Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.11.24, 23:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne 
Autor Zpráva

Příspěvky: 12
Příspěvek Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
Dobrý den / ahoj,
chtěl bych vás poprosit o radu. Mám Roomster 1,4 16V + LPG (najeto 118 tis., LPG od 61 tis.) a v pátek mě poprvé auto někde málem nechalo. Po nastartování jsem vyjel z parkoviště, zařadil neutrál a čekal až dojedu na křižovatku (celkem asi 100m). Při příjezdu na křižovatku jsem si všimnul, že mi motor chcípnul. Pokusil jsem se nastartovat, ale to už se mi nepodařilo. S kolegy z práce jsme auto odtlačili zpátky na parkoviště. Záhy jsem ho nastartoval (nouzově) na LPG. Součástí následné jízdy domů bylo každé 2 min. pískání (3x dlouhý výstražný tón na znamení, že bylo auto nastartováno nestandardně, čili na LPG). Po dobu jízdy nebylo možné přepnout na benzín. Dojel jsem 11km na benzínku, kde jsem dočepoval LPG a překvapivě nastartoval na benzín (standardně). Pokračoval jsem domů (dalších 40km). U známého jsem auto ještě několikrát cvičně nastartoval na benzín bez problémů. Čerpadlo vždy nabíhalo, vše bylo v pohodě. Při cestě od známého jsem se rozhodl, že na rovince auto pořádně proženu na benzín. Po vyjetí z vesnice jsem na chvíli zařadil neutrál (jak je mým zvykem) a za okamžik auto zase chcíplo. Na benzín jsem už od té doby nenastartoval. Nevíte někdo, kde by mohla být chyba?
Poslední dny se mi občas stávalo, že po nastartování mi moc nereagoval plynový pedál, případně to cuklo nebo výjimečně i chcíplo po přidání plynu. Výjimečné byly i případy, kdy měl motor divný zvuk (jako bublání), jako kdyby motor běžel jen na 3 válce. Poté co jsem to chcípnul a nastartoval znovu se vše srovnalo.
díky za případné rady


13.10.14, 14:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
Co hovori diagnostika? Bez toho nema zmysel hocico riesit.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


13.10.14, 14:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
Souhlas, tím se musí začít, Diagnostika ti napoví, po čem jít.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


13.10.14, 15:50
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
diagnostika vag toho asi nic nenapoví,

klasika málo benálu starý rozežírá těsnějí pod deklem čerpadla, palivový filtr se nemění protože kdo má LPG je šetřílek a tak to dopadne

palivový filtr a pak čerpadlo KO :wink:


13.10.14, 18:57
Profil

Příspěvky: 12
Příspěvek Re: Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
Uvidíme co dneska řekne diagnostika. Filtr byl už jednou měněn. Kdybych věděl co a v jakých intervalech měnit, asi bych to měnil. Na servisní prohlídky a olej jezdím pravidelně do Škoda-servisu.


14.10.14, 11:54
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27228
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
popis prohlídek máš v servisní knize na prvních stranách

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.10.14, 15:28
Profil ICQ

Příspěvky: 3
Příspěvek Re: Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
Teda toto je velice zvláštní závada.
Já jsem řešil podobnou.
Kdykoli jsem chcípnul auto na LPG, nešlo nastartovat. Když jsem jej chcípnul na benzín, šlo to v pořádku.
Čím déle auto stálo, tím déle to nechtělo vůbec chytit.
V servise mi řekli, že je problém ve vstřikách, které po chcípnutí auta propouštěly plyn do válců a proto to pak nechtělo chytat..
Zalovil jsem v historii, problém mi řešili zde


16.10.14, 13:04
Profil

Příspěvky: 12
Příspěvek Re: Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
Tak a je hotovo - čerpadlo v nádrži nedávalo vůbec žádný tlak. Když mi asi při 70 000km odešlo to originální, bylo nahrazeno jiným, které nebylo určeno na roomstra, ale na fábii (po lehké úpravě tam pasovalo). Jeho životnost ale vypršela a teď při 118 tis. mi kleklo. Nyní tam mám jiné - za pětikilo z vrakáče, ale už je "roomstrové". Ono se řekne "nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci" ale když si to tak spočítám, tak mi to čerpadlo může ještě tak 2x - 3x odejít a i s prací se pořád ještě nedostanu na cenu nového originálního od škodovky. Ale samozřejmě budu rád a pevně doufám, když už to bude v cajku.


16.10.14, 13:21
Profil

Příspěvky: 12
Příspěvek Re: Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
slovacek.milos píše:
diagnostika vag toho asi nic nenapoví,

klasika málo benálu starý rozežírá těsnějí pod deklem čerpadla, palivový filtr se nemění protože kdo má LPG je šetřílek a tak to dopadne

palivový filtr a pak čerpadlo KO :wink:


k tomu dodávám, že diagnostika opravdu neřekla nic


16.10.14, 13:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
k tomu bych dodal, že diagnostika není jen vyčíst paměť závad... ale to spousta lemplů s kabelem ani netuší...

Aby se to už neopakovalo:
1.) Na přívod k pal. čerpadlu dej rozpínací relé a zapoj tak, aby se čerpadlo vyplo, když pojedeš na plyn
2.) Do benzínu přidávej VIF benzín, dvojnásobné dávkování než je doporučeno
3.) Netankuj sračky.
4.) Jednou za měsíc vyjeď aspoň za 200CZK benzínu

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


16.10.14, 18:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
a ja by som k tomu dodal že by si si mohol dať spraviť odpojenie napájania čerpadla pri prevádzke na LPG, zbytočne tlačí stále aj keď netreba, tým by sa značne predĺžila jeho životnosť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.10.14, 19:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
mk> bod 1.) :?:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


16.10.14, 19:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
a jo... :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.10.14, 19:30
Profil

Příspěvky: 12
Příspěvek Re: Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
CROWACK píše:
k tomu bych dodal, že diagnostika není jen vyčíst paměť závad... ale to spousta lemplů s kabelem ani netuší...

Aby se to už neopakovalo:
1.) Na přívod k pal. čerpadlu dej rozpínací relé a zapoj tak, aby se čerpadlo vyplo, když pojedeš na plyn
2.) Do benzínu přidávej VIF benzín, dvojnásobné dávkování než je doporučeno
3.) Netankuj sračky.
4.) Jednou za měsíc vyjeď aspoň za 200CZK benzínu


1. ptal jsem se na to už dávno kluka co mi dělal lpg a ten mi to silně nedoporučoval, že jsou s tím problémy (není to o tom že by to neuměl)
2. ptal jsem se známého co dělá ve škoda-servisu na jakákoliv aditiva co se mají dávat do benzínu a doporučoval mi, ať tam nic nedávám, že je to blbost. Sám má Fábii 11 let a nikdy tam nic nepoužil a nestěžuje si. Je ale možný, že s plynem je to jiný. Na tvojí radu to zkusim.
3. tankuju u prověřených benzínek
4. jo, to odpovídá skutečnosti


17.10.14, 07:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
1.) problémy jsou s tím, že moc nový auta začnou řvat, že nemaj tlak paliva, řj se šprajcuje, vyhodí chybu. Pokud už ten pokojstr má monitoring tlaku paliva, pak je třeba patřičný emulátor na jeho čidlo. O ničem jiným to není, pokud nemáš tu krpatou soustavu od poláků, co se při plným výkonu chladí přívstřikem benzínu...
2.) VIF je potřeba proto, že ti benzín dlouho koluje soustavou aniž by se spálil - vysrážijou se z něho takovy zeleny sople a zežere tě to všecky těsněni, hlavně to u čerpadla v nádrži. True story. VIF ty sračky stabilizuje a maže čerpadlo.
3.) tankuj pokud možno bez ekosraček. To je jádro zla.

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


17.10.14, 16:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz