Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.10.24, 19:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 Motor nestartuje 
Autor Zpráva

Příspěvky: 2
Příspěvek Motor nestartuje
Dobrý den mám problém se svou Škodou felicia 1.3glxi 50Kw rok:1997. Při pokusu o nastartování mi motor škytne,všechny kontrolky zhasnou a nic jiného se neděje. Přitom ráno jsem ještě normálně nastartoval ted už ani ránu . Nevíte co by stím mohlo být? v autech se neviznám.


3.12.14, 08:45
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek Re: Motor nestartuje
no jo no zima na krku po ránu mínusové teploty a baterka vašeho vozu to holt neunesla zkusit nabít baterii ale spíš to vidim na koupi nové a kapku silnější :idea:

_________________
škoda octávie combi 1.9TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74KW
felda combi 1.6


3.12.14, 10:23
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Motor nestartuje
A zkontrolovat dobíjení multimetrem. To může být také příčinou..... Sice kontrolka nemusí svítit, ale třeba to dává málo a baterka postupně slábne a slábne....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


3.12.14, 18:53
Profil

Příspěvky: 2
Příspěvek Re: Motor nestartuje
Tak baterku jsem hodil na nabíječku a felda opět startuje .Ale radějí jí vyměním. Děkuji za radu


3.12.14, 19:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10229
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Motor nestartuje
Je potřeba odhalit původní příčinu problému - zda byla baterka jen vybitá provozem na krátkých trasách, nebo je u konce s životností (zátěžový test po nabití, a pak po nějaké době provozu) a nebo zda už alternátor není v nejlepší kondici (proměřit nabíjecí napětí voltmetrem, bez zátěže, se zátěží, na volnoběh a na zýšené otáčky). Taky není od věci překontrolovat klidový odběr.
Je pravda, že s klesající teplotou se snižuje kapacita baterky, pokud končí životnost, při mínusových teplotách se to projeví dřív.
Můžou být i přechodové odpory na silovém vedení (jak plus kabel, tak kostra) - když je zima, opět se to projeví víc - to je situace, kdy auto sice nestartuje, ale nepohasínají kontrolky a startér je v pořádku.

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


4.12.14, 00:11
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz