Je normalni, ze srouby hlavy nejdou povolit?
Autor |
Zpráva |
fatal
rejpal
Příspěvky: 18263
|
DRYVER píše: Tak pouzij ten pistni cep z toho simsona jak pise Kristensen To ti udela voditko pro vrtak a je je dobojováno
Ten pístní čep se má vsunout do díry, když je šroub zalomený pod úrovní bloku, ne? Mi šroub trčí kousek z bloku... Nebo jsem to špatně pochopil?
|
19.8.07, 19:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
fatal píše: DRYVER píše: Tak pouzij ten pistni cep z toho simsona jak pise Kristensen To ti udela voditko pro vrtak a je je dobojováno Ten pístní čep se má vsunout do díry, když je šroub zalomený pod úrovní bloku, ne? Mi šroub trčí kousek z bloku... Nebo jsem to špatně pochopil?
Pochopils to sprave. Tak v tomhle pripade asi dal zkouset navarit nejakou tu matku
|
19.8.07, 19:33 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Tak tak pístní čep pouze pokud je šroub utopenej pod úrovní bloku. Tady jedině ještě záleží který to je šroub, pokud ten u vodní pumpy tak podložit motor pokud je v autě a sundat vodní pumpu a sehnat někoho kdo nahřeje blok autogenem, pak zkusit povolit pomocí navařenej matky
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
19.8.07, 22:37 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18263
|
Dnes zas nic, nahřívání nepomohlo, masáš kladivem taky ne, navařovat už není na co. Zkusím to odvrtat, ale opět mám pár otázek:
Kde seženu ten čep ze Simsona?
Co s tím po odvrtání? Jak dostat ven zbytky šroubu a rez? Jak "zprovoznit" závit?
A jelikož prý štěstí připraveným přeje, nevíte o někom na Ostravsku, kdo se zabývá i výměnami motorů a má rozumné ceny?
|
20.8.07, 16:35 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
fatal píše: Dnes zas nic, nahřívání nepomohlo, masáš kladivem taky ne, navařovat už není na co. Zkusím to odvrtat, ale opět mám pár otázek:
Kde seženu ten čep ze Simsona? Co s tím po odvrtání? Jak dostat ven zbytky šroubu a rez? Jak "zprovoznit" závit?
A jelikož prý štěstí připraveným přeje, nevíte o někom na Ostravsku, kdo se zabývá i výměnami motorů a má rozumné ceny?
Normálně někde v prodejně dílů, stojí snad cca 50 kč, díky němu to jen navrtáš a pak už větší vrták jede krásně. Kterej je to šroub?
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.8.07, 16:47 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18263
|
Kristensen píše: Kterej je to šroub?
Č. 6 dle pořadí dotahování, 2. od řemenice v řadě dál od vačky.
Když to navrtám tenkým, neujede mi ten větší vrták do boku? A co s tím zbytkem, který v díře zůstane?
|
20.8.07, 17:02 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
A co leptani? Kyselinou co nezere hlinik ale ocel jo, takhle strejchne do zavitu a je to v riti
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.8.07, 17:05 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Právě že to musíš odvrtat až do konce akorát se obávám jestli náhodou tenhle zrovna není do oleje takže by jsi musel sundat vanu, já teď přesně nevím páč tady zrovna žádný Fa nemám, jedině brašuleho ale to tady už není.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.8.07, 17:40 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18263
|
Kristensen píše: Právě že to musíš odvrtat až do konce akorát se obávám jestli náhodou tenhle zrovna není do oleje...
Trefit délku není problém, ale jde mi o zbytky po stranách - tam, kde by měl i po odvrtání zůstat závit...
Šroub do oleje nezasahuje.
|
20.8.07, 18:00 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18263
|
Matthes píše: A co leptani? Kyselinou co nezere hlinik ale ocel jo, takhle strejchne do zavitu a je to v riti
Každý nápad vítám, sám jsem na žádnou použitelnou kyselinu nepřišel.
Co třeba fridex? Nerozežral by tu rez?
|
20.8.07, 18:02 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
fatal píše: Kristensen píše: Právě že to musíš odvrtat až do konce akorát se obávám jestli náhodou tenhle zrovna není do oleje... Trefit délku není problém, ale jde mi o zbytky po stranách - tam, kde by měl i po odvrtání zůstat závit... Šroub do oleje nezasahuje.
Musíš to navrtat do finálního průměru pro závitník a proříznout.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
21.8.07, 08:53 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
21.8.07, 11:56 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18263
|
Ptal jsem se ve třech servisech, zda by mi ten šroub neodvrtali, všude stejný výsledek - do toho by nešli. Navíc jsem se dověděl pár postřehů z jednoho takového odvrtávání - Mission: Impossible...
Citace: motor co stale jezdi a nemuze stat kvuli pripadnemu zalomeni sroubu
Dokud jezdí, neriskoval bych...
|
21.8.07, 15:25 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
fatal píše: Ptal jsem se ve třech servisech, zda by mi ten šroub neodvrtali, všude stejný výsledek - do toho by nešli. Navíc jsem se dověděl pár postřehů z jednoho takového odvrtávání - Mission: Impossible... Citace: motor co stale jezdi a nemuze stat kvuli pripadnemu zalomeni sroubu Dokud jezdí, neriskoval bych...
No a teďka si polož otázku?..Co je to za servis,když oni jsou ti,kteří by ti měli pomoci jako první?!!!....někdy je to hrůza a je čím dál častější.Raději by prachy a kravatu na krk..Musíš sám,Okótuj přesně střed šroubu dulčíkem....Kup vrták,pokobalt.,na nerez nebo potitan.,né obyč. ten se nemusí zakousnout.Šroub je totiž tvrdý,pevnost titanu?!,né blátivý.Malý průměr,třeba 3jku.Snaž se být pořád vrtákem uprostřed,nepospíchej,hlídej kolmici ku šroubu a střed.Nesmí ujíždět Až to projedeš,je tam vždy dutina,šroub nejde nikdy nadoraz,to by byla katastrofa už z inženýrskýho prkna, větší průměr vem klasickým vrtákem,ale ostrým,vše ostré,tupé je do kopřiv a malými otáčkami ho vyvrtávej.Jakoby drob,nefrézuj..To samý s větším a větším vrtákem....netlač,jestli by totiž prasknul vrták,to by byl armagedon motoru ...A snad nemilosrdně elektrodovou svářečkou ven.Hodně maž,řídkým olejem,Konkorem nebo něčim takovým,MD.WD sprej atd.A uvidíš že to půjde. Hlavně počítej a neber závěrečný vrták větší,než li je vnitřní průměr závitu šroubu.To bys přehnal Se zvětšujícím se průměrem ubírej otáčky.Né,že to budeš držet nadoraz.Vrták půjde do kopru a nikam se nedostaneš...Ještě vzteky hodíš elektronářadím a pak se nehneš z hospody,jak budeš zapíjet žal,že se nevede....P.S.Klidně se může stát,že bude den blbec.Ale chtít je víc.Jdi do toho,v půli hotovo a ty servismany strč do kapsy A nebo soukromník,kterej si s tim pohraje.
|
21.8.07, 15:59 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
No jeste by me zajilamo co to je za prumer protoze at to merim jak ot merim tak me vzdy vyjde prumer 11. Ani 10 ani 12 . Kolik asi bude stat novej zavitnik - nejspsi cela sada 1-2-3 ???
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
21.8.07, 16:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|