Autor |
Zpráva |
fajfos
Příspěvky: 6 Bydliště: paris
|
Lidi dík za odpovědi, zkusim cca za 14dní dojet a pak sem dám vědět, jak jsem dopad Btw. ventil je původem cizí slovo. Tož bych tam to měkký i radši nechal
_________________ Favorit v Paříži
|
4.6.06, 22:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
jikom
|
Pro Michalkatka.
Jestli se odhodláš k tomu, že na teplém motoru nastavíš nulové vůle, jak píšeš, po vychladnutí ten motor nenastartuješ. Ty ventily se nedovřou, budou mít negativní vůli. Zkus, pak se vsázej.
|
5.6.06, 16:08 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Je to pravda. Otec mal na Fave malé vôle na ventiloch a cez zimu, keď bolo -10 to nemohol naštartovať. Po nastavení to už bolo v pohode.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
5.6.06, 23:44 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
MAJO píše: Je to pravda. Otec mal na Fave malé vôle na ventiloch a cez zimu, keď bolo -10 to nemohol naštartovať. Po nastavení to už bolo v pohode.
ľudia čo ste mali z fyziky, z konštrukcie mechanizmu rozvodov by sa zvyšujúcou teplotou museli tyčky skracovať - tak to nefunguje, naštudujte si čo je to dilatácia!
|
6.6.06, 07:01 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
Hoši ač se tomu moc nechce věřit, tak šádeman má pravdu a ventilové vůle se s rosroucí teplotou opravdu ZVĚTŠUJÍ!!!! A JE TO PROSTĚ FAKT, i když se to podle roztažnosti materiálu zdá nelogické - oni se totiž nerostahují jenom ventilové tyčky, ale roztahuje se celý blok motoru a veškerý kov, který je přítomen - dřív sem tomu taky nechtěl věřit, ale je to tak!!!!! Zkuste si to klidně změřit!!
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
6.6.06, 08:17 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Roman píše: Hoši ač se tomu moc nechce věřit, tak šádeman má pravdu a ventilové vůle se s rosroucí teplotou opravdu ZVĚTŠUJÍ!!!! A JE TO PROSTĚ FAKT, i když se to podle roztažnosti materiálu zdá nelogické - oni se totiž nerostahují jenom ventilové tyčky, ale roztahuje se celý blok motoru a veškerý kov, který je přítomen - dřív sem tomu taky nechtěl věřit, ale je to tak!!!!! Zkuste si to klidně změřit!!
vieš si predstaviť aký by mal zohriaty motor zvuk vôlami 0,4mm? žeby ako studený diesel???
|
7.6.06, 09:27 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
michalkatka píše: Roman píše: Hoši ač se tomu moc nechce věřit, tak šádeman má pravdu a ventilové vůle se s rosroucí teplotou opravdu ZVĚTŠUJÍ!!!! A JE TO PROSTĚ FAKT, i když se to podle roztažnosti materiálu zdá nelogické - oni se totiž nerostahují jenom ventilové tyčky, ale roztahuje se celý blok motoru a veškerý kov, který je přítomen - dřív sem tomu taky nechtěl věřit, ale je to tak!!!!! Zkuste si to klidně změřit!! vieš si predstaviť aký by mal zohriaty motor zvuk vôlami 0,4mm? žeby ako studený diesel???
změř si to a uvidíš
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
7.6.06, 09:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
nechce sa mi to rozoberať, ale napadlo ma že cez veko krytu ventilov prvé vahadlo (vôlu na 1. ventil) odskúšam za studena a za tepla... možno sa tam prstom dá dostať. môžete si to skúsiť aj sami, ja to z recesie dnes vyskúšam.
|
7.6.06, 09:36 |
|
|
krf
Příspěvky: 126 Bydliště: Jaromer
|
michalkatka píše: ŠádeMan píše: For Michalkatka Ano vule zatepla je vetší nez za studena.... (tam kde stelujou motory nez jdou zakaznikovy nastavuji vule za tepla na hranici klepáni). Klidne si to vyskousej prakticky zahrej motor na 80 a zmer ventyly(mely by u SKODY120 mit kolem 0,45) potom ho nech vychladnout a zmer je znovu budou mit hodnotu udanou výrobcem. Zkusto a uvidis ze mam pravdu Je to tak nebudem sa s tebou vadiť, viem čo je dilatácia a tepelná rozťažnosť, nemáš pravdu... keď budelm najbližšie nastavovať ventily dám si tú námahu nastavím to zohriaté na "0" a po vychladnutí bude vôla udávaná výrobcom... chcel by som počuť škodovácky motor ktorý by pri zohriatí mal vôlu 0,45 - diesel po 500000km by mal lahodnejší zvuk...
Když se nastavujou vůle na zahřátém motoru, je to opravdu kolem 0,45...
_________________ brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl
|
7.6.06, 16:21 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
no dobre, ako ste sa do mňa pustili... možno máte pravdu, ale nechce sa mi veriť, ja si to overím.
|
8.6.06, 22:10 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
při seřizování ventilů za tepla se dává větší vůle, jak píšou +- 0,45
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
9.6.06, 15:45 |
|
|
fajfos
Příspěvky: 6 Bydliště: paris
|
Lidi, dojelo to v pohodě. Najel jsem s tim asi 1500km. Na plyn, ale dojel. Supr! Dík za odpovědi!
_________________ Favorit v Paříži
|
28.6.06, 21:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|