový před 2 roky.
|
10.8.14, 12:23 |
|
|
varok
Příspěvky: 14784 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit r.v.89 nedrží volnoběh a cuká při uvolnění plynu
Před dvěmi lety nový filtr není nějak moc nový. Ale záleží kolik jezdíte za rok. Palec je pro vstřikování a karbec jiný, ale víčko rozdělovače je myslím stejné.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.8.14, 18:27 |
|
|
fávo89
Příspěvky: 15
|
Re: Favorit r.v.89 nedrží volnoběh a cuká při uvolnění plynu
Tak vyřešeno
Byl to karburátor, jeden místní garážník mi tam dal jiný z nějakého vraku. Sice je pěkně zasviněný, ten původní byl pěkně čistý, ale jsem rád, že funguje. Od té doby auto jede zase v pohodě, i sytič šlape. Příští rok jedu na emise, tak uvidím, v jakém je stavu. Zatím je seřízený tak, aby to dobře jelo, na emisích nastavován nebyl. Tak zběžně jsem kontroloval na tom původním karbecu trysku volnoběhu, je čistá skoro jako za novoty. Napadá mě ještě vadný odpojovač volnoběhu, nebo obohacovač. Jak bude čas, tak na to zkusím mrknout. Někde na netu jsem našel návod, jak ho rozebrat a složit. Chtěl bych ho ještě zprovoznit a nechat si ho do rezervy.
|
23.8.14, 11:17 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Favorit r.v.89 nedrží volnoběh a cuká při uvolnění plynu
vyměn obohacovač na tom karbecu je to ten kloboček na dva šroubky, stojí cca 25O korun i méně a bude OK minulý týde jsem to dělal dvakrát fáčka lítali po opravnách a nikdo si stím nevěděl rady, stačí když podivně reaguje šroubek bohatosti směsi nebo vůbec a na stopto obohacovač KO
|
23.8.14, 12:53 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Favorit r.v.89 nedrží volnoběh a cuká při uvolnění plynu
Kluci z Paky píše: Nevím nevím, ale přijde mi to jako zanesený karbec nečistotama. A za ty kabely bych se přimlouval nové. Já ti to psal hned....
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
25.8.14, 04:48 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|