Zvysenie vykonu, znizenie spotreby
Autor |
Zpráva |
e.n.e.m.y.
|
Teda já bych ten rozdíl mezi 135 a 136 zase tolik nekategorizoval přece jen výkon se může podle zajetí a stavu lišit o 5-10%.
|
2.9.07, 19:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
e.n.e.m.y. píše: Teda já bych ten rozdíl mezi 135 a 136 zase tolik nekategorizoval přece jen výkon se může podle zajetí a stavu lišit o 5-10%. souhlasím s tebou, dál je dost důležité kdo s tím jak jede
|
2.9.07, 19:58 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
Vít Široký píše: Měl jsem na mysli pouze rámec toho konkrétního typu. 135 a 136 jsou konstrukčně jiné motory (byť ten rozdíl není velký). Samozřejmě, autor tohoto tématu může motor přestavět na libovolný jiný dle jeho fantazie a finačních možností (např. 1.8 20V Turbo), tím jistě získá to co požaduje, avška nebude mít ten konkrétní typ. Pokud bychom se drželi tvé teorie, mohli bychom v absurdním případě dojít k tomu, že už perpetum mobile máme, vždyť VW 1.4 TFSI žere asi jako hodně šetrná stodvacítka a výkonu má asi 4×tolik.
V rámci tohoto konkrétního typu bez jakýchkoliv úprav samozřejmě žádná změna výkonu a spotřeby nebude, to je jasné. Pokud bychom se drželi mé teorie, tak teoreticky můžeme upravit 742.12 až na parametry 1.4 TFSI. Ale z mé teorie nikde žádné perpetum mobile nevyplývá.
|
2.9.07, 20:00 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
e.n.e.m.y. píše: Teda já bych ten rozdíl mezi 135 a 136 zase tolik nekategorizoval přece jen výkon se může podle zajetí a stavu lišit o 5-10%.
Jasně, jsou to papírové hodnoty. Ovšem i v praxi je pravděpodobné, že motor s vyšším kompresním poměrem bude mít vyšší výkon (v rámci 135/136).
|
2.9.07, 20:02 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
mno takhle jak jsem psal 136 s upravenou hlavou a karburátorem 8 - 12l lpg, seriová 135, s rovnanou hlavou, trochu pošolochaným karburátorem 7 -12l lpg
na benzin lepší neměřit
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
2.9.07, 20:28 |
|
|
karol279
Příspěvky: 59 Bydliště: Slovakia, Levice
|
Oki, diki za navrhy tak ja si kuknem to zapalovanie a predstih, a Matthes spominal ze vacka z feldy.. asi tie starsie rocniky.. O co su lepsie tie ako co tam mam povodne?
|
3.9.07, 12:30 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
S120 LS by mala ist viac ako 130, nemas tam prevody S130? Alebo to mas fatalne rozstelovane. Najprv musis vsetko uviest do perfektneho stavu a tych 140 az 150 by to mohlo ist. Velke upravy robit nedoporucujem, za malo penazi malo muziky. U LS zvysovat kompresiu nema zmysel, kompresia je dost vysoka aj tak.
|
3.9.07, 12:52 |
|
|
karol279
Příspěvky: 59 Bydliště: Slovakia, Levice
|
prevody neviem ake tam mam.. ( je to gls ) a rozstelovane to asi nasjkor... dam sa na to kuknut kamosovi co s avyzna viac ako ja.. to bude asi najlepsie
|
3.9.07, 12:58 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
technicky vzato si mozes spotrebu znizit aj tym, ze si zablokujes otvaranie druheho stupna karburatora. Samozrejme to ale povedie k uplne opacnemu vykonovemu javu a tudiz ze vykon najma vy vysokych otackach a pri velkej zatazi rapidne klesne. Jazdit sa s tym da, tah to ma mizerny, ale postreba by mohla klesnut teoreticky aj k 5,5l/100km nezavisle na style jazdy.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
3.9.07, 13:07 |
|
|
karol279
Příspěvky: 59 Bydliště: Slovakia, Levice
|
ale ak by som si teoreticky dal do kopy ten rozdelovac ( nieje v bohvieako stave, bodol by aj novy) a zablokoval druhu komoru tak by nemusel byt az taky velky rozdiel vo vykone..nie?
|
3.9.07, 13:14 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
no nie, pokles vykonu bude vcelku dost znatelny, pretoze druha komora karburatora sa stara o pripravu zmesi pre vysoke otacky a velke zatazenie, takze by vykon poklesol najma v tychto rezimoch. Pre bezne mestske jazdenie podla mna staci aj prva komora. Toto ale samozrejme nie je bezna uprava, skor by som ju nazval socko-hackom, nez nejakym super premyslenym sposobom, ako znizit spotrebu.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
3.9.07, 13:20 |
|
|
karol279
Příspěvky: 59 Bydliště: Slovakia, Levice
|
vsak vyskusam s tym chvilku jazdit a uvidim aky bude vysledok...a to cislo 5,5 l /100 km sa mi velmi pacilo.. teraz jazdim okolo 8-9l
|
3.9.07, 13:24 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Vít Široký píše: fatal píše: Vít Široký píše: kamaráde, tak tohle téma budu sledovat taky, jestli se nechá zvýšit výkon při poklesu spotřeby, tak bych to tajemství taky chtěl znát, protože to už je jen krůček k sestrojení bájného perpetum-mobile Perpetum mobile nehrozí, ale jako majitel Favorita bys měl vědět, že třeba motor 136 proti 135 má vyšší výkon a nižší spotřebu. Ano, je výkonnější, a žere rozumně, aspoň ten můj, když z něj dostávám maximum, přes 9 nejde, když šetřím tak kolem 6. Tady si ale malinko nerozumíme. Měl jsem na mysli pouze rámec toho konkrétního typu. 135 a 136 jsou konstrukčně jiné motory (byť ten rozdíl není velký). Samozřejmě, autor tohoto tématu může motor přestavět na libovolný jiný dle jeho fantazie a finačních možností (např. 1.8 20V Turbo), tím jistě získá to co požaduje, avška nebude mít ten konkrétní typ. Pokud bychom se drželi tvé teorie, mohli bychom v absurdním případě dojít k tomu, že už perpetum mobile máme, vždyť VW 1.4 TFSI žere asi jako hodně šetrná stodvacítka a výkonu má asi 4×tolik. Jinak samozřejmě když to seřídí a opraví aby to bylo jako nové, výkon i spotřeba (paliva, oleje i vody ) se vrátí na tovární hodnoty.
já teda vím že když zvedneš výkon motoru tak ti klesá měrná spotřeba při stejném režimu, viděli to moje oči na palubním počítači po výměně řídící jednotky z autosport cimbu mladá boleslav a počítali to moje ruce na papíře podle počitadla na benzínce a na přístrojovce, no se snižováním litinových hlav jsem dobré zkušenosti neměl praskali a lítalo těsnění a u hliníku jsem to nezkoušel miloš
|
3.9.07, 13:27 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
já teda vím že když zvedneš výkon motoru tak ti klesá měrná spotřeba při stejném režimu, viděli to moje oči na palubním počítači po výměně řídící jednotky z autosport cimbu mladá boleslav a počítali to moje ruce na papíře podle počitadla na benzínce a na přístrojovce, no se snižováním litinových hlav jsem dobré zkušenosti neměl praskali a lítalo těsnění a u hliníku jsem to nezkoušel miloš[/quote]
Merná spotreba klesne, no reálna môže byť vyššia ...totiž merná a reálna (l/100 km) sú dva dosť odlišné pojmy...
..aj ja mám zníženú Al hlavu - komp. pomer cca 9,7-9,8 a no problem...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.9.07, 19:39 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ferrari píše: já teda vím že když zvedneš výkon motoru tak ti klesá měrná spotřeba při stejném režimu, viděli to moje oči na palubním počítači po výměně řídící jednotky z autosport cimbu mladá boleslav a počítali to moje ruce na papíře podle počitadla na benzínce a na přístrojovce, no se snižováním litinových hlav jsem dobré zkušenosti neměl praskali a lítalo těsnění a u hliníku jsem to nezkoušel miloš Merná spotreba klesne, no reálna môže byť vyššia ...totiž merná a reálna (l/100 km) sú dva dosť odlišné pojmy... ..aj ja mám zníženú Al hlavu - komp. pomer cca 9,7-9,8 a no problem...[/quote]
no tak napiš definici co je měrná spotřeba paliva a reálná spotřeba paliva jestli jsou to pro tebe odlišné pojmy miloš
|
4.9.07, 20:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|