|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
DanielRabas
Příspěvky: 2
|
Motor nestartuje
Dobrý den mám problém se svou Škodou felicia 1.3glxi 50Kw rok:1997. Při pokusu o nastartování mi motor škytne,všechny kontrolky zhasnou a nic jiného se neděje. Přitom ráno jsem ještě normálně nastartoval ted už ani ránu . Nevíte co by stím mohlo být? v autech se neviznám.
|
3.12.14, 08:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: Motor nestartuje
no jo no zima na krku po ránu mínusové teploty a baterka vašeho vozu to holt neunesla zkusit nabít baterii ale spíš to vidim na koupi nové a kapku silnější
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
3.12.14, 10:23 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Motor nestartuje
A zkontrolovat dobíjení multimetrem. To může být také příčinou..... Sice kontrolka nemusí svítit, ale třeba to dává málo a baterka postupně slábne a slábne....
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
3.12.14, 18:53 |
|
|
DanielRabas
Příspěvky: 2
|
Re: Motor nestartuje
Tak baterku jsem hodil na nabíječku a felda opět startuje .Ale radějí jí vyměním. Děkuji za radu
|
3.12.14, 19:04 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10229 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Motor nestartuje
Je potřeba odhalit původní příčinu problému - zda byla baterka jen vybitá provozem na krátkých trasách, nebo je u konce s životností (zátěžový test po nabití, a pak po nějaké době provozu) a nebo zda už alternátor není v nejlepší kondici (proměřit nabíjecí napětí voltmetrem, bez zátěže, se zátěží, na volnoběh a na zýšené otáčky). Taky není od věci překontrolovat klidový odběr. Je pravda, že s klesající teplotou se snižuje kapacita baterky, pokud končí životnost, při mínusových teplotách se to projeví dřív. Můžou být i přechodové odpory na silovém vedení (jak plus kabel, tak kostra) - když je zima, opět se to projeví víc - to je situace, kdy auto sice nestartuje, ale nepohasínají kontrolky a startér je v pořádku.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
4.12.14, 00:11 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|