Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
DRYVER píše: No vy jste se tu vazne vyradili s tema vzkazama (117) ale aspon k necemu to vedlo. Stejne si myslim ze pokud by to "fux.dggn" nerealizoval tak by ta debata nebrala koncu
chceme dobehnut fun koutek
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
9.7.07, 20:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
deekay píše: DRYVER píše: No vy jste se tu vazne vyradili s tema vzkazama (117) ale aspon k necemu to vedlo. Stejne si myslim ze pokud by to "fux.dggn" nerealizoval tak by ta debata nebrala koncu chceme dobehnut fun koutek
Jo taaaaaaak no tak v tom pripade by to chtelo jeste par vzakzu pridat. Treba by slo jeste vymyslet tu kontrolku jinak nebo ne??
|
9.7.07, 20:41 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Myslím, že ne.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
9.7.07, 20:45 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Martin píše: Myslím, že ne.
Proc to kazis S takovou ten "Koutek" nedozenem
Urcite by tu jeste byly teorie na perpetum mobile nebo jine podobne bazmeky
|
9.7.07, 20:48 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
9.7.07, 20:50 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
9.7.07, 20:53 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
|
9.7.07, 20:57 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Doufam ze to vydrzi
Ja bych udelal na palubku takovou kontrolku MASTER alarm, jako maj auta v USA, treba Homer ji ma prelepenou nejakou isolepou. Ta by svitila kdyz neco dulezityho nefacha, mazani, dobijeni ci brzdy, chlazeni ... A dal by tam mohli byt 2 sedmisegmenty na kterych by se zobrazil kod daneho problemu ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
9.7.07, 21:05 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No, něco takovýho měl Volga Gaz 24. Když se něco stalo, rozsvítila se ohromná červená kontrolka snad s 21W žárovkou uprostřed palubky bez symbolu a k ní i klasická menší 2W kontrolka se symbolem daného problému..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.7.07, 14:07 |
|
|
M3Power
|
Mám 120L - odpojený termostat (který stejně nejel, ale co kdyby se vzbudil) a na koncovky, které vedly do termostatu připojený vypínač (za vypínačem žárovku, samostatně ukostřenou a vedenou do pal.desky do místa, kde je výhřev zad.okna, který nemám). Termostat stejně nejel, takže to buď ochladí chladič (což většinou stačí), nebo ho sepnu já ručně. Jediná nevýhoda je, že ho nesmím zapomenout zase vypnout, když jdu z auta, nebo se točí pořád, ale od toho tam mám tu kontrolku na pal.desce, která docela šajní
Je to asi nejjednodušší verze ... kdybych tam dal nový termostat, tak by to asi zkratovalo, ale naco, když i s dobrým termostatem je problém !?
|
31.7.07, 11:31 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
M3Power píše: Mám 120L - odpojený termostat (který stejně nejel, ale co kdyby se vzbudil) a na koncovky, které vedly do termostatu připojený vypínač (za vypínačem žárovku, samostatně ukostřenou a vedenou do pal.desky do místa, kde je výhřev zad.okna, který nemám). Termostat stejně nejel, takže to buď ochladí chladič (což většinou stačí), nebo ho sepnu já ručně. Jediná nevýhoda je, že ho nesmím zapomenout zase vypnout, když jdu z auta, nebo se točí pořád, ale od toho tam mám tu kontrolku na pal.desce, která docela šajní :) Je to asi nejjednodušší verze ... kdybych tam dal nový termostat, tak by to asi zkratovalo, ale naco, když i s dobrým termostatem je problém !?
co s tym ma termostat? termostat je vzadu v motorovom priestore a nie je mi zname, zeby to bolo elektricke zariadenie, ten len otvara priechod vody chladiacim okruhom. Potom tam mas cidlo pre teplomer, ktore je v hlave pri termostate a potom mas bimetalove cidlo teploty vpredu v chladici, ktore spina vetrak.
Ak to mas zapojene paralelne na bimetalove cidlo v telese chladica, tak az ho znova zapojis a nemas ten obvod vedeny inadial, je to iba cista odbocka, tak skrat 100% nehrozi. Moze to akurat robit zvlastne veci :)
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
1.8.07, 09:33 |
|
|
M3Power
|
ventYl píše: M3Power píše: Mám 120L - odpojený termostat (který stejně nejel, ale co kdyby se vzbudil) a na koncovky, které vedly do termostatu připojený vypínač (za vypínačem žárovku, samostatně ukostřenou a vedenou do pal.desky do místa, kde je výhřev zad.okna, který nemám). Termostat stejně nejel, takže to buď ochladí chladič (což většinou stačí), nebo ho sepnu já ručně. Jediná nevýhoda je, že ho nesmím zapomenout zase vypnout, když jdu z auta, nebo se točí pořád, ale od toho tam mám tu kontrolku na pal.desce, která docela šajní Je to asi nejjednodušší verze ... kdybych tam dal nový termostat, tak by to asi zkratovalo, ale naco, když i s dobrým termostatem je problém !? co s tym ma termostat? termostat je vzadu v motorovom priestore a nie je mi zname, zeby to bolo elektricke zariadenie, ten len otvara priechod vody chladiacim okruhom. Potom tam mas cidlo pre teplomer, ktore je v hlave pri termostate a potom mas bimetalove cidlo teploty vpredu v chladici, ktore spina vetrak. Ak to mas zapojene paralelne na bimetalove cidlo v telese chladica, tak az ho znova zapojis a nemas ten obvod vedeny inadial, je to iba cista odbocka, tak skrat 100% nehrozi. Moze to akurat robit zvlastne veci
Samozřejmě jsem myslel to čidlo teploty, akorát jsem se nechal zmát tím obrázkem .... sakreš
No taky si myslím, že by to teoreticky nemělo nic udělat, ale když nefunguje tak je to stejně zbytečné zapojené ...
|
1.8.07, 13:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
včera jsem tento problém řešil na McLukasově Rozárce a udělal jsem to takto :
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.8.07, 09:53 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: včera jsem tento problém řešil na McLukasově Rozárce a udělal jsem to takto :
pokiaľ pri tomto zapojení pôjde dostatočne rýchlo ventilátor sa bude správať ako dynamo kontrolka sa aj tak rozsvieti...
keby si dal tesne pred ventilátor výkonovú diódu (min. 5A) tak sa ti napätie kroré vygeneruje ventilátor dostane spätne iba po diódu a kontrolka by bola zapojená ešte pred ňou... (tak ako som to zapojil ja) ostatok je dobre...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.8.07, 10:28 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Lidova tvorivost
Teda panove... videl jsem tady ty schemata, doufam ze vsechny. Prehlidka lidove tvorivosti jedna basen.
Vic prastenych kombinaci bych nevymyslel ani ja.
(Nic ve zlym samozrejme)
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
9.8.07, 11:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 88 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|