Felicia 1.3MPi občasné cukání
Autor |
Zpráva |
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Felicia 1.3MPi občasné cukání
Aha, ctyrdrat, tam by se zatazeni falesny země mělo eliminovat.. pokud teda je to rozumne zapojeny.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
8.1.20, 10:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Felicia 1.3MPi občasné cukání
Nono je to uzemněný někde u převodovky na tom pozinkovaným plechu, ne?
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
8.1.20, 12:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Felicia 1.3MPi občasné cukání
Na spoji motor-převodovka bývá taková jakoby lišta asi se 4 šroubky. Tam je uzemněna i Lambda. No měl to tak starší typ felicie před fl. Fatal už má ten novější typ. Já jsem mělna svém golfu taky asi půl roku starou Lambda sondu. Nebyla to originál, nějaká UPS Made in USA. Na vagu mi to normálně ukazovalo, žádná chyba, napětí se neustále měnilo. Jel jsem na STK a emise na ho..o. Ten chlápek mi říkal buď špatná lambda nebo kat. Koupil jsem lambdu Bosch podle VIN, přesně pro můj typ motoru. A najednou emise nádhera.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.1.20, 18:20 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18273
|
Re: Felicia 1.3MPi občasné cukání
Veteranista píše: Není nakonec lambda špatná? ... P.S. Bosch lambdu na Feldu jsem schopný za 1420Kč (nevím jestli je to dobrá cena nebo na) ... Nevím, abych pravdu řekl, ale běžně lambduje. Díky za nabídku, zatím zkusím vyšešit tuto MM. Viky píše: Zapojeni lambdy ve felde neznam Jedna strana vyhřívání na plus, druhá je jednotkou spínaná k zemi. A oba vodiče ze senzoru do jednotky. Laborování pokračuje. Dneska jsem jezdil po okolí se zaplým VAG-Scope, sem tam jsem na to mrkl a když vypadalo něco divně, zastavil jsem a dělal screenshoty. Takže mám z celého hodinového kroužení okolo záznamy dvou chyb. První chyba se ukázala po jízdě obcí na čtyřku a zastavení, na volnoběhu najednou z ničeho nic signál na 1.56 a po chvíli zas zpět: http://foto.fatal.name/index.php?id=645Dhuhá chyba byla po pomalé jízdě v obci a odbočování doleva (takže krokem), je vidět rozjezd 2, 3 a 4 cca 50 kou: http://foto.fatal.name/index.php?id=646A taky ukázku normálního fungování, toto je rozjezd na hlavní od čerpačky, takže 1, 2, 3, 4 a 5 cca 80 kou: http://foto.fatal.name/index.php?id=647Pak jsem při stojícím autě na volnoběhu zkoušel hrabat do kabeláže, jestli někde není špatný spoj, a nic... Nějaké další tipy?
|
8.1.20, 19:35 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Felicia 1.3MPi občasné cukání
Je jisty, ze ta zavada je "nechemicke povahy". Takovejhle signal nemuze lambda davat z duvodu chyby ve smesi. 1.56V je podle mne spis nejaky maximum, co jednotka dokaze cist jako vstupni napeti.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
8.1.20, 19:47 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Felicia 1.3MPi občasné cukání
A nezkoušel jsi během jízdy měřit napětí, myslím normálně palubní, třeba na baterii? Něco jako teď s tím vagem. Prostě občas na to mrknout a až se vyskytne nějaká chyba tak zkontrolovat. Auto nemáš na LPG, ale jestli není něco s ŘJ.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.1.20, 21:38 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18273
|
Re: Felicia 1.3MPi občasné cukání
Viky píše: 1.56V je podle mne spis nejaky maximum, co jednotka dokaze cist jako vstupni napeti. Nevím přesně jak to tam funguje, jak si to jednotka přepočítává, ale 1.56V je "základ", který je zobrazen i když není nastartováno, po nastartování je tam také, následně po zapnutí žhavení to začne pomalu klesat až to klesne pod 1V a začne to kmitat jak má. Když zastavím, vypnu motor, ale zapnu VAG, napětí pomalu roste (jak lambda chladne) až vyleze na 1.56 a zůstane tam. varok píše: A nezkoušel jsi během jízdy měřit napětí, myslím normálně palubní, třeba na baterii? Nezkoušel, napětí měřívám pravidelně než vyjedu, jak volnoběh tak zvýšené otáčky, altík mám po "repasi", regler mám nový drahý...
|
8.1.20, 23:39 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Felicia 1.3MPi občasné cukání
Kdyz se zirkoniovy cidlo zahriva, tak klesa jeho vnitrni odpor, tim leze hodnota dolu a zacina to merit lambda napeti. Takze podle tech zaznamu se ti ten obvod nekde nahodne rozpojuje a tim to skace na 1.56V.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
9.1.20, 11:49 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Felicia 1.3MPi občasné cukání
No já myslel jestli nejsou někde nějaké chvilkové výpadky. Nebo zkusit sundat ten konektor na ŘJ a vyčistit. Zkoušel si? Celé to je nějaké zajímavé.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
9.1.20, 19:42 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18273
|
Re: Felicia 1.3MPi občasné cukání
Nekonečný příběh pokračuje. Zdá se, že celé laborování s čerpadly jsem absolvoval zbytečně, opět mi motor vynechal a pořádně. A aby to nebylo málo, ještě před tím si jen tak na volnoběhu zdechl, to je novinka... Takže po cestě zpět jsem dal VAG-Scope a sem tam na to mrkl a 30km normálka, pak jsem to trochu prohnal a při zpomalování (s lehkou nohou na plynu) padla lambda pro změnu na nulu a pak už se skoro nezvedla, ani na volnoběhu. Po zaparkování a vypnutí motoru lambda stoupala až k obvyklým 1.56V. http://foto.fatal.name/index.php?id=648Tentokrát jsem nechal zobrazovat i palubní napětí, které po celou dobu nepadlo pod 12V a nenarostlo nad cca 13.5V Mám sto chutí to hodit ze skály.
|
13.1.20, 13:11 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Felicia 1.3MPi občasné cukání
Nemělo by být napětí trvale při běžícím motoru nad asi 13,5V? Ještě lépe kolem 14V.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.1.20, 16:36 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18273
|
Re: Felicia 1.3MPi občasné cukání
Ano, to je také napětí na jednotce, které je trochu menší než napětí na baterce. Ale je vidět že k žádnému přepětí nebo podpětí nedošlo.
|
13.1.20, 17:54 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Felicia 1.3MPi občasné cukání
Aha, já myslel napětí na baterii. Takže tím to asi taky nebude.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.1.20, 20:29 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27229 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Felicia 1.3MPi občasné cukání
odpojit lambdu a pojezdit jestli se projeví
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.1.20, 15:50 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18273
|
Re: Felicia 1.3MPi občasné cukání
Problém je v tom, že třeba 500km se nic neprojeví, pak to zacuká a chvíli netáhne a dalších 500km třeba nic... Například dnes jsem odjezdil cca 150km a naprosto v pohodě. Včera jsem ještě zkontroloval čidlo detonací a prostřikl kontakty na konektoru...
|
15.1.20, 00:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|