Schéma přístrojofky, aneb kde je větráček?
Autor |
Zpráva |
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
ventYl píše: ale jej vyznam je prakticky nulovy, kedze klapka tepleho vzduchu okamzite pri otvoreni privodu vody do radiatora privod vzduchu otvori
Tak proč tam teda je?
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
18.10.07, 21:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jakub_Simir
Příspěvky: 655 Bydliště: Heřmanův Městec
|
No kdyz rikate ze je k nicemu tak s tim nesouhlasim. Je tam na otvirani privodu vzduchu a ma i vyznam na topeni. Ja aby mi to topilo tak s ni musim trhnout prudce dolu jako na otevreni a pak mi to teprv topi. Kdyz to udelam pomalu nebo vemu velky hrb tak tam preskoci nejaka pruzina topi to nahovn* . Tak nevim na co vsechno tam je ale u me ma vyznamnej vliv na topeni. Musim to rozdelat a zjistit jak to tam je.
_________________ Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA" Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102 Škoda 110R 1980 Škoda felicia 1.6 GLX 1995
Zakladatel Coupé clubu TW Škoda 742 a 718K Forever Team
|
19.10.07, 05:31 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Serifus píše: ventYl píše: ale jej vyznam je prakticky nulovy, kedze klapka tepleho vzduchu okamzite pri otvoreni privodu vody do radiatora privod vzduchu otvori Tak proč tam teda je? :cry:
aby sa dal uplne zatvorit privod vonkajsieho vzduchu do auta ;) ked vypnes teplo a zavries vonkajsi vzduch, tak ta klapka bude zavreta ;) a takisto sa musi dat otvorit aj len pri vzduchu bez kurenia.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
19.10.07, 07:27 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
ventYl píše: Serifus píše: ventYl píše: ale jej vyznam je prakticky nulovy, kedze klapka tepleho vzduchu okamzite pri otvoreni privodu vody do radiatora privod vzduchu otvori Tak proč tam teda je? aby sa dal uplne zatvorit privod vonkajsieho vzduchu do auta ked vypnes teplo a zavries vonkajsi vzduch, tak ta klapka bude zavreta a takisto sa musi dat otvorit aj len pri vzduchu bez kurenia.
Ta klapka je zlo, spousta lidí zavírá otvírá vzduch a má při tom puštěnej ventilátor, to pak pár kilometrů na zavřeno a ventilátor piští jak zjednanej...a je o práci postaráno, holt to není vyřešený blbovzdorně.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
20.10.07, 11:24 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
CROWACK píše: ventYl píše: Serifus píše: ventYl píše: ale jej vyznam je prakticky nulovy, kedze klapka tepleho vzduchu okamzite pri otvoreni privodu vody do radiatora privod vzduchu otvori Tak proč tam teda je? :cry: aby sa dal uplne zatvorit privod vonkajsieho vzduchu do auta ;) ked vypnes teplo a zavries vonkajsi vzduch, tak ta klapka bude zavreta ;) a takisto sa musi dat otvorit aj len pri vzduchu bez kurenia. Ta klapka je zlo, spousta lidí zavírá otvírá vzduch a má při tom puštěnej ventilátor, to pak pár kilometrů na zavřeno a ventilátor piští jak zjednanej...a je o práci postaráno, holt to není vyřešený blbovzdorně.
v navode sa pise, ze sa neodporuca zatvarat tu klapku a sucasne pustat vetranie. (Ono to ani nema zmysel, kedze skodovka nema vnutorny obeh)
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
20.10.07, 16:16 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Tak mám k tomu tedy dotazy:
1) Kdy je ta klapka otevřená? Tj. v jaký poloze má být ta prostřední páčka? Já to zkoušel a změna žádná, nebo minimální...
2) Proč se nedoporučuje pouštět větrák a zavřít oběh? Co to provede??
Díky.
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
22.10.07, 00:09 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Serifus píše: Tak mám k tomu tedy dotazy:
1) Kdy je ta klapka otevřená? Tj. v jaký poloze má být ta prostřední páčka? Já to zkoušel a změna žádná, nebo minimální...
2) Proč se nedoporučuje pouštět větrák a zavřít oběh? Co to provede??
Díky.
1. dole(otevřeno), uprostřed(tak napůl), nahoře (zavřeno) (je to ta prostřední páčka pro přesnost)
2. začne rachtat, kvičet ložiska, spálenej sem ho kvůli tomu teda eště neviděl, ale vyrachtanej už mockrát...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
22.10.07, 00:38 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
CROWACK píše: Serifus píše: Tak mám k tomu tedy dotazy:
1) Kdy je ta klapka otevřená? Tj. v jaký poloze má být ta prostřední páčka? Já to zkoušel a změna žádná, nebo minimální...
2) Proč se nedoporučuje pouštět větrák a zavřít oběh? Co to provede??
Díky. 1. dole(otevřeno), uprostřed(tak napůl), nahoře (zavřeno) (je to ta prostřední páčka pro přesnost) 2. začne rachtat, kvičet ložiska, spálenej sem ho kvůli tomu teda eště neviděl, ale vyrachtanej už mockrát...
A co to způsobí, že se dojebe? To jako, že tam neproudí vzduch? Nějak nechápu příčinu...
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
22.10.07, 00:46 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Serifus píše: A co to způsobí, že se dojebe? To jako, že tam neproudí vzduch? Nějak nechápu příčinu...
Přetlak v krabici topení nadměrně namáhá ložiska větráku...když to není moc, tak to stačí namazat, když to někdo takhle provozoval dýl, tak jsem už viděl i že rotor ("vrtule", i když tady je to spíš lopatkový kolo...) drhnul o "klec" nebo co to tam je, prostě okolní umělou hmotu...strašnej randál...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
22.10.07, 00:52 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
CROWACK píše: Serifus píše: A co to způsobí, že se dojebe? To jako, že tam neproudí vzduch? Nějak nechápu příčinu... Přetlak v krabici topení nadměrně namáhá ložiska větráku...když to není moc, tak to stačí namazat, když to někdo takhle provozoval dýl, tak jsem už viděl i že rotor ("vrtule", i když tady je to spíš lopatkový kolo...) drhnul o "klec" nebo co to tam je, prostě okolní umělou hmotu...strašnej randál...
Tak to přesně mám já. Neslyšel bych letět letadlo ani kdyby mi přistávalo na střeše
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
22.10.07, 01:06 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Hele, můžete mi prosim sem někdo hodit fotku, co se má odvrtat v tom kufru, abych se dostal k tomu zkur* větráku?
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
31.10.07, 18:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|