Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 07:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Pružiny nový starý Favorit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
venca.m píše:
deekay píše:
no ja mam na fave tlmice aj pruziny na ktorych je napisane felicia 1.3


Ony pasujou,jenom je ta miska posunutá...Ale v praxi to nepoznas :wink:

jj, a favo má o 1 závit delší péra..proto je filda nižší....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


4.11.07, 23:14
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 761
Bydliště: Brno
Příspěvek 
A co si myslíte v rámci snížení a zvýšení tuhosti použít na přední nápravu pružiny z feldy 1,9D?


4.11.07, 23:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Kaliban123 píše:
A co si myslíte v rámci snížení a zvýšení tuhosti použít na přední nápravu pružiny z feldy 1,9D?


predné pružiny na 1.9D sú najtvrdšie, takže by to bolo na 1.3 vyžšie, totižto 1.9D je najťažší motor do Feldy takže potrebuje najtvrdšie pružiny. ak chceš zvýšiť tuhosť nápravy potrebuješ tvrdšie tlmiče, tvrdosťou struny upravuješ iba výšku...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.11.07, 07:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
michalkatka píše:
Kaliban123 píše:
A co si myslíte v rámci snížení a zvýšení tuhosti použít na přední nápravu pružiny z feldy 1,9D?


predné pružiny na 1.9D sú najtvrdšie, takže by to bolo na 1.3 vyžšie, totižto 1.9D je najťažší motor do Feldy takže potrebuje najtvrdšie pružiny. ak chceš zvýšiť tuhosť nápravy potrebuješ tvrdšie tlmiče, tvrdosťou struny upravuješ iba výšku...

přesně a hlavně už sem to taky řešil, no a po uvážení s kristensenem si myslim, že to auto tak tvrdou pružinu nezmáčkne takže to bude jak nakopnutá koza...kdyby jste někdo věděli o těch tlumičích HP na origo péra dejte pls vědět...díky moc

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


5.11.07, 16:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ondras83 píše:
přesně a hlavně už sem to taky řešil, no a po uvážení s kristensenem si myslim, že to auto tak tvrdou pružinu nezmáčkne takže to bude jak nakopnutá koza...kdyby jste někdo věděli o těch tlumičích HP na origo péra dejte pls vědět...díky moc


inak niektoré typy sériových olejových tlmičov sú rozoberateľné (repasovatelné) potom by ti už stačilo laborovať iba s hustotou oleja, niekde som čítal že na športové účely je dobrý PP90. ale zo skúsenosti to nemám.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.11.07, 21:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
michalkatka píše:
Ondras83 píše:
přesně a hlavně už sem to taky řešil, no a po uvážení s kristensenem si myslim, že to auto tak tvrdou pružinu nezmáčkne takže to bude jak nakopnutá koza...kdyby jste někdo věděli o těch tlumičích HP na origo péra dejte pls vědět...díky moc


inak niektoré typy sériových olejových tlmičov sú rozoberateľné (repasovatelné) potom by ti už stačilo laborovať iba s hustotou oleja, niekde som čítal že na športové účely je dobrý PP90. ale zo skúsenosti to nemám.

no a myslíš že originální atesa sou rozebíratelný ??

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


5.11.07, 21:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ondras83 píše:
michalkatka píše:
Ondras83 píše:
přesně a hlavně už sem to taky řešil, no a po uvážení s kristensenem si myslim, že to auto tak tvrdou pružinu nezmáčkne takže to bude jak nakopnutá koza...kdyby jste někdo věděli o těch tlumičích HP na origo péra dejte pls vědět...díky moc


inak niektoré typy sériových olejových tlmičov sú rozoberateľné (repasovatelné) potom by ti už stačilo laborovať iba s hustotou oleja, niekde som čítal že na športové účely je dobrý PP90. ale zo skúsenosti to nemám.

no a myslíš že originální atesa sou rozebíratelný ??


to neviem, ale jedny také som už vyhodil, ak sa pozreš na vrchnú stranu valca je to tam buď zalisované, alebo je tam taká matica zväčša na patentný kľúč, určite je toho aj viac typov, jednoducho sa treba pozrieť ži je to zalisované, alebo zakončené inak. dokonca som počul aj také že navŕtať dieru olej vypustiť a naliať nový, ale to za mi zdá pracačina, veď repas je aj o kontrole a výmene manžet, tesnení a hlavne toho piestneho simeringu. inak tie čo som vyhodil by som možno aj nechal, ale mali dosť prehnité tie šálky na struny.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.11.07, 22:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
...to sem posral..měl sem tady jedny zadní, ještě origo...měl sem se na ně mrknout...ale počkat...u dědy se válej jeho spatný přední, ostatně ty co sem vyhodil byli taky jeho...tak OK, až je přivezu, sundám pružiny a podivám se na ně....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


5.11.07, 22:19
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz