Autor |
Zpráva |
Jouda
Příspěvky: 44
|
Kontrolka dobíjení
Zdravim nevíte někdo čím může být že mi občas(poslední dobou často) lehce žhavý až někdy dokonce svítí kontrolka dobíjení? Měnil sem snad už všechno - altík, regler zkoušel sem i spojit blok motoru přímo s mínus pólem baterky a pořád nic. Už si nevim rady. Škoda 120 M.
_________________ modrá škoda 105 L předělaná na 120 GLs r.v. 1987 ještě pětikvalt
Škoda 742 Forever Team
|
30.9.07, 20:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Často to dělá ventilátor chladiče, když jedeš dost rychle, že se roztočí...
...ale to se bavíme o dálničních rychlostech
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
30.9.07, 22:12 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Přeměř napětí na alternátoru a za pomocným usměrňovačem a pokud jsou v pořádku, je to nejspíš tím větrákem.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
1.10.07, 07:16 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
dioda proražená mě to dobjelo 18v navíc
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
1.10.07, 18:50 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Mohl bych se dozvědět jak to bylo myšeno s tím větrákem
Nějak mi není jasné jak roztočený motor k ostatní elektrice připojený jediným koncem může dělat toto..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.10.07, 18:52 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
s tim ventilatorem ... to by me taky zajimalo.... prece ventilator je odpojen... muselo by byt sepnute teplotni cidlo... pak by roztoceny mohl fungovat jako dynamo... a mohl by to ovlivnit...
|
1.10.07, 18:54 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jiri píše: s tim ventilatorem ... to by me taky zajimalo.... prece ventilator je odpojen... muselo by byt sepnute teplotni cidlo... pak by roztoceny mohl fungovat jako dynamo... a mohl by to ovlivnit...
Kdyby byl sepnutý, tak by musela škodovka padat volným pádem z letadla čumákem kolmo dolů aby to udělalo napěťovou špičku v síti
I na dálnici ten elektromotor rozehžne 2W žárovku od oka bych řeka na max. 8V. Ale jinak fakt nechapu jak to ma vliv na kontrolku dobijeni.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.10.07, 18:57 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no on ten motor nejaky vykon mit bude ... ale opravdu nevim jestli by se roztocil za jizdy... pri pruchodu vzduchem pres chladic... a hlavne neni pripojen... to by musel jeste zaroven varit.....a pak ten ventilator roztocit jeste vetsimi otackami..... coz asi nee...
|
1.10.07, 19:02 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Re: Kontrolka dobíjení
Jouda píše: Zdravim nevíte někdo čím může být že mi občas(poslední dobou často) lehce žhavý až někdy dokonce svítí kontrolka dobíjení? Měnil sem snad už všechno - altík, regler zkoušel sem i spojit blok motoru přímo s mínus pólem baterky a pořád nic. Už si nevim rady. Škoda 120 M.
Mě přesně tohle dělá Felda. Vyměnil jsem regulátor a dalo to pokoj a dneska to začlo, zhruba po třech měsících provozu, zase. Ke všemu to dobíjí kolem 13 V, což je málo. Jdu na to kouknout, kdybych na něco přišel, tak dám vědět, ale spíš budu potřebovat sám poradit.
|
2.10.07, 13:58 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
Mne to isté robyl favorit,vymenil som cely mostek s diodamy,a mám pokoj.
|
2.10.07, 16:16 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Mě dělala škudka, že mi prosvítala kontrolka když jsem zapnul ventilátor topení. Mohl jsem mít zapnutých světel celkem 510W a nic a když jsem zapnul jenom ten jeden ventilátor, tak to prosvítalo. Dobíjelo to ale dobře, tak jsem to neřešil. A to bylo taky po výměnách altíku i regulátoru a beze změn. Dělá to prostě charakteristika toho elektromotoru.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
2.10.07, 16:35 |
|
|
Jouda
Příspěvky: 44
|
No jo ale mě to dělá nezávisle na ničem ať svítí světla nebo jde ventilátor a i když to vypnu tak svítí pořád.
_________________ modrá škoda 105 L předělaná na 120 GLs r.v. 1987 ještě pětikvalt
Škoda 742 Forever Team
|
2.10.07, 19:38 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ten lternator byl pouzity? Pokud jo, tak bych nejdrive zrepasoval a pak jeste mozna ten regulator napeti.. Dal jsi nový elektronický?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.10.07, 19:41 |
|
|
Jouda
Příspěvky: 44
|
Šemik píše: Ten lternator byl pouzity? Pokud jo, tak bych nejdrive zrepasoval a pak jeste mozna ten regulator napeti.. Dal jsi nový elektronický?
Jo je tam novy regulator a altík je po repasy.
_________________ modrá škoda 105 L předělaná na 120 GLs r.v. 1987 ještě pětikvalt
Škoda 742 Forever Team
|
2.10.07, 20:37 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
muzes jeste jednou popsat co presne to dela.... kdy to sviti... pri jakych otackach... souvisi to s necim... treba kdyz zapnes a vypnes svetla.......taky ukostreni regulatoru je dulezite a jinak to dobiji nebo ne.....
|
2.10.07, 20:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|