Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 15:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 otáčkoměr favorit 
Autor Zpráva
Příspěvek otáčkoměr favorit
Dobrý den, mám takový problém u mého favoritu (4/93) neukazuje správně otáčkoměr když dám plyn skoro na podlahu a motor se nedá už pomalu poslouchat tak otáčkoměr ukazuje 2500 otáček. A na volnoběh se rafička pohybuje u nějakých 200 otáček. Neví někdo co s tím? A je to ještě verze s karburátorem ale otáčkoměr je už novější (vyznačené zelené pole otáček od 2000 do 3500


6.9.07, 18:33
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: otáčkoměr favorit
czrider píše:
Dobrý den, mám takový problém u mého favoritu (4/93) neukazuje správně otáčkoměr když dám plyn skoro na podlahu a motor se nedá už pomalu poslouchat tak otáčkoměr ukazuje 2500 otáček. A na volnoběh se rafička pohybuje u nějakých 200 otáček. Neví někdo co s tím? A je to ještě verze s karburátorem ale otáčkoměr je už novější (vyznačené zelené pole otáček od 2000 do 3500


V první řadě projdi kostry palubovky a zda na cívce držej všechny kabely, pokud to bude OK tak je to v budíku a to asi bude nejlepší vyměnit.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.9.07, 20:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: otáčkoměr favorit
czrider píše:
Dobrý den, mám takový problém u mého favoritu (4/93) neukazuje správně otáčkoměr když dám plyn skoro na podlahu a motor se nedá už pomalu poslouchat tak otáčkoměr ukazuje 2500 otáček. A na volnoběh se rafička pohybuje u nějakých 200 otáček. Neví někdo co s tím? A je to ještě verze s karburátorem ale otáčkoměr je už novější (vyznačené zelené pole otáček od 2000 do 3500


ten nový otáčkomer je s karburátorovej verzie, alebo jednobod BMM???

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


7.9.07, 08:02
Profil

Příspěvky: 761
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Když jsme u těch otáčkoměrů a rozdílů mezi karbem a bmm v čem se liší? By mě to celkem zajímalo hlavně z toho důvodu, že mám favorita karb a dával jsem si do auta palubku a přístrojovku z feldy s otáčkoměrem a v pohodě mi funguje takže mě překvapuje že je v tom nějaký rozdíl. Jediné co hapruje je že při volnoběhu dokáže ručička ukazovat 7000rpm a když se jí chce tak klidně i víc prostě lítá jak vzteklá, ale to možná bude nedokonalým připojením


7.9.07, 08:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Kaliban123 píše:
Když jsme u těch otáčkoměrů a rozdílů mezi karbem a bmm v čem se liší? By mě to celkem zajímalo hlavně z toho důvodu, že mám favorita karb a dával jsem si do auta palubku a přístrojovku z feldy s otáčkoměrem a v pohodě mi funguje takže mě překvapuje že je v tom nějaký rozdíl. Jediné co hapruje je že při volnoběhu dokáže ručička ukazovat 7000rpm a když se jí chce tak klidně i víc prostě lítá jak vzteklá, ale to možná bude nedokonalým připojením


u BMM berie otáčkomer signál s RJ, neviem či impulzy, alebo napätie? a u karbovej verzie to berie s indučky... :idea: a zámenné že vraj nie sú...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


7.9.07, 08:35
Profil

Příspěvky: 761
Bydliště: Brno
Příspěvek 
michalkatka píše:
Kaliban123 píše:
Když jsme u těch otáčkoměrů a rozdílů mezi karbem a bmm v čem se liší? By mě to celkem zajímalo hlavně z toho důvodu, že mám favorita karb a dával jsem si do auta palubku a přístrojovku z feldy s otáčkoměrem a v pohodě mi funguje takže mě překvapuje že je v tom nějaký rozdíl. Jediné co hapruje je že při volnoběhu dokáže ručička ukazovat 7000rpm a když se jí chce tak klidně i víc prostě lítá jak vzteklá, ale to možná bude nedokonalým připojením


u BMM berie otáčkomer signál s RJ, neviem či impulzy, alebo napätie? a u karbovej verzie to berie s indučky... :idea: a zámenné že vraj nie sú...


No právě proto mě překvapuje že mi to funguje přece feldy mají taky ŘJ :D


7.9.07, 09:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Kaliban123 píše:
feldy mají taky ŘJ :D


budem mať možnosť to vyskúšať, hodím BMM budíky do mojeho karbecového....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


7.9.07, 09:04
Profil

Příspěvky: 761
Bydliště: Brno
Příspěvek 
To jsem zvědav na výsledek pokusu. Já totiž ani netuším jestli ty moje budíky nejsou upravované dostal jsem auto (favorita) kde to tak už bylo a celá svorkovnice je předělaná tak aby tam šly zapojit favo konektory jenže kdo se v tom má teď vyznat navíc občas zlobí palivoměr tak že ukazuje pořád plnou nádrž, ale stačí vypnout a zapnout zapalování a v pohodě.


7.9.07, 09:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Bydliště: Kolárovo
Příspěvek 
mám novy typ na karbecovom,a vpohode ide.na novom verzy je srob na nastavenie otácok,ale na starom to neni.na diagnostike som to nastavoval,a az potom montoval,


7.9.07, 10:35
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: otáčkoměr favorit
czrider píše:
Dobrý den, mám takový problém u mého favoritu (4/93) neukazuje správně otáčkoměr když dám plyn skoro na podlahu a motor se nedá už pomalu poslouchat tak otáčkoměr ukazuje 2500 otáček. A na volnoběh se rafička pohybuje u nějakých 200 otáček. Neví někdo co s tím? A je to ještě verze s karburátorem ale otáčkoměr je už novější (vyznačené zelené pole otáček od 2000 do 3500


Kup novej otáčkoměr.


7.9.07, 14:32
Profil
Příspěvek Re: otáčkoměr favorit
czrider píše:
Dobrý den, mám takový problém u mého favoritu (4/93) neukazuje správně otáčkoměr když dám plyn skoro na podlahu a motor se nedá už pomalu poslouchat tak otáčkoměr ukazuje 2500 otáček. A na volnoběh se rafička pohybuje u nějakých 200 otáček. Neví někdo co s tím? A je to ještě verze s karburátorem ale otáčkoměr je už novější (vyznačené zelené pole otáček od 2000 do 3500


Problém vyřešen byl rozladěn jen potenciometr co je zezadu na budíku nechápu že ho někdo nezákapnul barvou proti otáčení. Děkuji všem za rady, nakonec stačilo jen pootočit šroubováčkem :-)


8.9.07, 15:00
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Nojo, ale o kolik? Já to srovnával na generátoru... chce to obdelníky, se ss složkou.
Převod Hz -> ot /min je pak přes 30, takže
50Hz -> 1500ot/min
100Hz -> 3000ot/min
...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


8.9.07, 16:03
Profil ICQ
Příspěvek 
Nepér píše:
Nojo, ale o kolik? Já to srovnával na generátoru... chce to obdelníky, se ss složkou.
Převod Hz -> ot /min je pak přes 30, takže
50Hz -> 1500ot/min
100Hz -> 3000ot/min
...


Já to nastavoval podle rychloměru. Zvedl jsem auto na špalky a měl jsem zjištěno kolik otáček má mít na dvojku při rychlosti třeba 30km/h . Ale až pojedu na emise tak si to schválně nechám zkalibrovat od nich.


9.9.07, 09:29
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Tachometru se dá věřit ještě míň, jeho předepsaná tolerance je +3 až +8% :)

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


9.9.07, 11:46
Profil ICQ

Příspěvky: 4
Bydliště: Hradecna 38
Příspěvek 


19.9.07, 18:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz