|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Autor |
Zpráva |
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Hoši jak je to prosím se zaměnitelností setrváků u OHV 1.4 fabia motorů? Bylo víc kódů ( aqw, ame a další), jsou mezi těmito setrváky všechny stejné záměnné, nebo je tam nějaký výdup jako nepříklad felda jednobod/vícebod Potřebuju vyměnit setrvák na fabce..a mám jeden krásnej v garáži, akorát už nevim z jakého kódu motoru byl..blok už je dost roků ve sběrně.. vizuálně jsou oba stejné...
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
11.4.23, 09:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6337 Bydliště: Snina
|
Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Mali by byť rovnaké. Kvôli čomu to chceš vlastne meniť? Zuby?
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
11.4.23, 10:41 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Ne, je nerovnomerne vydrenej a tohle vidim poprve v zivote.. Na pritlacaku byl povolenej jeden sroub, coz pritlacak zdeformovalo. Pritlacak je opotrebenej tak nesoumerne, ze na dvou tretinach obvodu ma jeste viditelne drazky z vyroby od soustruzeni a posledni tretina je rozpraskana, vyhrata do modrofialova a ma o milimetr mensi tlousku, nez zbytek kotouce.. Pritlacak byl tak pokroucenej, ze jsem ho ze setrvaku musel pacit briglou... No a setrvacnik bohuzel tohle opotrebeni kopiruje, byt neni v tak hroznem stavu jako pritlacak.. nicmene uz v neho nemam duveru... Projevovalo se to tak, ze klouzala spojka a pri rozjezdu to skubalo..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
11.4.23, 10:49 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.4.23, 11:01 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Ohv se lisily jen 44 a 50 kw budou stejne..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.4.23, 11:44 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Domnívám se, že jednotlivé verze se lišily jen verzí jednotky a počtem katů a lambd, mechanicky snad byly téměř stejné (včetně 1.0MPI).
|
11.4.23, 12:01 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Ok, zkusím ho tam dát.. Jak to pak nechytne, půjdu si to hodit na prodlužovačce
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
11.4.23, 13:13 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6337 Bydliště: Snina
|
Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Fatal, ano a hlavne softvérom.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
11.4.23, 13:56 |
|
|
varok
Příspěvky: 14803 Bydliště: Havířov
|
Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
škodovka: To škubání při rozjezdech jsem měl u starého Golfa, ale tam je motor 1,6 8V jako se dával do Octávií I. Nakonec se rozsypala převodovka, tak jsem ji měnil a při jednom jsem dal i novou spojku a byl klid. Žádné škubání. Ale neprokluzovala. Lamela už ale byla sjetá skoro až na nýty, takže jsem ji měnil v pravý čas.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.4.23, 16:25 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Konečně jsem se k tomu dostal a dneska to jakž takž složil. Setrvák je teda stejnej a funkční a startuje to. Takže děkuju všem za rady
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
29.4.23, 21:33 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6337 Bydliště: Snina
|
Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
No vidíš, pekne.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
29.4.23, 22:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|