Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 00:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Favorit - ventily 
Autor Zpráva

Příspěvky: 6
Bydliště: paris
Příspěvek 
Lidi dík za odpovědi, zkusim cca za 14dní dojet a pak sem dám vědět, jak jsem dopad :) Btw. ventil je původem cizí slovo. Tož bych tam to měkký i radši nechal :D

_________________
Favorit v Paříži


4.6.06, 22:45
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Příspěvek 
Pro Michalkatka.
Jestli se odhodláš k tomu, že na teplém motoru nastavíš nulové vůle, jak píšeš, po vychladnutí ten motor nenastartuješ. Ty ventily se nedovřou, budou mít negativní vůli. Zkus, pak se vsázej.


5.6.06, 16:08
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Je to pravda. Otec mal na Fave malé vôle na ventiloch a cez zimu, keď bolo -10 to nemohol naštartovať. Po nastavení to už bolo v pohode.

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


5.6.06, 23:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
MAJO píše:
Je to pravda. Otec mal na Fave malé vôle na ventiloch a cez zimu, keď bolo -10 to nemohol naštartovať. Po nastavení to už bolo v pohode.


ľudia čo ste mali z fyziky, z konštrukcie mechanizmu rozvodov by sa zvyšujúcou teplotou museli tyčky skracovať - tak to nefunguje, naštudujte si čo je to dilatácia!


6.6.06, 07:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
Hoši ač se tomu moc nechce věřit, tak šádeman má pravdu a ventilové vůle se s rosroucí teplotou opravdu ZVĚTŠUJÍ!!!! A JE TO PROSTĚ FAKT, i když se to podle roztažnosti materiálu zdá nelogické - oni se totiž nerostahují jenom ventilové tyčky, ale roztahuje se celý blok motoru a veškerý kov, který je přítomen - dřív sem tomu taky nechtěl věřit, ale je to tak!!!!! Zkuste si to klidně změřit!!

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


6.6.06, 08:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Roman píše:
Hoši ač se tomu moc nechce věřit, tak šádeman má pravdu a ventilové vůle se s rosroucí teplotou opravdu ZVĚTŠUJÍ!!!! A JE TO PROSTĚ FAKT, i když se to podle roztažnosti materiálu zdá nelogické - oni se totiž nerostahují jenom ventilové tyčky, ale roztahuje se celý blok motoru a veškerý kov, který je přítomen - dřív sem tomu taky nechtěl věřit, ale je to tak!!!!! Zkuste si to klidně změřit!!


vieš si predstaviť aký by mal zohriaty motor zvuk vôlami 0,4mm? žeby ako studený diesel???


7.6.06, 09:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
michalkatka píše:
Roman píše:
Hoši ač se tomu moc nechce věřit, tak šádeman má pravdu a ventilové vůle se s rosroucí teplotou opravdu ZVĚTŠUJÍ!!!! A JE TO PROSTĚ FAKT, i když se to podle roztažnosti materiálu zdá nelogické - oni se totiž nerostahují jenom ventilové tyčky, ale roztahuje se celý blok motoru a veškerý kov, který je přítomen - dřív sem tomu taky nechtěl věřit, ale je to tak!!!!! Zkuste si to klidně změřit!!


vieš si predstaviť aký by mal zohriaty motor zvuk vôlami 0,4mm? žeby ako studený diesel???



změř si to a uvidíš

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


7.6.06, 09:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
nechce sa mi to rozoberať, ale napadlo ma že cez veko krytu ventilov prvé vahadlo (vôlu na 1. ventil) odskúšam za studena a za tepla... možno sa tam prstom dá dostať. môžete si to skúsiť aj sami, ja to z recesie dnes vyskúšam.


7.6.06, 09:36
Profil

Příspěvky: 126
Bydliště: Jaromer
Příspěvek 
michalkatka píše:
ŠádeMan píše:
For Michalkatka

Ano vule zatepla je vetší nez za studena.... (tam kde stelujou motory nez jdou zakaznikovy nastavuji vule za tepla na hranici klepáni). Klidne si to vyskousej prakticky zahrej motor na 80 a zmer ventyly(mely by u SKODY120 mit kolem 0,45) potom ho nech vychladnout a zmer je znovu budou mit hodnotu udanou výrobcem.
Zkusto a uvidis ze mam pravdu
Je to tak :D

:lol: :lol: :lol: :lol:


nebudem sa s tebou vadiť, viem čo je dilatácia a tepelná rozťažnosť, nemáš pravdu...

keď budelm najbližšie nastavovať ventily dám si tú námahu nastavím to zohriaté na "0" a po vychladnutí bude vôla udávaná výrobcom...

chcel by som počuť škodovácky motor ktorý by pri zohriatí mal vôlu 0,45 - diesel po 500000km by mal lahodnejší zvuk...


Když se nastavujou vůle na zahřátém motoru, je to opravdu kolem 0,45...

_________________
brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl


7.6.06, 16:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
no dobre, ako ste sa do mňa pustili... možno máte pravdu, ale nechce sa mi veriť, ja si to overím.


8.6.06, 22:10
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
při seřizování ventilů za tepla se dává větší vůle, jak píšou +- 0,45 :D

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


9.6.06, 15:45
Profil

Příspěvky: 6
Bydliště: paris
Příspěvek 
Lidi, dojelo to v pohodě. Najel jsem s tim asi 1500km. Na plyn, ale dojel. Supr! Dík za odpovědi!

_________________
Favorit v Paříži


28.6.06, 21:38
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz