Autor |
Zpráva |
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Nenastartujem, asi imo
Odrazu mi neche ta mrcha nastartovat. starter toci jak divy, ale nie a nie chytnut. (felicia pick up BMM) Prvykrat to naskocilo len na 2 valce a odvtedy sa vobec nechyta. Tak som preistotu dolial benzin, vymenil zapalovacie trafo a zap. kable, nakoniec hallov snimac, a bezvysledne. Auto ma nieco ako imo od fy. meta M36. Nema niekto skusenosti kde a jako toto zariadenie zneskodnit? Kedze nema cip v kluciku ale len taky zastrkavaci kus plastu uvazujem ze to nebude mat RJ so pripravou na imo. Dik
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
5.11.07, 18:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Nenastartujem, asi imo
kwiko píše: Odrazu mi neche ta mrcha nastartovat. starter toci jak divy, ale nie a nie chytnut. (felicia pick up BMM) Prvykrat to naskocilo len na 2 valce a odvtedy sa vobec nechyta. Tak som preistotu dolial benzin, vymenil zapalovacie trafo a zap. kable, nakoniec hallov snimac, a bezvysledne. Auto ma nieco ako imo od fy. meta M36. Nema niekto skusenosti kde a jako toto zariadenie zneskodnit? Kedze nema cip v kluciku ale len taky zastrkavaci kus plastu uvazujem ze to nebude mat RJ so pripravou na imo. Dik
pokud ti nejede imo tak auto chytne, zdechne, chytne zdechne a do nekonečna, zneškodnit imo to je nad tvé síly, vyhaž svíčky na víko ventilů, připoj kabely a zjisti co ti nejde, jiskra by měla být pěkná a smrdět benzín jak budeš točit motorem a pak napiš miloš
|
5.11.07, 19:02 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Nenastartujem, asi imo
slovacek.milos píše: kwiko píše: Odrazu mi neche ta mrcha nastartovat. starter toci jak divy, ale nie a nie chytnut. (felicia pick up BMM) Prvykrat to naskocilo len na 2 valce a odvtedy sa vobec nechyta. Tak som preistotu dolial benzin, vymenil zapalovacie trafo a zap. kable, nakoniec hallov snimac, a bezvysledne. Auto ma nieco ako imo od fy. meta M36. Nema niekto skusenosti kde a jako toto zariadenie zneskodnit? Kedze nema cip v kluciku ale len taky zastrkavaci kus plastu uvazujem ze to nebude mat RJ so pripravou na imo. Dik pokud ti nejede imo tak auto chytne, zdechne, chytne zdechne a do nekonečna, zneškodnit imo to je nad tvé síly, vyhaž svíčky na víko ventilů, připoj kabely a zjisti co ti nejde, jiskra by měla být pěkná a smrdět benzín jak budeš točit motorem a pak napiš miloš
Dik, asi to tak urobim.
Benzinom to smrdelo celkom dost z vyfuku a otvoru na nalievanie oleja. Preto som vylucil cerpadlo (taktiez ho je pocut).
Ale budem aspon naistom.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
5.11.07, 19:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Nenastartujem, asi imo
u BMM neviem ako, ale dalo by sa to nejako, keď chcem vylúčiť poruchu rozdeľovača tak nahodím jeden kábel na sviečku priamo na indučku, BMM má iný konektor, ale snáď na skúšku by sa to tam dalo priložiť...
zisti si či ti hádže iskru...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.11.07, 21:49 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Nenastartujem, asi imo
michalkatka píše: u BMM neviem ako, ale dalo by sa to nejako, keď chcem vylúčiť poruchu rozdeľovača tak nahodím jeden kábel na sviečku priamo na indučku, BMM má iný konektor, ale snáď na skúšku by sa to tam dalo priložiť...
zisti si či ti hádže iskru...
chceš vyloučit poruchu rozdělovače a dáš kábl na indučku hodí ti jiskru tak je podle tebe rozdělovač OK to bych teda nikdy neřekl, co povysunutý nebo prostřelený palec, palec neprůchodný nebo ten můj nedávný úkaz vadné kabely na 2 a 3 válec a nic miloš
|
5.11.07, 22:22 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Nenastartujem, asi imo
slovacek.milos píše: michalkatka píše: u BMM neviem ako, ale dalo by sa to nejako, keď chcem vylúčiť poruchu rozdeľovača tak nahodím jeden kábel na sviečku priamo na indučku, BMM má iný konektor, ale snáď na skúšku by sa to tam dalo priložiť...
zisti si či ti hádže iskru... chceš vyloučit poruchu rozdělovače a dáš kábl na indučku hodí ti jiskru tak je podle tebe rozdělovač OK to bych teda nikdy neřekl, co povysunutý nebo prostřelený palec, palec neprůchodný nebo ten můj nedávný úkaz vadné kabely na 2 a 3 válec a nic miloš
ty ma miloši nemáš moc rád....
ja takto zisťujem či vôbec hádže iskru s ETZ a indučky ak áno, tak skúšam ďalej nahodiť rozdeľovač, meriam káble, sviečky...., ak nehádže idem po ETZ indučke, alebo tej cievke v rozdeľovači...
zistiť či vôbec hádže iskru
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.11.07, 22:29 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Nenastartujem, asi imo
michalkatka píše: slovacek.milos píše: michalkatka píše: u BMM neviem ako, ale dalo by sa to nejako, keď chcem vylúčiť poruchu rozdeľovača tak nahodím jeden kábel na sviečku priamo na indučku, BMM má iný konektor, ale snáď na skúšku by sa to tam dalo priložiť...
zisti si či ti hádže iskru... chceš vyloučit poruchu rozdělovače a dáš kábl na indučku hodí ti jiskru tak je podle tebe rozdělovač OK to bych teda nikdy neřekl, co povysunutý nebo prostřelený palec, palec neprůchodný nebo ten můj nedávný úkaz vadné kabely na 2 a 3 válec a nic miloš ty ma miloši nemáš moc rád.... ja takto zisťujem či vôbec hádže iskru s ETZ a indučky ak áno, tak skúšam ďalej nahodiť rozdeľovač, meriam káble, sviečky...., ak nehádže idem po ETZ indučke, alebo tej cievke v rozdeľovači... zistiť či vôbec hádže iskru
michale co bych tě neměl rád, ale něco tu nehraje píšeš o ETZ a on má BMM jiskru řídí řj v zapalovacím modulu, a rozdělovač dělí na příslušný válec, tak to nějak bude co ty na to miloš
|
5.11.07, 22:37 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Nenastartujem, asi imo
slovacek.milos píše: michale co bych tě neměl rád, ale něco tu nehraje píšeš o ETZ a on má BMM jiskru řídí řj v zapalovacím modulu, a rozdělovač dělí na příslušný válec, tak to nějak bude co ty na to miloš
toto bol môj prvý ohlas:
u BMM neviem ako, ale dalo by sa to nejako, keď chcem vylúčiť poruchu rozdeľovača tak nahodím jeden kábel na sviečku priamo na indučku, BMM má iný konektor, ale snáď na skúšku by sa to tam dalo priložiť...
možno som sa zle vyjadril že chcem vylúčiť.... ale znamenalo to že chcem obísť rozdeľovač že či vôbec RJ dá VN modulu (indučke) impulz na iskru a to tak že nejako priložiť priamo sviečkový kábel so sviečkou k vývodu BMM VN modulu sviečku samozrejme oprieť o kostru a skúsiť či vôbec ide iskra ak by išla hľadám závadu ďalej vo VN komponentoch nakoľko písal že benzín ide rsp že ho je cítiť....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.11.07, 22:50 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Nenastartujem, asi imo
a prečo by som nemohol ETZ prirovnať k RJ a indučku k VN modulu BMM, v podstate je princíp ten istý.... ETZ dáva impulzy indučke a RJ dáva impulzy VN modulu BMM
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.11.07, 22:53 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Nenastartujem, asi imo
michalkatka píše: a prečo by som nemohol ETZ prirovnať k RJ a indučku k VN modulu BMM, v podstate je princíp ten istý.... ETZ dáva impulzy indučke a RJ dáva impulzy VN modulu BMM
jo michale to porovnat jde, já vím jak to vidíš, ale jen na úrovni když porovnáváš kolo a motorku že se točí zadní kolo miloš
|
7.11.07, 17:37 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Nenastartujem, asi imo
slovacek.milos píše: michalkatka píše: a prečo by som nemohol ETZ prirovnať k RJ a indučku k VN modulu BMM, v podstate je princíp ten istý.... ETZ dáva impulzy indučke a RJ dáva impulzy VN modulu BMM jo michale to porovnat jde, já vím jak to vidíš, ale jen na úrovni když porovnáváš kolo a motorku že se točí zadní kolo miloš
skoro áno, ale ja by som to skôr v našej terminológii prirovnal k 2taktému a 4taktnému motoru, je to v podstate to isté ale na inej úrovni.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.11.07, 19:11 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Huraa, prepacte dlhsiu odmlku (zavalenie pracou bez moznosti ist na net).
Dnes som skusil milosov napad vybrat sviecky na veko. Preistotu som dal dole aj airbox aby som videl na vstrekovac a....
Sviecky boli cele cierne, hned som ich teda ocistil a skusil natocit motor. Svietili pekne . Vstrekovac striekal benzin. Tak som to zlozil a nastartoval. Chytilo okamzite.
Vystava otazka preco boli cierne?
Historia auta je, ze sme ho kupili lebo zral vodu a servise to nejako nevedeli opravit.
Hned sme zhodili hlavu, Isla na GO a zrovnat. Upravoval som aj presahy vloziek a cele sa to zlozilo. menili sa aj sviecky.
Motor sa javil byt celkom zivy, ale katalizator je uz posmrti.
a zrazu po cca 1000km po vymene nechcel nastartovat.
Mohlo by to byt ze povodne trafo nehadzalo poriadnu iskru?
Moze to zapricinit (predpokladam) znicena lambda?
Na meranie kompresie mi je vonku prilis zasnezene, a zima
Ale chyta hned, a taha subjektivne lepsie nez Mpi co mame.
nejake dalsie teorie, pripadne riesenia. Menit valce sa mi moc nechce.
dik
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
16.11.07, 17:11 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
kwiko píše: Huraa, prepacte dlhsiu odmlku (zavalenie pracou bez moznosti ist na net). Dnes som skusil milosov napad vybrat sviecky na veko. Preistotu som dal dole aj airbox aby som videl na vstrekovac a.... Sviecky boli cele cierne, hned som ich teda ocistil a skusil natocit motor. Svietili pekne . Vstrekovac striekal benzin. Tak som to zlozil a nastartoval. Chytilo okamzite. Vystava otazka preco boli cierne? Historia auta je, ze sme ho kupili lebo zral vodu a servise to nejako nevedeli opravit. Hned sme zhodili hlavu, Isla na GO a zrovnat. Upravoval som aj presahy vloziek a cele sa to zlozilo. menili sa aj sviecky. Motor sa javil byt celkom zivy, ale katalizator je uz posmrti. a zrazu po cca 1000km po vymene nechcel nastartovat. Mohlo by to byt ze povodne trafo nehadzalo poriadnu iskru? Moze to zapricinit (predpokladam) znicena lambda? Na meranie kompresie mi je vonku prilis zasnezene, a zima Ale chyta hned, a taha subjektivne lepsie nez Mpi co mame. nejake dalsie teorie, pripadne riesenia. Menit valce sa mi moc nechce. dik
Jestli je KAT po smrti tak ho vyndej a celej ten vnitřek z něj vyklepej, ale jen v případě že neuvidíš zkrz ten Kat, pokud bude uvnitř mít ty takový plástve čistý a bude vidět zkrz tak s ním nic nemusí být.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
16.11.07, 17:42 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Přesahy vložek se upravovaly jak, byly válce venku, nebo jen kroužek nahoru?
Černý svíčky by mohly být z příliš bohaté směsi, nebo špatné doby zapálení, takže bych se zaměřil na teplotní čidlo, hallův snímač a lambádu, už se mi párkrát stalo, že v tomhle počasí hlásil hallův snímač blbosti, stačilo ho vyndat, opucovat a byl pokoj.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
16.11.07, 18:26 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
kwiko píše: Huraa, prepacte dlhsiu odmlku (zavalenie pracou bez moznosti ist na net). Dnes som skusil milosov napad vybrat sviecky na veko. Preistotu som dal dole aj airbox aby som videl na vstrekovac a.... Sviecky boli cele cierne, hned som ich teda ocistil a skusil natocit motor. Svietili pekne . Vstrekovac striekal benzin. Tak som to zlozil a nastartoval. Chytilo okamzite. Vystava otazka preco boli cierne? Historia auta je, ze sme ho kupili lebo zral vodu a servise to nejako nevedeli opravit. Hned sme zhodili hlavu, Isla na GO a zrovnat. Upravoval som aj presahy vloziek a cele sa to zlozilo. menili sa aj sviecky. Motor sa javil byt celkom zivy, ale katalizator je uz posmrti. a zrazu po cca 1000km po vymene nechcel nastartovat. Mohlo by to byt ze povodne trafo nehadzalo poriadnu iskru? Moze to zapricinit (predpokladam) znicena lambda? Na meranie kompresie mi je vonku prilis zasnezene, a zima ne vyprdni se na to a jezdi a uvidíš dál jestli ti svíčky zčernají sazema tak zas nenastartuješ očistíš a jedeš dál čuchni i k výfuku jestli z toho nejde jen pára, takový opuch jak knedlíky v kuchyni, já to mám taky už nám z toho šibe, nikdo si neví rady ve výfuku litry vody, pořád černé svíčky, benzín hoří tak že mu musíš domluvit, spotřeba jak kráva, na vagu nic, sem tam příprava směsi mez překročena, lambáda nejistý signál, osciloskop hlásí občas nesmysly, údaje komponentů dle autodat souhlasí, no jestli nás zas neskouší benzínky co vydržíme za sajrajt miloš Ale chyta hned, a taha subjektivne lepsie nez Mpi co mame. nejake dalsie teorie, pripadne riesenia. Menit valce sa mi moc nechce. dik
|
16.11.07, 18:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|