Autor |
Zpráva |
CROWACK
Příspěvky: 10234 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: motor 40 kW
Já měl 50kw a převodovku z 40kw a byl jsem spokojen - 3000ot/min na 5° 110km/h
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
27.9.18, 19:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14829 Bydliště: Havířov
|
Re: motor 40 kW
Tak jsem to tedy měl dobře. Ty krátké převodovky jsou dobré na popojíždění po městě, kde není potřeba vysokou rychlost. Když ale jedete třeba po dálnici, tak při 150km/h už to řve na třeba 4500ot./min. Taky jsem to měl na fáčku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.9.18, 08:13 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12148 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: motor 40 kW
Podle mne teda zrovna 4500 jsou subjektivne docela prijemny otáčky, nejvic kravalu mi to dela kolem 3500. Ostatne... je to Skodovka. For je v tom, ze když mas dlouhou převodovku a slabej motor, tak to sice tolik nerve, ale ani tolik nejede. Ten důvod ji mit ve 40kW verzi je podle mne ten, ze to ma pak mensi tabulkovou spotřebu a stejne se pocitalo, ze to koupi duchodci, kterejm je nejaka akcelerace.... vis kde.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
28.9.18, 09:18 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10560 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: motor 40 kW
jj tak nejak, hrálo se na spotřebu, zatímco u 50kW bylo potřeba podtrhnout ten výkon, tak se zkrátila.. Vzhledem k tomu, že já sám mam 50kW, vi,, že kolem 4500ot ten motor neřve, ale vrní.. mezi 4-5tis jsou jeho nejoblibenejsi otáčky
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
28.9.18, 10:11 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10234 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: motor 40 kW
nejoblíbenější otáčky 50kw byly 6500-7000 na 3° předjíždět na státovce... LPG a vyřazenej omezovač...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.9.18, 23:55 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: motor 40 kW
40kW verze měla opravdu delší (těžší) stálý převod. Výrobce tak ještě víc zvětšil rozdíl mezi oběma verzemi.
|
29.9.18, 14:15 |
|
|
varok
Příspěvky: 14829 Bydliště: Havířov
|
Re: motor 40 kW
CROWACK píše: nejoblíbenější otáčky 50kw byly 6500-7000 na 3° předjíždět na státovce... LPG a vyřazenej omezovač... Taky se mi to u fáčka párkrát nechtíc stalo. Pak jsem skoro šel sbírat motor ze silnice.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.9.18, 19:46 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
Re: motor 40 kW
ono ten dementní dlouhý převod zabíjí dynamiku 40kw feldy víc, než ten nárůst 10kw mezi 4500-5500 otáčkami... kdžy dáš na 40kw feldu krátkou převodovku, dá se s tím celkem v pohodě žít, rozdíl bude citelný až na dálnici kde 40kw ve 140 začne vadnout a 50kw to díky nárůstu výkonu především ve vysokých otáčkách dotáhne mnohem dál, celkem bez problémů na 160...
Mně přijde že tuhle debilní kombinaci - sbalý motor a dlouhá špajzka udělali schválně, aby všichni připlatili prachy za 50kw verzi, která byla výrobními náklady stejná, ale prodávala se dráž...
Jeden známý měl 40kw na krátké převodovce (šlo to objednat do výroby) a jelo to při běžné jízdě úplně normálně, neobtěžovalo to nenormální zdechlostí...¨Prostě to jede jako nafťák, dole dobrý a od 4 už jeto bez efektu...
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
27.11.18, 17:19 |
|
|
felicia1
Příspěvky: 341 Bydliště: kutnohorsko
|
Re: motor 40 kW
Omlouvam se, nikde jsem nenasel a hadam ze to je i spravna funkce, ale je normalni, ze omezovac otacek funguje tim stylem, ze jakoby auto prudce zacne decelerovat? Myslel jsem ze by mel jen drzet stabilni maximalni otacky, a ne ze to drkne, jak kdyz skrtnu o parez. Dekuji
|
23.7.24, 23:21 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10560 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: motor 40 kW
jj, drnkne, 50kw nekde kolem 6tis, 40kw někde kolem 5tis..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
24.7.24, 09:06 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12148 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: motor 40 kW
50kW ma myslim 5750 a vypina jen vstrik, zapalovani bezi dal .... takze kdyz mas LPG, tak omezovac jde jen na benzin.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
25.7.24, 07:25 |
|
|
varok
Příspěvky: 14829 Bydliště: Havířov
|
Re: motor 40 kW
Mě se zdá, že 50kW by měl být omezovač u 6200ot./min. ne? Alespoň já to tak u fáčka měl. Byl tam ale upravovaný motor, tak to možná posunuli. A mě to omezovač nebrzdil, začlo to vynechávat, jakoby docházel benzín.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.7.24, 21:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|