Autor |
Zpráva |
Lukáš
Příspěvky: 266
|
Je to ale divne ze je proud 0 ne?
|
4.11.07, 20:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Nechci tě nijak podceňovat, ale 200mA se většinou měří na jinak připojeném měřáku, měl si to správně?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
4.11.07, 20:35 |
|
|
Lukáš
Příspěvky: 266
|
Mel jsem to dobre, s merakem delat umim mam stredni elektro.. takze o tom pochobovat nemusis...
|
4.11.07, 20:51 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Taky jsi nenapsal co tam máš za hodiny - já mám třeba hodiny které mají v sobě baterku a jsou krmené jenom z ní. A jestli tam je analogové rádio a je to favorit karbec tak ten odběr bude nulový Projevuje se to nějakým jiným způsobem než že magické oko nesvítí? Jak jsem tu již psal - nejspolehlivějším testem baterie je zátěžový test, tzn. sledování poklesu napětí při plné zátěži, buď v obchodě a nebo prostě připoj na baterku voltmetr, druhý ať startuje a měř napětí. Pokud je baterka dobrá mělo by být v rozsahu 9-11V, jestli je pod tak je špatná, např. proražený jeden nebo více článků.
Naposledy upravil cyz dne 4.11.07, 20:58, celkově upraveno 1
|
4.11.07, 20:56 |
|
|
Lukáš
Příspěvky: 266
|
Je to strikacka, hodiny tam jsou standartni co se montovali do stropniho panelu, radio vytahuju, takze neni pripojene...oko nesviti, napeti bylo nemereno 12,8 ale s pripojenyma kabelama.. takze to asi bude chtit odpojit na par hodin a pak zmerit... divne je ale ze to oko nesviti kdyz tam je napeti 12.8... zvlastni podle me
|
4.11.07, 20:58 |
|
|
Lukáš
Příspěvky: 266
|
Rikam ze mam hodiny v aute...ale ne nejake domontovane, ale takove co tam byli v kazdem favorite na strope.. a tedy jestli to je normalni tak jak je mozne z oko nesviti?
|
4.11.07, 21:02 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Lukáš píše: Je to strikacka, hodiny tam jsou standartni co se montovali do stropniho panelu, radio vytahuju, takze neni pripojene...oko nesviti, napeti bylo nemereno 12,8 ale s pripojenyma kabelama.. takze to asi bude chtit odpojit na par hodin a pak zmerit... divne je ale ze to oko nesviti kdyz tam je napeti 12.8... zvlastni podle me
To je divné, tam by nějaký odběr měl být. Možná je to oko nefunkční....ono měří hustotu kapaliny a na základě toho vyjíždí nebo zajíždí a třeba se mohlo nějak zaseknout, zdeformovat nebo tak něco...nevím, je to moje teorie, nikdy jsem se s něčím takovým nesetkal a ani po tom nepátrám. Jenom jednou za čas sleduju napětí v síti při startování na palubním voltmetru nebo startuju se zapnutým rádiem a dokud se rádio nevypíná při startu tak je to v poho a pokud jo tak si naplánuju delší cestu aby se nabila baterka.
edit: sorry za ty hodiny, blbě jsem četl
|
4.11.07, 21:03 |
|
|
venca.m
Příspěvky: 459 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Jenom jeste poznamka k tomu meraku,ja mam taky maturu z elektra a nepodarilo se mi zatim prijit na to jak na mem meraku merit rozsah 200mA... Myslim ze mi ani nefunguje Jinak si myslim ze to mas ok, ja mam napeti pri vypnutem motoru 12,5V, tata ma ve felicii novou baterku a taky 12,5... A to dobijeni mas taky lepsi jak ja... Ja mel problemy akorat kdyz sem se snazil setrit a jezdil porad jen jednu kratkou trasu temer celou s vyrazenou rychlosti,to pak moc nedobijelo... A to radio se mi pri startu vypina jen pri studenem motoru a v okoli pod 10°C, jinak drzi
_________________ Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost
|
4.11.07, 21:33 |
|
|
Lukáš
Příspěvky: 266
|
Do 200mA je tam svorka vedle na meraku jeste.. a jde pres pojistku.. takze jestli jsi to mel nekdy zapojene pres tu svorku a meril proud vetsi nez 200mA tak ti ta pojistka jebla a tim padem pres tuto svorku (obvod) nezmeris uz nic, leda ze by jsi vymenil tu pojistku...
|
4.11.07, 21:36 |
|
|
venca.m
Příspěvky: 459 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Pojistka je dobra... Nevim cim to je,ani to neresim,zase tak drahy nebyl, a zatim sem nepotreboval tak male proudy presne merit,a 10mA mi to zmeri i s rozsahem 20A...
_________________ Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost
|
4.11.07, 21:50 |
|
|
WRC
Příspěvky: 91
|
Lukáš píše: seriove... odpojil jsem + a vedl to pres merak..
a přehodil sis červenej kabel na měřáku z voltů na ampéry???
|
4.11.07, 22:08 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
Šemik píše: Jen taková malá poznámka, měřil jsi proud sériově s akumulátorem? Nic ve zlém, ale byli tady jistí odborníci co to chtěli měřit taky paralelně jako napětí
no to by mohl měřák zahodit a nejspíš by nepsal protože by měl zafačované ruce obvazem ono ampér to dá dost a pak to může i zasvítit
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
4.11.07, 22:50 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Radic píše: Šemik píše: Nic ve zlém, ale byli tady jistí odborníci co to chtěli měřit taky paralelně jako napětí no to by mohl měřák zahodit a nejspíš by nepsal protože by měl zafačované ruce obvazem ono ampér to dá dost a pak to může i zasvítit
To by se nic nestalo, horší by bylo, kdyby měřil napětí a nechal to zapojené jako měření proudu 20A, to by se mu vypařily kabely.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
5.11.07, 07:33 |
|
|
venca.m
Příspěvky: 459 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Martin píše: Radic píše: Šemik píše: Nic ve zlém, ale byli tady jistí odborníci co to chtěli měřit taky paralelně jako napětí no to by mohl měřák zahodit a nejspíš by nepsal protože by měl zafačované ruce obvazem ono ampér to dá dost a pak to může i zasvítit To by se nic nestalo, horší by bylo, kdyby měřil napětí a nechal to zapojené jako měření proudu 20A, to by se mu vypařily kabely.
To je to same
_________________ Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost
|
5.11.07, 11:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|