Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 02:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Baterie a Favorit 
Autor Zpráva

Příspěvky: 266
Příspěvek 
Je to ale divne ze je proud 0 ne?


4.11.07, 20:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Nechci tě nijak podceňovat, ale 200mA se většinou měří na jinak připojeném měřáku, měl si to správně?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.11.07, 20:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 266
Příspěvek 
Mel jsem to dobre, s merakem delat umim mam stredni elektro.. takze o tom pochobovat nemusis...


4.11.07, 20:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Taky jsi nenapsal co tam máš za hodiny - já mám třeba hodiny které mají v sobě baterku a jsou krmené jenom z ní. A jestli tam je analogové rádio a je to favorit karbec tak ten odběr bude nulový :) Projevuje se to nějakým jiným způsobem než že magické oko nesvítí? Jak jsem tu již psal - nejspolehlivějším testem baterie je zátěžový test, tzn. sledování poklesu napětí při plné zátěži, buď v obchodě a nebo prostě připoj na baterku voltmetr, druhý ať startuje a měř napětí. Pokud je baterka dobrá mělo by být v rozsahu 9-11V, jestli je pod tak je špatná, např. proražený jeden nebo více článků.


Naposledy upravil cyz dne 4.11.07, 20:58, celkově upraveno 1



4.11.07, 20:56
Profil ICQ

Příspěvky: 266
Příspěvek 
Je to strikacka, hodiny tam jsou standartni co se montovali do stropniho panelu, radio vytahuju, takze neni pripojene...oko nesviti, napeti bylo nemereno 12,8 ale s pripojenyma kabelama.. takze to asi bude chtit odpojit na par hodin a pak zmerit... divne je ale ze to oko nesviti kdyz tam je napeti 12.8... zvlastni podle me


4.11.07, 20:58
Profil

Příspěvky: 266
Příspěvek 
Rikam ze mam hodiny v aute...ale ne nejake domontovane, ale takove co tam byli v kazdem favorite na strope.. a tedy jestli to je normalni tak jak je mozne z oko nesviti?


4.11.07, 21:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Lukáš píše:
Je to strikacka, hodiny tam jsou standartni co se montovali do stropniho panelu, radio vytahuju, takze neni pripojene...oko nesviti, napeti bylo nemereno 12,8 ale s pripojenyma kabelama.. takze to asi bude chtit odpojit na par hodin a pak zmerit... divne je ale ze to oko nesviti kdyz tam je napeti 12.8... zvlastni podle me


To je divné, tam by nějaký odběr měl být. Možná je to oko nefunkční....ono měří hustotu kapaliny a na základě toho vyjíždí nebo zajíždí a třeba se mohlo nějak zaseknout, zdeformovat nebo tak něco...nevím, je to moje teorie, nikdy jsem se s něčím takovým nesetkal a ani po tom nepátrám. Jenom jednou za čas sleduju napětí v síti při startování na palubním voltmetru nebo startuju se zapnutým rádiem a dokud se rádio nevypíná při startu tak je to v poho a pokud jo tak si naplánuju delší cestu aby se nabila baterka.

edit: sorry za ty hodiny, blbě jsem četl


4.11.07, 21:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek 
Jenom jeste poznamka k tomu meraku,ja mam taky maturu z elektra a nepodarilo se mi zatim prijit na to jak na mem meraku merit rozsah 200mA... Myslim ze mi ani nefunguje :roll: Jinak si myslim ze to mas ok, ja mam napeti pri vypnutem motoru 12,5V, tata ma ve felicii novou baterku a taky 12,5... A to dobijeni mas taky lepsi jak ja... Ja mel problemy akorat kdyz sem se snazil setrit a jezdil porad jen jednu kratkou trasu temer celou s vyrazenou rychlosti,to pak moc nedobijelo... A to radio se mi pri startu vypina jen pri studenem motoru a v okoli pod 10°C, jinak drzi :)

_________________
Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost
Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost
Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost
Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost
Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost


4.11.07, 21:33
Profil

Příspěvky: 266
Příspěvek 
Do 200mA je tam svorka vedle na meraku jeste.. a jde pres pojistku.. takze jestli jsi to mel nekdy zapojene pres tu svorku a meril proud vetsi nez 200mA tak ti ta pojistka jebla a tim padem pres tuto svorku (obvod) nezmeris uz nic, leda ze by jsi vymenil tu pojistku...


4.11.07, 21:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek 
Pojistka je dobra... Nevim cim to je,ani to neresim,zase tak drahy nebyl, a zatim sem nepotreboval tak male proudy presne merit,a 10mA mi to zmeri i s rozsahem 20A...

_________________
Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost
Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost
Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost
Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost
Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost


4.11.07, 21:50
Profil

Příspěvky: 91
Příspěvek 
Lukáš píše:
seriove... odpojil jsem + a vedl to pres merak..

a přehodil sis červenej kabel na měřáku z voltů na ampéry???


4.11.07, 22:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
Šemik píše:
Jen taková malá poznámka, měřil jsi proud sériově s akumulátorem? Nic ve zlém, ale byli tady jistí odborníci co to chtěli měřit taky paralelně jako napětí :D


no to by mohl měřák zahodit a nejspíš by nepsal protože by měl zafačované ruce obvazem :D ono ampér to dá dost a pak to může i zasvítit :lol:

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


4.11.07, 22:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Radic píše:
Šemik píše:
Nic ve zlém, ale byli tady jistí odborníci co to chtěli měřit taky paralelně jako napětí :D

no to by mohl měřák zahodit a nejspíš by nepsal protože by měl zafačované ruce obvazem :D ono ampér to dá dost a pak to může i zasvítit :lol:


To by se nic nestalo, horší by bylo, kdyby měřil napětí a nechal to zapojené jako měření proudu 20A, to by se mu vypařily kabely.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


5.11.07, 07:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek 
Martin píše:
Radic píše:
Šemik píše:
Nic ve zlém, ale byli tady jistí odborníci co to chtěli měřit taky paralelně jako napětí :D

no to by mohl měřák zahodit a nejspíš by nepsal protože by měl zafačované ruce obvazem :D ono ampér to dá dost a pak to může i zasvítit :lol:


To by se nic nestalo, horší by bylo, kdyby měřil napětí a nechal to zapojené jako měření proudu 20A, to by se mu vypařily kabely.


To je to same :wink:

_________________
Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost
Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost
Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost
Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost
Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost


5.11.07, 11:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz