Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 05:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 felicie nedobiji 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 20
Bydliště: Dublin Ireland
Příspěvek felicie nedobiji
Čuvec do Česky rep.mam zase malej problem se svoji Irskou Felicii 1.3mpi rv97.častecne mi sviti kontrolka dobijeni.Auto startuje ok,ale za jizdy pomalu pracujou sterace,jako by auto nedobijelo,zkontrolovasl jsem kontakty,vse je dobry..Jestli nekdo vite co s tim,poradte,diky jirka :idea:


6.8.07, 20:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Diody v altíku, nebo regulátor.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


6.8.07, 20:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: felicie nedobiji
Jiri irl píše:
Čuvec do Česky rep.mam zase malej problem se svoji Irskou Felicii 1.3mpi rv97.častecne mi sviti kontrolka dobijeni.Auto startuje ok,ale za jizdy pomalu pracujou sterace,jako by auto nedobijelo,zkontrolovasl jsem kontakty,vse je dobry..Jestli nekdo vite co s tim,poradte,diky jirka :idea:


Co to je castecne sviti kontrolka dobijeni?? jako ze jen tak jako by doutna? Mas tam multimetr abys mohl zmerit kolik ze to dobiji? jestli jo nebylo by to spatne


6.8.07, 20:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Pokud občas blikne do jasného svitu tak regulátor s uhlíkama, je to taková krabička na altíku s jedním kablíkem a držej ji dva šroubky. Pokud požhavuje tak bude studeňák na diodě v altíku nebo proražená dioda, na to to musíš vyndat a rozebrat.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.8.07, 21:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Kristensen píše:
Pokud občas blikne do jasného svitu tak regulátor s uhlíkama, je to taková krabička na altíku s jedním kablíkem a držej ji dva šroubky. Pokud požhavuje tak bude studeňák na diodě v altíku nebo proražená dioda, na to to musíš vyndat a rozebrat.


Nemusí to být dioda. Už jsem viděl tohle co popisuje (byl to forman 94), požhavovalo to bez ohledu na otáčky, napětí v síti bylo 12,6-12,8V. Po výměně regulátoru to bylo OK (po další příčině jsem nepátral, mohlo to být i uhlíkama), ty skoro neexistovaly. Každopádně bych vyměnil regulátor.


6.8.07, 23:16
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
když se kontrolka rožne třeba při 2000 otáčkách tak dioda a když mírně svítí tak relátko, relátka se mění hodně kup druhé a přešroubuj, nedávno jsem měřil relátko tak jelo, bylo nové a pořád tam bylo 13,1V na baterce, když jsem dal přes uhlíky šroubovák tak to jiskřilo, až jsem ho připojil na jeden rotor co se mi tam válel tak jsem zjistil že málo magnetiruje, prostě relátko dávalo správné napětí, ale málo proudu tak jsem koupil další a hnedm tam bylo 14 V miloš


7.8.07, 14:07
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
když se kontrolka rožne třeba při 2000 otáčkách tak dioda a když mírně svítí tak relátko, relátka se mění hodně kup druhé a přešroubuj, nedávno jsem měřil relátko tak jelo, bylo nové a pořád tam bylo 13,1V na baterce, když jsem dal přes uhlíky šroubovák tak to jiskřilo, až jsem ho připojil na jeden rotor co se mi tam válel tak jsem zjistil že málo magnetiruje, prostě relátko dávalo správné napětí, ale málo proudu tak jsem koupil další a hnedm tam bylo 14 V miloš


hmm tak to jsem měl opačně když slabě svítil byla proražená pomocná dioda :roll:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


7.8.07, 21:14
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
spartra píše:
slovacek.milos píše:
když se kontrolka rožne třeba při 2000 otáčkách tak dioda a když mírně svítí tak relátko, relátka se mění hodně kup druhé a přešroubuj, nedávno jsem měřil relátko tak jelo, bylo nové a pořád tam bylo 13,1V na baterce, když jsem dal přes uhlíky šroubovák tak to jiskřilo, až jsem ho připojil na jeden rotor co se mi tam válel tak jsem zjistil že málo magnetiruje, prostě relátko dávalo správné napětí, ale málo proudu tak jsem koupil další a hnedm tam bylo 14 V miloš


hmm tak to jsem měl opačně když slabě svítil byla proražená pomocná dioda :roll:


snad se do těch altíků pustím a budu to dělat, pokud repas nestojí kolem 5000 tak to stojí za nic, chybí mi jen pořádné pájení, jinak bych všechno měl, protoýe když to někam dám slyším cokoliv, když si to spravím sám tak zjištuji akorát tento stav co jsem popsal miloš


8.8.07, 20:48
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
spartra píše:
slovacek.milos píše:
když se kontrolka rožne třeba při 2000 otáčkách tak dioda a když mírně svítí tak relátko, relátka se mění hodně kup druhé a přešroubuj, nedávno jsem měřil relátko tak jelo, bylo nové a pořád tam bylo 13,1V na baterce, když jsem dal přes uhlíky šroubovák tak to jiskřilo, až jsem ho připojil na jeden rotor co se mi tam válel tak jsem zjistil že málo magnetiruje, prostě relátko dávalo správné napětí, ale málo proudu tak jsem koupil další a hnedm tam bylo 14 V miloš


hmm tak to jsem měl opačně když slabě svítil byla proražená pomocná dioda :roll:


snad se do těch altíků pustím a budu to dělat, pokud repas nestojí kolem 5000 tak to stojí za nic, chybí mi jen pořádné pájení, jinak bych všechno měl, protoýe když to někam dám slyším cokoliv, když si to spravím sám tak zjištuji akorát tento stav co jsem popsal miloš


jo tak kdybys nevěřil, měl jsem dva alternátory 55a z fava, stále lehce svítila kontrolka, teda dávalo to kolem 18V, oba měli proraženou pomocnou diodu, úplně tu samou v diodovým můstku, stálo to kolem 70 kaček :idea:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


8.8.07, 21:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
spartra píše:
slovacek.milos píše:
když se kontrolka rožne třeba při 2000 otáčkách tak dioda a když mírně svítí tak relátko, relátka se mění hodně kup druhé a přešroubuj, nedávno jsem měřil relátko tak jelo, bylo nové a pořád tam bylo 13,1V na baterce, když jsem dal přes uhlíky šroubovák tak to jiskřilo, až jsem ho připojil na jeden rotor co se mi tam válel tak jsem zjistil že málo magnetiruje, prostě relátko dávalo správné napětí, ale málo proudu tak jsem koupil další a hnedm tam bylo 14 V miloš


hmm tak to jsem měl opačně když slabě svítil byla proražená pomocná dioda :roll:


snad se do těch altíků pustím a budu to dělat, pokud repas nestojí kolem 5000 tak to stojí za nic, chybí mi jen pořádné pájení, jinak bych všechno měl, protoýe když to někam dám slyším cokoliv, když si to spravím sám tak zjištuji akorát tento stav co jsem popsal miloš


Trosku nechapu? - repas stoji 5000 kc ???? a jak to myslis s tim pájením?


8.8.07, 21:11
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek Podobný problém
Ahoj všem, mám teď podobný problém. Asi před měsícem jsem vyměnil regulátor, protože ten původní přebíjel. Chvíli se to chovalo OK. Teď se mi zase stává to, že když zvýším otáčky - asi tak na 3000 - tak mi tak jako doutná kontrolka na dobíjení - rozhodně nesvítí plným světlem.
Podobná věc se mi stala asi před rokem - to bylo tím, že uhlíky na regulátoru už byly tak krátké, že ty pružinky nad nima nestíhaly dosedat na komutátor (nebo jak se to jmenuje). Co s tím? Je to pořád dokola.
Díky za případné rady.


10.8.07, 08:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Zkus změřit napětí, jestli je v pořádku. Mohla by to dělat špatná dioda, to by chtělo změřit osciloskopem jak to dobíjí.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


10.8.07, 08:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
DRYVER píše:
slovacek.milos píše:
spartra píše:
slovacek.milos píše:
když se kontrolka rožne třeba při 2000 otáčkách tak dioda a když mírně svítí tak relátko, relátka se mění hodně kup druhé a přešroubuj, nedávno jsem měřil relátko tak jelo, bylo nové a pořád tam bylo 13,1V na baterce, když jsem dal přes uhlíky šroubovák tak to jiskřilo, až jsem ho připojil na jeden rotor co se mi tam válel tak jsem zjistil že málo magnetiruje, prostě relátko dávalo správné napětí, ale málo proudu tak jsem koupil další a hnedm tam bylo 14 V miloš


hmm tak to jsem měl opačně když slabě svítil byla proražená pomocná dioda :roll:


snad se do těch altíků pustím a budu to dělat, pokud repas nestojí kolem 5000 tak to stojí za nic, chybí mi jen pořádné pájení, jinak bych všechno měl, protoýe když to někam dám slyším cokoliv, když si to spravím sám tak zjištuji akorát tento stav co jsem popsal miloš


Trosku nechapu? - repas stoji 5000 kc ???? a jak to myslis s tim pájením?


repas alternátoru se zárukou stojí u ELIT 5000 škoda fábia oktávia a zahraniční vozy kde altík stojí kolem 18000 nový, a co se týče pájení to je můj problém, který jsem nevyřešil, že nemám dobrou pájku na opravy altíků a starterů, už jsem jednu sadu chtěl koupit, ale raději se poradím pokud mi někdo poradíte budu rád já mám spíš ohřívačku cínu jak pájku miloš


12.8.07, 09:01
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
spartra píše:
slovacek.milos píše:
spartra píše:
slovacek.milos píše:
když se kontrolka rožne třeba při 2000 otáčkách tak dioda a když mírně svítí tak relátko, relátka se mění hodně kup druhé a přešroubuj, nedávno jsem měřil relátko tak jelo, bylo nové a pořád tam bylo 13,1V na baterce, když jsem dal přes uhlíky šroubovák tak to jiskřilo, až jsem ho připojil na jeden rotor co se mi tam válel tak jsem zjistil že málo magnetiruje, prostě relátko dávalo správné napětí, ale málo proudu tak jsem koupil další a hnedm tam bylo 14 V miloš


hmm tak to jsem měl opačně když slabě svítil byla proražená pomocná dioda :roll:


snad se do těch altíků pustím a budu to dělat, pokud repas nestojí kolem 5000 tak to stojí za nic, chybí mi jen pořádné pájení, jinak bych všechno měl, protoýe když to někam dám slyším cokoliv, když si to spravím sám tak zjištuji akorát tento stav co jsem popsal miloš


jo tak kdybys nevěřil, měl jsem dva alternátory 55a z fava, stále lehce svítila kontrolka, teda dávalo to kolem 18V, oba měli proraženou pomocnou diodu, úplně tu samou v diodovým můstku, stálo to kolem 70 kaček :idea:


a ta dioda v tom můstku to jde přelisovat?, vesměs se to kupuje jako celek, mně právě v poslední době štvou repase altíků, se startéry problémy nejsou, ale nedávno měl mít altík na fiata 13,7-14,5 V podle autodat a něl 13,6, tak jsem ho šel reklamovat no stopadesát výmluv, že to stačí a tak, nenamáhá to aku, no spokojený jsem nebyl a to je dost často miloš


12.8.07, 09:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Alternátory a startéry pájím normální poctivou českou 100W trafopájkou, možná by ti stačila taky. Určitě nekupuj takové ty čínské v kufru atd:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Jsou ve spoustě barev a od spousty výrobců ale všechny mají stejný tvar. Mají smyčku na takové sklíčidlo, ale vůbec se s nima nedá pájet, špatně topí.

Nejlepší je starčí česká bakelitová, jednu mám doma (koupil jsem ji v bazaru za 25Kč jako nefunkční) a nedám na ni dopustit. Tato se dá běžně koupit a myslím, že by měla být také dobrá:
Transformátorová páječka ETP 5 125W, výrobce Kyjovan
Obrázek

Pokud bys potřeboval silnější, dělají se takové kopyta s odporovým topným tělískem, používají to klempířy:

Obrázek

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


12.8.07, 09:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz