Golf IV diesel versus benzín
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Golf IV diesel versus benzín
No u nás v jednom bazaru mají Polo, zrovna barvu co se mi líbí, najeté myslím nějak kolem 150 000km, ale má to motor jen 1.0L a asi 37kW, což se mi zdá dost málo, i když ty moderní motory jsou úplně něco jiného než ty staré ve favoritech a felíciích. Rok výroby myslím 2000. Cena 38000,- kč a to se mi na takové vozítko zdá moc.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.3.16, 11:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Golf IV diesel versus benzín
Kdybych to bral zase z druhé strany, chtěl bych třeba to Polo s nízkým obsahem, kolik tak asi ten 1.0 l papá benzínu? Raději bych ale přece jenom už něco trošku pořádného a ten golf s 1,6kou je ideál.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.3.16, 21:47 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Re: Golf IV diesel versus benzín
spotřeba: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2ještě by to chtělo doplnit rok výroby a nějak upřesnit výkon abys našel auta s požadovanym motorem...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
14.3.16, 05:12 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6590 Bydliště: Kosice
|
Re: Golf IV diesel versus benzín
myslim, ze zrovna to polo 1.0L ma motor 1000ccm hybrid medzi motorom 1000MB a fakom (vrtanie x zdvih 68x68 ako 1000ka, ale ma to hlinikovu 8kanalovu hlavu ako fako)
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
14.3.16, 12:55 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Golf IV diesel versus benzín
Až na to, že je to OHC..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
14.3.16, 14:28 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Golf IV diesel versus benzín
Kluci z Paky píše: Motory 1.9 tdi v solidnim stavu nesezenes,sdi nejsou na kratke pocuky,1.6 74kW jsou osidne a 55kW nejede.Verdikt-jestli nechces financne vykrvacet,tak nebrat.... Nesúhlasím s tým SDi, žeby nebolo na krátke trasy. Prečo nie? Ja by som na Varokovom mieste bral práve ten SDi, nie je tam turbo, nemá čomu škodiť nedostatočná teplota (áno, dlhšie sa bude zohrievať). Ak sa kúpi zachovalý kus, vydrží roky. Myslím, že pri krátkych trasách isto viac, ako 1,6 B. Motor klasika rotačka, vydrží kadečo. Navyše spotreba aj na krátke trasy by mala byť pekná, do 5l/100. K benzínom - s tým 74kW sme mali Octu, zlá zvezenie to nebolo, ale tiež som počul, že to zvykne papať olej, kamarátova segra to kvôli tomu aj zadrela...a mala 210 000 km. Tiež som počul, že na 1,6kách odchádzajú prevodovky, neviem ale konkrétny, ktorých 1,6 sa to týka, ale isto nie tých 55kW. A koľko km najazdíš ročne? Inak, ja by som asi tiež do Golfa nešiel Ale to máš klasika, klub "I love koncern" versus klub "I hate koncern"
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.3.16, 15:52 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Golf IV diesel versus benzín
No mě se jednalo spíše o to, že když budu jezdit do práce třeba 5km tam a 5km zpátky, tak se diesel neprohřeje a zbytečně se trápí studený. V zimě to netopí, spotřeba zbytečně vysoká. Ty Golfy IV se mi docela líbí, ale stojí to hodně na to jaké to jsou staré auta. Nějaký slušnější třeba v tom 1,6 74kW se s r.v. kolem 2000 pohybuje ještě řekněme 70-80 tisíc, když je v zachovalém stavu. Polo kolem roku 2000-2001 koupím za polovinu, v pěkném stavu. Sice mívají slabší motory, ale zase by byla pěknější spotřeba ne? Tak fakt se nedokážu rozhodnout.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.3.16, 16:25 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Golf IV diesel versus benzín
ventYl píše: myslim, ze zrovna to polo 1.0L ma motor 1000ccm hybrid medzi motorom 1000MB a fakom (vrtanie x zdvih 68x68 ako 1000ka, ale ma to hlinikovu 8kanalovu hlavu ako fako) polo má motor jako 1.6 felicie
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.3.16, 17:37 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Golf IV diesel versus benzín
Benzín sa tiež za 5 km bohvieako nezohreje, teda je to skôr o tom, ako sa budeš k tomu motoru správať ty. Vo všeobecnosti má isto vyššiu životnosť SDi, ako 1,6 74kW... Nemám skúsenosti s SDi, porovnávam to s MEganom, ten sa zohreje relatévne rýchlo.... ISto si netreba kúpiť diesel s FAP filtrom Keby som ja kupoval auto nižšej strednej triedy, kúpil by som zachovalý Megane I, rok 2001-2002, 1,6 16V
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.3.16, 18:40 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Golf IV diesel versus benzín
Francouze zásadně nechci a je jedno, jestli to je peugeot, citron nebo rencek!!! Rozhoduji se teď jen mezi Golfem: https://www.google.cz/search?q=VW+Golf+ ... 0-W-H4M%3Aa mezi Polem: https://www.google.cz/search?q=VW+Polo+ ... Y6AmcXM%3A
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.3.16, 19:11 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
A Fiata bys nechtěl?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
14.3.16, 19:17 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Golf IV diesel versus benzín
Záleží jakého, ale s těmi nemám moc zkušeností. Jen chvíli se služební mařenou.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.3.16, 20:07 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Golf IV diesel versus benzín
Kup si Golfa a přijdeš na to, že žabožroutský auta zase nejsou tak špatné, jak se o nich vypráví. Varoku, máš zkušenost alespoň se 2 francouzi, které jsi TY osobně používal delší dobu??? Nebo proč jsi tak zaujatý k francouzům???? Nebo jen papouškuješ to, co jsi někde přečetl? Francouze ti téměř nikdo neukradne, téměř nikdo nestočí... A VW koncern? Popřemýšlej nad těmito řádky... Jinak SDI se fakt na 5 km neohřeje, to máš pravdu a nechápu Ferrari, jak by to provozoval na 5 km trasách . To už raději chodit pěšky....
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
14.3.16, 23:08 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Golf IV diesel versus benzín
No, francouze jsem neměl zatím žádného, ale na druhou stranu nepapouškuju. Garážsoused často opravuje starší vozy alá Francie, taky co slyšívám od kolegů z práce a pod. Tak tedy jinak. VW je celý koncern, tedy škoda, seat, audi, VW jsou jakoby dělané jednou firmou. ND pasují mezi těmito vozy na střídačku. (samozřejmě některé) U těch francouzů se mění typy vozů stejné značky dokonce několikrát za rok. Jdete do obchodu a potřebujete koupit např. brzdové destičky. Řeknete prodavači rok výroby, model vozu. Odpověď zní, že se v tom roce vyráběli dva typy a nejsou záměnné. A tak bych mohl pokračovat. Toho diesla jsem už zavrhnul kvůli zde popsaným faktům se zahříváním. Teď už tedy jen rozhodnutí, jestli koupit Polo nebo opravdu toho Golfa IV.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.3.16, 17:20 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
No, ten problém s destičkama jsem zažil zrovna u Fábie. Musel jsem donést VIN.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
15.3.16, 21:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|