Pružiny nový starý Favorit
Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
venca.m píše: deekay píše: no ja mam na fave tlmice aj pruziny na ktorych je napisane felicia 1.3 Ony pasujou,jenom je ta miska posunutá...Ale v praxi to nepoznas
jj, a favo má o 1 závit delší péra..proto je filda nižší....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
4.11.07, 23:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
A co si myslíte v rámci snížení a zvýšení tuhosti použít na přední nápravu pružiny z feldy 1,9D?
|
4.11.07, 23:30 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Kaliban123 píše: A co si myslíte v rámci snížení a zvýšení tuhosti použít na přední nápravu pružiny z feldy 1,9D?
predné pružiny na 1.9D sú najtvrdšie, takže by to bolo na 1.3 vyžšie, totižto 1.9D je najťažší motor do Feldy takže potrebuje najtvrdšie pružiny. ak chceš zvýšiť tuhosť nápravy potrebuješ tvrdšie tlmiče, tvrdosťou struny upravuješ iba výšku...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.11.07, 07:33 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
michalkatka píše: Kaliban123 píše: A co si myslíte v rámci snížení a zvýšení tuhosti použít na přední nápravu pružiny z feldy 1,9D? predné pružiny na 1.9D sú najtvrdšie, takže by to bolo na 1.3 vyžšie, totižto 1.9D je najťažší motor do Feldy takže potrebuje najtvrdšie pružiny. ak chceš zvýšiť tuhosť nápravy potrebuješ tvrdšie tlmiče, tvrdosťou struny upravuješ iba výšku...
přesně a hlavně už sem to taky řešil, no a po uvážení s kristensenem si myslim, že to auto tak tvrdou pružinu nezmáčkne takže to bude jak nakopnutá koza...kdyby jste někdo věděli o těch tlumičích HP na origo péra dejte pls vědět...díky moc
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.11.07, 16:15 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ondras83 píše: přesně a hlavně už sem to taky řešil, no a po uvážení s kristensenem si myslim, že to auto tak tvrdou pružinu nezmáčkne takže to bude jak nakopnutá koza...kdyby jste někdo věděli o těch tlumičích HP na origo péra dejte pls vědět...díky moc
inak niektoré typy sériových olejových tlmičov sú rozoberateľné (repasovatelné) potom by ti už stačilo laborovať iba s hustotou oleja, niekde som čítal že na športové účely je dobrý PP90. ale zo skúsenosti to nemám.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.11.07, 21:27 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
michalkatka píše: Ondras83 píše: přesně a hlavně už sem to taky řešil, no a po uvážení s kristensenem si myslim, že to auto tak tvrdou pružinu nezmáčkne takže to bude jak nakopnutá koza...kdyby jste někdo věděli o těch tlumičích HP na origo péra dejte pls vědět...díky moc inak niektoré typy sériových olejových tlmičov sú rozoberateľné (repasovatelné) potom by ti už stačilo laborovať iba s hustotou oleja, niekde som čítal že na športové účely je dobrý PP90. ale zo skúsenosti to nemám.
no a myslíš že originální atesa sou rozebíratelný ??
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.11.07, 21:54 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ondras83 píše: michalkatka píše: Ondras83 píše: přesně a hlavně už sem to taky řešil, no a po uvážení s kristensenem si myslim, že to auto tak tvrdou pružinu nezmáčkne takže to bude jak nakopnutá koza...kdyby jste někdo věděli o těch tlumičích HP na origo péra dejte pls vědět...díky moc inak niektoré typy sériových olejových tlmičov sú rozoberateľné (repasovatelné) potom by ti už stačilo laborovať iba s hustotou oleja, niekde som čítal že na športové účely je dobrý PP90. ale zo skúsenosti to nemám. no a myslíš že originální atesa sou rozebíratelný ??
to neviem, ale jedny také som už vyhodil, ak sa pozreš na vrchnú stranu valca je to tam buď zalisované, alebo je tam taká matica zväčša na patentný kľúč, určite je toho aj viac typov, jednoducho sa treba pozrieť ži je to zalisované, alebo zakončené inak. dokonca som počul aj také že navŕtať dieru olej vypustiť a naliať nový, ale to za mi zdá pracačina, veď repas je aj o kontrole a výmene manžet, tesnení a hlavne toho piestneho simeringu. inak tie čo som vyhodil by som možno aj nechal, ale mali dosť prehnité tie šálky na struny.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.11.07, 22:04 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
...to sem posral..měl sem tady jedny zadní, ještě origo...měl sem se na ně mrknout...ale počkat...u dědy se válej jeho spatný přední, ostatně ty co sem vyhodil byli taky jeho...tak OK, až je přivezu, sundám pružiny a podivám se na ně....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.11.07, 22:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|