Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27228 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Motory 1.0TSI
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.10.24, 18:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Motory 1.0TSI
Nekřivdíte tomu trochu? Bohužel nemám osobní zkušenost zrovna s 1.0TSi DSG, ale nechce se mi věřit, že by se dnes dalo koupit nějaké nové auto (bez ohledu na značku) co by bylo tak špatně odladěno. Spíš to bude o tom, jak si řidič a auto na sebe zvykli (resp. byli ochotni si zvyknout).
Copak s většími motory je DSG problém?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.10.24, 20:01 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Motory 1.0TSI
Jde o to, že suchý spojky nemají chlazení a vadí jim dlouhej prokluz... takže to odladili tak, aby byly ve skluzu co nejkratší dobu a zákazníci nereklamovali nadměrné opotřebení spojek... a když se přehřejou, tak to schválně začne samo cukat, abys jim dal pokoj Ta konstrukce je řidiči užitečná asi tak stejně jako povinné vedení v pruzích, nebo upozornění na překročení rychlosti... Silnější motorizace mají DQ250 a vejš, s mokrejma spojkama... tam jsou zase jiné libůstky, třeba když se otěrem ze spojek zanese mechatronika
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
9.10.24, 23:02 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Motory 1.0TSI
CROWACK píše: Jde o to, že suchý spojky nemají chlazení a vadí jim dlouhej prokluz... takže to odladili tak, aby byly ve skluzu co nejkratší dobu a zákazníci nereklamovali nadměrné opotřebení spojek... a když se přehřejou, tak to schválně začne samo cukat, abys jim dal pokoj Ale tak to není špatná funkce, ne? Převodovka sama dá vedět o tom, že je na hraně a řidič se tomu může přizpůsobit aby předešel poškození. Spojky se určitě nepřehřejou při normálním parkování v sebevětším kopci víc než když bys manévroval s manuálem. Pokud někomu parkování nejde, zabije i klasickou spojku. CROWACK píše: Ta konstrukce je řidiči užitečná asi tak stejně jako povinné vedení v pruzích, nebo upozornění na překročení rychlosti... Obojí (a nejen to) v autě mám. Přistupoval jsem k tomu ze začátku s nedůvěrou, s tím, že to nepotřebuji a snad že ani nechci - ale po tom, co jsem s těmi systémy seznámil a hlavně sžil je považuji za přínosné a vlastně jsem rád, že jsou osazeny. CROWACK píše: Silnější motorizace mají DQ250 a vejš, s mokrejma spojkama... tam jsou zase jiné libůstky, třeba když se otěrem ze spojek zanese mechatronika To se zase určitě bavíme o provozu starých aut nad 200 kkm, nebo se zanedbaným servisem..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.10.24, 04:34 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
Re: Motory 1.0TSI
Te" jsem měl v Madridu novou i10 a to buzerovaní při překročení rychlosti vážně "zpříjemňuje" cestování Navíc na jaře jsem viděl video, jak na dálnici si Mercedes někde vzal info, že tam je 90 a v levým pruhu to zašlápnul . To fakt je fakt přínos k bezpečnosti Už neví, jak nám řízení znepříjemnit
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
10.10.24, 05:39 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11891 Bydliště: Český Těšín
|
Co se týče jednolitru, teď si ho ve Fabii pořídila tchyně otce a co jsme se bavili, tak je s tím motorem nadmíru spokojen(a). Zázraky nečeká, ale jede prostě mnohem líp než starší Focus a spotřeba se dá stlačit pod 5 litrů. Uvidíme co spolehlivost, protože bába s tím jezdí jenom do Kaufu pro rohlíky - přímovstřik bude trpět. Čtení značek sice nemám, ale vedení v pruzích používám skoro furt. Při jízdě na dálnici v podstatě stačí jen položit ruce na volant a nad ničím nepřemýšlet, auto jede samo (automat + adaptivní tempomat). I po dojetí a zastavení v koloně pak pro rozjezd stačí jen ťuknout do plynu a zbytek jízdy zase nechat na autě. Ono samozřejmě záleží na odladění. V Hyundai to byla tragédie, auto neustále volantem cukalo a přetahovalo se s řidičem, do toho otravné pípání. V Hondě si s tím dali fakt práci. Takže já už taky nové vymoženosti celkem vítám.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
10.10.24, 06:01 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Motory 1.0TSI
Nenašel bys to video ještě? Celkem by mě zajímalo, za jakých okolností k tomu došlo. Věřím tomu, že u každé značky budou tyhle systémy fungovat trochu jinak (co jsem si mohl vyzkoušet, Hyundai i30 v tomhle byl opravdu katastrofa). Ale třeba můj vůz je zcela mainstreamový (Ford) a tam si na to prostě nemohu stěžovat. Při překročení rychlosti (kterou to, pravda, ne vždy ví dobře) jen tak zlehka kvoká a nestalo se mi, že by to někdy samo od sebe začalo brzdit. Naopak třeba vedení v pruzích je velmi spolehlivé a jak píše gokralik, jízda po dálnici má naprosto jiný rozměr
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.10.24, 06:07 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
Re: Motory 1.0TSI
Bylo to IG a asi v příběhu, takže nelze najít
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
10.10.24, 07:09 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Motory 1.0TSI
Citace: To se zase určitě bavíme o provozu starých aut nad 200 kkm, nebo se zanedbaným servisem.. ...takže 3/4 trojkovejch ovcí z fleetu po minimální údržbě leaseplanu...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
10.10.24, 07:22 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Motory 1.0TSI
Citace: CROWACK píše: Ta konstrukce je řidiči užitečná asi tak stejně jako povinné vedení v pruzích, nebo upozornění na překročení rychlosti... Obojí (a nejen to) v autě mám. Přistupoval jsem k tomu ze začátku s nedůvěrou, s tím, že to nepotřebuji a snad že ani nechci - ale po tom, co jsem s těmi systémy seznámil a hlavně sžil je považuji za přínosné a vlastně jsem rád, že jsou osazeny Ono je to fajn někde na nové silnici, dálnici, za dobré viditelnosti.. ale vjedeš někde do dopravního omezení a hned se pereš s volantem aby tě nehodil mezi kužely protože sleduje původní pruh... A jeď někde 10km rychlostí 30kmh protože jouda zapoměl na konec omezení dát rušící značku... Další legrace je třeba front assist, když dojíždíš v křižovatce auto co odbočuje doprava a metr za tebou jede kamion... kolikrát mi takhle auto zaduplo samo brzdy. Ale když dojde k nehodě, vždycky za to může řidič, nikdy automobilka... Sry píšu z mobilu
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
10.10.24, 07:29 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6586 Bydliště: Kosice
|
Re: Motory 1.0TSI
Šemik píše: Nenašel bys to video ještě? Celkem by mě zajímalo, za jakých okolností k tomu došlo. Oni tie systemy zjavne beru data z viacerych zdrojov. Znacka moze byt za stromom / v tieni / zakryta / za autom. Pre cloveka to az tak strasny problem nie je. Ten ma rozum. Auto je blbe jak krabica pornocasopisov a nema zdravy usudok. Takze sa tie data supluju snad z navigacnych map (tam take info bezne je). A z nejakeho titulu im to nefunguje vzdy spravne. Bolo zopar reportov snad z UK, kde sa rozne auta na adaptivnom tempomate s citanim znaciek v obci rozbehli na plny kotol.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
10.10.24, 08:06 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Motory 1.0TSI
CROWACK píše: Ono je to fajn někde na nové silnici, dálnici, za dobré viditelnosti.. ale vjedeš někde do dopravního omezení a hned se pereš s volantem aby tě nehodil mezi kužely protože sleduje původní pruh... A jeď někde 10km rychlostí 30kmh protože jouda zapoměl na konec omezení dát rušící značku... Další legrace je třeba front assist, když dojíždíš v křižovatce auto co odbočuje doprava a metr za tebou jede kamion... kolikrát mi takhle auto zaduplo samo brzdy. Ale když dojde k nehodě, vždycky za to může řidič, nikdy automobilka... Jo, ten front assist není dokonalý, často to pouští falešné poplachy. Na druhou stranu, ještě nikdy mi to brzdy neaktivovalo (skoro si říkám zda to umí, i když v návodu se tvrdí že ano ) Dokonalé to není, ale já bych byl pro tomu všemu dát šanci, bez toho už auta beztak nikdy nebudou. Systémy se vyvíjí a auto za další 4 roky bude ve všech asistentech bezesporu mnohem více user-friendly než je dnes. CROWACK píše: ...takže 3/4 trojkovejch ovcí z fleetu po minimální údržbě leaseplanu... To spíš všechny Proto hlavně nekupovat moderní ojetiny
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.10.24, 19:25 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
Re: Motory 1.0TSI
Jsem v autech konzerva a tyhle asistenti mi jízdu znepříjemňují než aby mi pomáhaly. A dělají z řidičů držitele řidičských průkazů
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
10.10.24, 20:29 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11891 Bydliště: Český Těšín
|
MATTESS: Jo, tohle jsem si říkal dlouhé roky taky...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
11.10.24, 05:31 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
Re: Motory 1.0TSI
Já to říkám pořád. Není nic lepšího, když při objíždění autobusu to auto vyhodnotí jako překážku a zadupne to na fleku Zbytečná nebezpečná situace, když si auto dělá, co chce
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
11.10.24, 05:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|