Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 00:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
 jízda na úsporu nebo likvidace motoru 
Autor Zpráva
Příspěvek jízda na úsporu nebo likvidace motoru
na jaké otáčky je jízda nejúspornější? četli jste_?
http://auto.idnes.cz/zasady-setrne-jizd ... jetiny_fdv


2.6.06, 17:45
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
na idnesu nehledej kvalitni odborne clanky. Tocit benzinovej motor pod 2000 ot/min ti urcite zadne palivo neusetri.


3.6.06, 08:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Môj osobný pohľad je: čo možno najnižšie otáčky, čo možno najmenší plyn, čo možno najvyšší prevodový stupeň. Takto je to podľa mňa správne, čo sa týka spotreby. Lenže to všetko musí byť s citom!!! Nie trápiť motor v nízkych otáčkach - musí mať jednoducho cit, kedy ešte ideš v pohode a kedy už trápiš motor.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


3.6.06, 13:19
Profil
Příspěvek 
to psal nejakej dieslackej maniak, ne??? uplna kravina.. radsi roztocim motor do kopecka na trojaka osumdesat nez abych dusil 4 ku sedumdesatkou a plnym plynem. no co vy na to, skodovaci?? 2000 ot, je malo


3.6.06, 15:22

Příspěvky: 82
Bydliště: Jižní Morava
Příspěvek 
Přesně tak,pro motor i spotřebu je lepší když se motor točí volněji a ne ho dusit v malých otáčkách.Pod 2000 by se mělo podřadit a ne řadit na horu. :lol:

_________________
Felicia 1,6MPI/2000/bílá


3.6.06, 16:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Myslím si, že je třeba řadit tak, aby tam byl při nejmenším sešlápnutí pedálu co nejvyšší kvalt. Jestli to jede do kopce na trojku s plynem u podlahy a na čtyřku to drží rychlost při menším sešlápnutí pedálu, pak je to na tu čtyřku lepší...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


3.6.06, 19:15
Profil ICQ

Příspěvky: 162
Příspěvek 
U Elektronickych motoru je dobre brzdit motorem a co nejmene vyrazovat halvne skopce to usetri tak 10procent (a ochlazuje to motor) dale je dobre plynule slapani na plyn. pedal jak u karburatoru tak u elektronickych systemu(u vozu skoda karburator obzvlast,ACpumpa pri prudkem seslapnuti strika palivo, pri pomalem skoro vubec) dal drzet vuz v tom nejlepsim vyuziti krouticiho momentu a výkonu u kazdeho vozu je to ruzne
napr. u FAB 14 16V je to kolem 3000ot 3500ot u FAB12 8V ci 12V je to kolem 2000-2500 u SKODY 120 kolem 2500ot. ale zase do kopse u skodovky 120 je dobre 3000ot(rve to ale jede to :lol: ) a ne moc casto radit , je dobre znat Grafickou krivku výkonu sveho vozu, kazdy výrobce to meri a udava v servisnich knizkach
TAke tankovani spravných a kvalitnich pohoných hmot mam voskousený u 3 ruzných nejmenovaných cerpacích stanic snizuje spotrebu ale je to jenom u ELE.SYS diky L-SONDE a dalsich snimacu vyhodnocujici slozky paliva.
Dale jake je rocni obdobý ZIMA vyssispotreba TEPLO mensispotreba


3.6.06, 21:36
Profil

Příspěvky: 162
Příspěvek 
Na tom WEBu...tomu bych az zastak moc neveril, mozna az na ty pneumatyky ty rapidne ovlivnujou spotrebu a take odpor celeho vozidla ovlivnuje spotrebu (vitr, bezvetri)


3.6.06, 21:43
Profil
Příspěvek 
to mas pravdu, ale musime brat ohled na motor, aby se nedusil a preci jenom nejnizsi spottrebu maj skudky tesne pod 3000ot. grafy nekecaj...nechapu toho cloveka co tohle napsal...no mozna jezdil jenom s Avií...


3.6.06, 21:54

Příspěvky: 162
Příspěvek Pekna blbost vidte
:D mno spis to zkosely na FABII 1200ccm ta zhruba pri 1500ot zere malo a jede slusne. pri vyssich uz straci výkon a pri nalozeným stavu zacina dost zrat a pri 130 tak tam je to jeste horsi tam to nejede a zere :D mno
Asi si nas nemci chtely vyskouset :evil:


3.6.06, 22:10
Profil
Příspěvek 
mockraát jsem zkoušel motor podtáčet jezdit na spotřebu a nikdy se mi nepodařilo dostat pod 6 l na 100 normálně jezdím za 6,5 tet na plyn za 7,5 ale jak to delaji na eko relly kdy jezdí za 4l a min je to jenom tim že vypínají motor a vlečou se za nákladákama?
majitele felicíí co mají PP říkají že při jízdě z kopce bez plynu jim to 1500 ukáže 0 l/hod ale pod 1500 mají spotřebu třeba 1,2 l/h což je víc než na volnoběh 0,6? vyrovnává se tíi chod motoru nebo je to chyba? nevím nemám PP


4.6.06, 06:43
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
r píše:
mockraát jsem zkoušel motor podtáčet jezdit na spotřebu a nikdy se mi nepodařilo dostat pod 6 l na 100 normálně jezdím za 6,5 tet na plyn za 7,5 ale jak to delaji na eko relly kdy jezdí za 4l a min je to jenom tim že vypínají motor a vlečou se za nákladákama?
majitele felicíí co mají PP říkají že při jízdě z kopce bez plynu jim to 1500 ukáže 0 l/hod ale pod 1500 mají spotřebu třeba 1,2 l/h což je víc než na volnoběh 0,6? vyrovnává se tíi chod motoru nebo je to chyba? nevím nemám PP


Aké máš auto, keď jazdíš na LPG 7,5l/100 km? Feldu? Máš to overené, alebo si to myslíš?

A to ukazovanie PP - hm, za jazdy by minimálne nemalo ukazovať l/h, ale l/km...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.6.06, 16:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
kachnis píše:
to psal nejakej dieslackej maniak, ne??? uplna kravina.. radsi roztocim motor do kopecka na trojaka osumdesat nez abych dusil 4 ku sedumdesatkou a plnym plynem. no co vy na to, skodovaci?? 2000 ot, je malo


2000 ot by mohlo byť OK tak ozaj akurát po meste a pri malom zaťažení (= malom plyne). Na päťke je ale každopádne 2000 ot. málo, tak ešte na 4 ke. Dá sa chodiť aj na 2000 ot s ľahkou nohou, ale takýchto "šetričov" nenávidím, keď sa loudajú po ceste 75 km/h...Rozdiel 75 km/h a 95 km/h na najvyšší prevod je asi tak 0,5-0,7 l/100 km.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.6.06, 16:18
Profil
Příspěvek 
mam felicii 1,3 mpi r.v.2000 spotřeba plynu kolísá od 7l do7,7l podle toho kolik se podaří natlačit do nádrže nevyjíždím ji do prázdna průměr 7,5 l/100


5.6.06, 10:26
Příspěvek 
Ja teda ty prispevky tady necet, ale z toho clanku mi to pripada, ze to psal nekdo, kdo jezdi s motorem minimalne 3,0 TDi - trojku radit pri 25-30 - to by me favorit hodne slusne detonoval - to abych jezdil minimalne s 99% oktanu - to nechapu jak nekdo muze takovyhle kecy pustit do obehu a jeste jako radu pro ty, kdo nemaj paru jak vypada motor v aute - fakt vrchol!!!


5.6.06, 12:19
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz