Autor |
Zpráva |
czrider
|
otáčkoměr favorit
Dobrý den, mám takový problém u mého favoritu (4/93) neukazuje správně otáčkoměr když dám plyn skoro na podlahu a motor se nedá už pomalu poslouchat tak otáčkoměr ukazuje 2500 otáček. A na volnoběh se rafička pohybuje u nějakých 200 otáček. Neví někdo co s tím? A je to ještě verze s karburátorem ale otáčkoměr je už novější (vyznačené zelené pole otáček od 2000 do 3500
|
6.9.07, 18:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: otáčkoměr favorit
czrider píše: Dobrý den, mám takový problém u mého favoritu (4/93) neukazuje správně otáčkoměr když dám plyn skoro na podlahu a motor se nedá už pomalu poslouchat tak otáčkoměr ukazuje 2500 otáček. A na volnoběh se rafička pohybuje u nějakých 200 otáček. Neví někdo co s tím? A je to ještě verze s karburátorem ale otáčkoměr je už novější (vyznačené zelené pole otáček od 2000 do 3500
V první řadě projdi kostry palubovky a zda na cívce držej všechny kabely, pokud to bude OK tak je to v budíku a to asi bude nejlepší vyměnit.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
6.9.07, 20:53 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: otáčkoměr favorit
czrider píše: Dobrý den, mám takový problém u mého favoritu (4/93) neukazuje správně otáčkoměr když dám plyn skoro na podlahu a motor se nedá už pomalu poslouchat tak otáčkoměr ukazuje 2500 otáček. A na volnoběh se rafička pohybuje u nějakých 200 otáček. Neví někdo co s tím? A je to ještě verze s karburátorem ale otáčkoměr je už novější (vyznačené zelené pole otáček od 2000 do 3500
ten nový otáčkomer je s karburátorovej verzie, alebo jednobod BMM???
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.9.07, 08:02 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
Když jsme u těch otáčkoměrů a rozdílů mezi karbem a bmm v čem se liší? By mě to celkem zajímalo hlavně z toho důvodu, že mám favorita karb a dával jsem si do auta palubku a přístrojovku z feldy s otáčkoměrem a v pohodě mi funguje takže mě překvapuje že je v tom nějaký rozdíl. Jediné co hapruje je že při volnoběhu dokáže ručička ukazovat 7000rpm a když se jí chce tak klidně i víc prostě lítá jak vzteklá, ale to možná bude nedokonalým připojením
|
7.9.07, 08:20 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Kaliban123 píše: Když jsme u těch otáčkoměrů a rozdílů mezi karbem a bmm v čem se liší? By mě to celkem zajímalo hlavně z toho důvodu, že mám favorita karb a dával jsem si do auta palubku a přístrojovku z feldy s otáčkoměrem a v pohodě mi funguje takže mě překvapuje že je v tom nějaký rozdíl. Jediné co hapruje je že při volnoběhu dokáže ručička ukazovat 7000rpm a když se jí chce tak klidně i víc prostě lítá jak vzteklá, ale to možná bude nedokonalým připojením
u BMM berie otáčkomer signál s RJ, neviem či impulzy, alebo napätie? a u karbovej verzie to berie s indučky... a zámenné že vraj nie sú...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.9.07, 08:35 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
michalkatka píše: Kaliban123 píše: Když jsme u těch otáčkoměrů a rozdílů mezi karbem a bmm v čem se liší? By mě to celkem zajímalo hlavně z toho důvodu, že mám favorita karb a dával jsem si do auta palubku a přístrojovku z feldy s otáčkoměrem a v pohodě mi funguje takže mě překvapuje že je v tom nějaký rozdíl. Jediné co hapruje je že při volnoběhu dokáže ručička ukazovat 7000rpm a když se jí chce tak klidně i víc prostě lítá jak vzteklá, ale to možná bude nedokonalým připojením u BMM berie otáčkomer signál s RJ, neviem či impulzy, alebo napätie? a u karbovej verzie to berie s indučky... a zámenné že vraj nie sú...
No právě proto mě překvapuje že mi to funguje přece feldy mají taky ŘJ
|
7.9.07, 09:01 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Kaliban123 píše: feldy mají taky ŘJ
budem mať možnosť to vyskúšať, hodím BMM budíky do mojeho karbecového....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.9.07, 09:04 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
To jsem zvědav na výsledek pokusu. Já totiž ani netuším jestli ty moje budíky nejsou upravované dostal jsem auto (favorita) kde to tak už bylo a celá svorkovnice je předělaná tak aby tam šly zapojit favo konektory jenže kdo se v tom má teď vyznat navíc občas zlobí palivoměr tak že ukazuje pořád plnou nádrž, ale stačí vypnout a zapnout zapalování a v pohodě.
|
7.9.07, 09:11 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
mám novy typ na karbecovom,a vpohode ide.na novom verzy je srob na nastavenie otácok,ale na starom to neni.na diagnostike som to nastavoval,a az potom montoval,
|
7.9.07, 10:35 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: otáčkoměr favorit
czrider píše: Dobrý den, mám takový problém u mého favoritu (4/93) neukazuje správně otáčkoměr když dám plyn skoro na podlahu a motor se nedá už pomalu poslouchat tak otáčkoměr ukazuje 2500 otáček. A na volnoběh se rafička pohybuje u nějakých 200 otáček. Neví někdo co s tím? A je to ještě verze s karburátorem ale otáčkoměr je už novější (vyznačené zelené pole otáček od 2000 do 3500
Kup novej otáčkoměr.
|
7.9.07, 14:32 |
|
|
czrider
|
Re: otáčkoměr favorit
czrider píše: Dobrý den, mám takový problém u mého favoritu (4/93) neukazuje správně otáčkoměr když dám plyn skoro na podlahu a motor se nedá už pomalu poslouchat tak otáčkoměr ukazuje 2500 otáček. A na volnoběh se rafička pohybuje u nějakých 200 otáček. Neví někdo co s tím? A je to ještě verze s karburátorem ale otáčkoměr je už novější (vyznačené zelené pole otáček od 2000 do 3500
Problém vyřešen byl rozladěn jen potenciometr co je zezadu na budíku nechápu že ho někdo nezákapnul barvou proti otáčení. Děkuji všem za rady, nakonec stačilo jen pootočit šroubováčkem
|
8.9.07, 15:00 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Nojo, ale o kolik? Já to srovnával na generátoru... chce to obdelníky, se ss složkou.
Převod Hz -> ot /min je pak přes 30, takže
50Hz -> 1500ot/min
100Hz -> 3000ot/min
...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
8.9.07, 16:03 |
|
|
czrider
|
Nepér píše: Nojo, ale o kolik? Já to srovnával na generátoru... chce to obdelníky, se ss složkou. Převod Hz -> ot /min je pak přes 30, takže 50Hz -> 1500ot/min 100Hz -> 3000ot/min ...
Já to nastavoval podle rychloměru. Zvedl jsem auto na špalky a měl jsem zjištěno kolik otáček má mít na dvojku při rychlosti třeba 30km/h . Ale až pojedu na emise tak si to schválně nechám zkalibrovat od nich.
|
9.9.07, 09:29 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Tachometru se dá věřit ještě míň, jeho předepsaná tolerance je +3 až +8%
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
9.9.07, 11:46 |
|
|
Jindrich26
Příspěvky: 4 Bydliště: Hradecna 38
|
|
19.9.07, 18:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|