Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 03:25



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Vtipné nehody 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak další kousek....u nás jeden mechanik v servisu dělal kámošovi brzdy na Escortu (má tam elektrony). Nešlo mu povolit kola a ten expert ty matky na elektronech nahříval švajcem :D :D :D


30.8.07, 15:01
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
cyz píše:
Tak další kousek....u nás jeden mechanik v servisu dělal kámošovi brzdy na Escortu (má tam elektrony). Nešlo mu povolit kola a ten expert ty matky na elektronech nahříval švajcem :D :D :D


Určitě elektrony? :roll: ...No jinak měl štěstí :wink:


30.8.07, 15:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
patrik-hp píše:
cyz píše:
Tak další kousek....u nás jeden mechanik v servisu dělal kámošovi brzdy na Escortu (má tam elektrony). Nešlo mu povolit kola a ten expert ty matky na elektronech nahříval švajcem :D :D :D


Určitě elektrony? :roll: ...No jinak měl štěstí :wink:


Pneuservisák který to potom dělal (šrouby se zapekly do disků a musel to vrtat) potvrdil že to jsou elektrony, ten se chytal za hlavu...jako každopádně borec měl víc štěstí jak rozumu


30.8.07, 16:34
Profil ICQ

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
mel sem kamarada co jednou sundal na fichtlovi valec a kdyz ho daval zpatky tan nenandal krouzky do zamku a kdyz to neslo tak tam valec nasadil kladivem (odstip kus litinovy vlozky a roztip pist + krouzky na dva kusy) jako reseni tohodle problemu si koupil dalsiho fichtla ...

jeste jedna hezka prihoda se skodovkou pri vymene motoru se mi nejdriv podarilo urvat dva srouby na pricce motoru a po navareni matek a vysroubovani starych tam novy nesly chytnout tak mi otec rek ze mam gramlavy ruce a ze to udela sam hral si asi hodinu a pul ruzne mazal srouby menil je za jiny a nakonec doslo na moji radu ze by ty zavity chteli projet zavitnikem co sem rikal uz kdyz to tam me neslo. (pul killometru cesty k dedovi pro zavitnik) kdyz je nekdo setrnej...

_________________
S105 S (S jako Sport) rv84 momemtálně motor S120 -- podlehl korozi -- už je na šroťáku
předívka: Trhač hlav, odlehčená oxidem železitým


6.9.07, 18:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
1maty1 píše:
mel sem kamarada co jednou sundal na fichtlovi valec a kdyz ho daval zpatky tan nenandal krouzky do zamku a kdyz to neslo tak tam valec nasadil kladivem (odstip kus litinovy vlozky a roztip pist + krouzky na dva kusy) jako reseni tohodle problemu si koupil dalsiho fichtla ...


Tak to je pan mechanik :lol: :lol: :lol: To nebylo divny kdyz po tom mlatil kladivem? a Neohl jeste treba kliku kdyz po tom tak mlatil. Ale jako reseni vymyslel hodne dobry :D :lol: :D

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


6.9.07, 20:14
Profil

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
DRYVER píše:
1maty1 píše:
mel sem kamarada co jednou sundal na fichtlovi valec a kdyz ho daval zpatky tan nenandal krouzky do zamku a kdyz to neslo tak tam valec nasadil kladivem (odstip kus litinovy vlozky a roztip pist + krouzky na dva kusy) jako reseni tohodle problemu si koupil dalsiho fichtla ...


Tak to je pan mechanik :lol: :lol: :lol: To nebylo divny kdyz po tom mlatil kladivem? a Neohl jeste treba kliku kdyz po tom tak mlatil. Ale jako reseni vymyslel hodne dobry :D :lol: :D

kliku nevim rek sem mu at koupi novej pist a krouzky ze mu to zpravim a kdyz sem prijel za tyden byl fichtl rozebranej na dily
on vubec spoustu veci resil zajimave treba me koleno k vyfuku chyceny 2ma 12kam sroubama (standart 2 6k zavitovy tycky s matkou) a divil se ze se mu ty srouby po jednej jizde vyrvali (skocil do diry a vyfuk vytvoril slusnou paku)

jeste me napada neco o nem jednou nekde vyhrabal nejakou svicku prej z zigula co mela o tak 2cmdlouhej zavit hazela krasnou jiskru tak ze ji tam natoci nejdriv ji tam dal pres 3 perovy podlozky a prekvapive to nejelo pak zjistil ze tudy uchazi tlak tak tam tu svicku natocil bez podlozky fichtl trochu klepal a prej ze pojede tak ze to pude roztlacit z kopce tak zacal tlacit chytlo to nased ujel tak 10m na zacatek navsi ozvala se rana a mila svicka preletela naves (predtim udelala celkem slusnou promacklinu na blatniku)

a jeste jedna supr storka nejak mu to nestartovalo tak ze to roztlaci (zase z kopce na naves) tak se rozbeh chvilku tlacil pak to chytlo postavilo se na zadni zase zpatky na zem (jeste furt to drzel) ubeh este metr pak to neudrzel a fichl pokracoval dal pres naves za zastali se az o schody do mistniho obchodu (nutno zminit ze mel namontovan rychlopal co drzel pozici)

_________________
S105 S (S jako Sport) rv84 momemtálně motor S120 -- podlehl korozi -- už je na šroťáku
předívka: Trhač hlav, odlehčená oxidem železitým


6.9.07, 21:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
1maty1 píše:
DRYVER píše:
1maty1 píše:
mel sem kamarada co jednou sundal na fichtlovi valec a kdyz ho daval zpatky tan nenandal krouzky do zamku a kdyz to neslo tak tam valec nasadil kladivem (odstip kus litinovy vlozky a roztip pist + krouzky na dva kusy) jako reseni tohodle problemu si koupil dalsiho fichtla ...


Tak to je pan mechanik :lol: :lol: :lol: To nebylo divny kdyz po tom mlatil kladivem? a Neohl jeste treba kliku kdyz po tom tak mlatil. Ale jako reseni vymyslel hodne dobry :D :lol: :D

kliku nevim rek sem mu at koupi novej pist a krouzky ze mu to zpravim a kdyz sem prijel za tyden byl fichtl rozebranej na dily
on vubec spoustu veci resil zajimave treba me koleno k vyfuku chyceny 2ma 12kam sroubama (standart 2 6k zavitovy tycky s matkou) a divil se ze se mu ty srouby po jednej jizde vyrvali (skocil do diry a vyfuk vytvoril slusnou paku)

jeste me napada neco o nem jednou nekde vyhrabal nejakou svicku prej z zigula co mela o tak 2cmdlouhej zavit hazela krasnou jiskru tak ze ji tam natoci nejdriv ji tam dal pres 3 perovy podlozky a prekvapive to nejelo pak zjistil ze tudy uchazi tlak tak tam tu svicku natocil bez podlozky fichtl trochu klepal a prej ze pojede tak ze to pude roztlacit z kopce tak zacal tlacit chytlo to nased ujel tak 10m na zacatek navsi ozvala se rana a mila svicka preletela naves (predtim udelala celkem slusnou promacklinu na blatniku)

a jeste jedna supr storka nejak mu to nestartovalo tak ze to roztlaci (zase z kopce na naves) tak se rozbeh chvilku tlacil pak to chytlo postavilo se na zadni zase zpatky na zem (jeste furt to drzel) ubeh este metr pak to neudrzel a fichl pokracoval dal pres naves za zastali se az o schody do mistniho obchodu (nutno zminit ze mel namontovan rychlopal co drzel pozici)

koukám že fichtl mágové sou všude, ikdyž u nás se to už trošku zlepšilo, ale když sem s nima začínal .... ty vole ty máš ale hustýho fichtla, jaks to udělal??? dobře tak já vemu flexu a táta mi to zavaří a budu to mit jako ty.... dva dny sem ho neviděl, a pak přitáh takovej bastl, prej že se mu na to fotr vysral tak to zkusil sám .... no hned první kámen v lese a upadla mu zadní kyvka no ..... prostě škoda slov, ale teď to je lepší, akorát maj furt kravský nápady :lol: :lol: :lol: ale už jim to aspoň funguje :D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.9.07, 10:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 533
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek 
CROWACK píše:

P.S.:O tom, jak mi spadla závlačka pístního čepu u Jawy do klikovýho prostoru možná příště :D

když jsem tohle rozebíral poprvý, spadla mi tam jedna závlačka a 8 jehliček z ložiska čepu... to byl masakr :) Ale nakonec jsem je vylovil...


7.9.07, 10:43
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
1maty1 píše:
DRYVER píše:
1maty1 píše:
mel sem kamarada co jednou sundal na fichtlovi valec a kdyz ho daval zpatky tan nenandal krouzky do zamku a kdyz to neslo tak tam valec nasadil kladivem (odstip kus litinovy vlozky a roztip pist + krouzky na dva kusy) jako reseni tohodle problemu si koupil dalsiho fichtla ...


Tak to je pan mechanik :lol: :lol: :lol: To nebylo divny kdyz po tom mlatil kladivem? a Neohl jeste treba kliku kdyz po tom tak mlatil. Ale jako reseni vymyslel hodne dobry :D :lol: :D

kliku nevim rek sem mu at koupi novej pist a krouzky ze mu to zpravim a kdyz sem prijel za tyden byl fichtl rozebranej na dily
on vubec spoustu veci resil zajimave treba me koleno k vyfuku chyceny 2ma 12kam sroubama (standart 2 6k zavitovy tycky s matkou) a divil se ze se mu ty srouby po jednej jizde vyrvali (skocil do diry a vyfuk vytvoril slusnou paku)

jeste me napada neco o nem jednou nekde vyhrabal nejakou svicku prej z zigula co mela o tak 2cmdlouhej zavit hazela krasnou jiskru tak ze ji tam natoci nejdriv ji tam dal pres 3 perovy podlozky a prekvapive to nejelo pak zjistil ze tudy uchazi tlak tak tam tu svicku natocil bez podlozky fichtl trochu klepal a prej ze pojede tak ze to pude roztlacit z kopce tak zacal tlacit chytlo to nased ujel tak 10m na zacatek navsi ozvala se rana a mila svicka preletela naves (predtim udelala celkem slusnou promacklinu na blatniku)

a jeste jedna supr storka nejak mu to nestartovalo tak ze to roztlaci (zase z kopce na naves) tak se rozbeh chvilku tlacil pak to chytlo postavilo se na zadni zase zpatky na zem (jeste furt to drzel) ubeh este metr pak to neudrzel a fichl pokracoval dal pres naves za zastali se az o schody do mistniho obchodu (nutno zminit ze mel namontovan rychlopal co drzel pozici)


Kde že se nachází ves,kde jsou takoví tunneři?? :D :lol:


7.9.07, 14:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Šemik píše:
Výměna rozvodového řetezu na Rapidovi - po dokončení práce a nalití oilu do motoru jsem během úklidu nářadí zjistil že se mi vedle auta válí ten kratičký šroub M6 co drží sací koš k střednímu ložisku kliky... :shock: :x :evil: :twisted: :twisted: :twisted:


Jo? Taky jsem na něj jednou zapomněl... :roll:
A taky jsem jednou vyndaval podruhý motor, když jsem si uvědomil, že jsem nezajistil hlavy šroubů setrváku ohnutím toho plechu pod nimi... :oops:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


7.9.07, 18:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
1) totalna GO motoru S110L, klukovka bola na vybrus, nasadil som nove salky, klukovku zalozil do ulozenia, zasruboval vsetky 3 ulozenia a potom som nasiel take 2 divne kruzky s nosom ;) samozrejme, ze som tam zabudol vrazit vymedzovacie kruzky ;) takze znova rozobrat a zlozit.

2) kamarat na fiatke robil GO prevodovky, resp. vymienal diferak, alebo cosi take, mal rozpolenu prevodovku na stred izby, dosla sestra, ze jeeeeej, a z prevodovky sa stalo LEGO Technic.

3) po GO motoru na 105L sa kajsi pripojili konektory na regulacii napatia naopak, takze to peckovalo 18,5V do sustavy. Nic nezhorelo nastastie.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


7.9.07, 19:38
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Jak jsem zjišťoval drobné rozdíly motorů řady 742: :lol:

Kdysi - Škoda 105s r.v. 1983 (půlemko) - Měnil jsem s kamarádem olej a vyčistil jsem mu vanu od úsad - byla to chyba - vana byla prorezlá a olej vytekl :roll:
Tak jsem vzal hliníkovou vanu z Mka a zjistil jsem, že ji nenamontuji, neboť má posunuty díry pro šrouby a jednu má navíc a ještě k tomu je trochu delší... :?
Vzal jsem tedy Al vanu z naší staré užovkya s vědomím, že je hlubší, i sací koš olejového čerpadla - než seženeme poloemkovou Al vanu, musí si dávat bacha, aby někde vanu neprorazil, byla totiž hodně nízko. Při montáži jsem si uvědomil, že na užovkovém sacím koši není redukční ventil tlaku oleje...
...koumal jsem, jestli by nešla ta hliníková příruba koše vyměnit, ale zjistil jsem, že je to dobře zalisované :(
Ptali jsme se tedy jednoho garážového automechanika, zda to bude něčemu vadit, že tam nebude ten ventil. On řekl, že nevadí, že to bude jen líp mazat...
namontovali jsme tedy vše na svá místa, nalili nový olej, nový filtr,...
...nastartovali a vše se tvářilo v naprostém pořádku...
...nedalo mi to a zkusil jsem zvýšit otáčky - při 3000/min na mne vylétlo těsnění zpod olejového filtru a motorový prostor, včetně mého obličeje, byl zakonzervován krásným, čistým motorovým olejem :evil:
Nakonec jsme nechali původní sací koš i měrku a dali hlubokou vanu a sehnali další olej, jen se ho muselo nalít o litr víc, aby to mazalo a stejně v prudkých zatáčkách to občas nasálo vzduch (protišplouchací přepážka ve vaně neodpovídala umístění koše) :roll:

Prostě: chybami se člověk učí :lol:
Nakonec jsem sehnal úzkoprofilovou "poloemkovou" hliníkovou vanu (dělala se jen od roku 1983 do r. 1984na vozy š 120) a vše bylo OK :)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


7.9.07, 22:12
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
[quote="Šemik"]Výměna rozvodového řetezu na Rapidovi - po dokončení práce a nalití oilu do motoru jsem během úklidu nářadí zjistil že se mi vedle auta válí ten kratičký šroub M6 co drží sací koš k střednímu ložisku kliky...

taky se mi stalo

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


10.9.07, 20:00
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jinak v patek se mi stalo... menim kousek hadice od topeni na strane u motoru, pac tekla, menil sem to do pul druhy v noci, opravdu geniaalni pristup kdyz piotrebujete vymenit jen 10 cm...pac delsi nahradu sem nemel...potom sem s otevrenym a topenim a odvzdusnovakem... rano sem na lpg nastartoval a chtel odvzdusnit...chvili nesly bublinky ani voda a najednou zezeadu rana jako krava, auto chciplo, z expanzce nzacla varit voda vylitala ven a zplynovac byl zmrzlej... sou tam takovy 2 šroubky a jeden z nich chybel a tou dirkou pri zapnuti klicku sycel plyn... ten sroubek se prej blbe shani a jak to ruplo tak i to prej mohlo roztrhat membrany...no najeto 2800km a uz takovej pruser :-( ... kdyby mi nekdo rek, ze se odvzdusnuje pro jestotu na benzin, byl bych to udelal ...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


10.9.07, 20:12
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nafta patri do Transita a plyn do kotle :? Jste odvazni chlapci :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


10.9.07, 20:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz