Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 00:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 záměna 4q za 5q škoda 120 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek záměna 4q za 5q škoda 120
Chystám se vyměnit skříň za 5q. Jen mám jeden dotaz. Předpokládám, že řezat do tunelu nebudu muset, protože mám emko z roku ´88, (nádrž bez výpušťáku). Nápravu taky nechávám, protože mám 5q ze 125ky s převodem 4,22. Jde mi jen o táhlo řazení. Předpokládám, že se musí vyměnit za kratší. Zajímá mě, jestli by šlo použít táhlo z Rapida, který mám, nebo musim mít přímo ze 125ky. Nebo se dá to stávající nějak zkrátit?

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


4.11.07, 14:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Táhlo řazení je podle KND stejné jak pro sedan tak coupé, takže jej můžeš použít :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.11.07, 14:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Dobře, ale není rozdíl jen v karoserii, ale i v převodovce a nápravě. Budu tam dávat 5q ze 125ky a táhlo mám z Rapida (tzn. od jiné převodovky a nápravy).

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


4.11.07, 14:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
nevadi...tahla sou stejny... proste pro 5tikvalt, na prevodu a naprave nesejde...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


5.11.07, 11:06
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
OK tak v tom případě táhlo mám.

Ještě něco se musí zaměnit?

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


5.11.07, 14:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Náhon tachometru je o něco kratší, toho starýho bys musel někam kus schovat a pak by ti cukala rafika a nejspíš ješte budeš muset převrtat ty horní dva štefty na motoru, pětka má díry na 10, čtyřka na 8, ale u některých novějších aut už byly 10 i u čtyřek.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


5.11.07, 20:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Delší náhon ze 4q může nechat. On se vejde a je to v pohodě:)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.11.07, 20:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 655
Bydliště: Heřmanův Městec
Příspěvek 
Drak píše:
Náhon tachometru je o něco kratší, toho starýho bys musel někam kus schovat a pak by ti cukala rafika a nejspíš ješte budeš muset převrtat ty horní dva štefty na motoru, pětka má díry na 10, čtyřka na 8, ale u některých novějších aut už byly 10 i u čtyřek.


Nemuzu souhlasit. Martin oo7 ma rapidka a mel tam taky diry 8mm

_________________
Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA"
Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102
Škoda 110R 1980
Škoda felicia 1.6 GLX 1995

Zakladatel Coupé clubu TW
Škoda 742 a 718K Forever Team


6.11.07, 15:40
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Na 5kvaltu nahoře 8 díry? To sem teda eště neviděl, všude byly 10.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


6.11.07, 19:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 12
Bydliště: Znojmo
Příspěvek 
Zdravím! Chystám se do své 120tky dát motor a převodovku ze 130tky (mám celé auto) a zajímalo by mne, jestli budu muset vyměnit i nápravu a nebo můžu nechat původní :?:


13.1.08, 15:25
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
KIvos píše:
Zdravím! Chystám se do své 120tky dát motor a převodovku ze 130tky (mám celé auto) a zajímalo by mne, jestli budu muset vyměnit i nápravu a nebo můžu nechat původní :?:


I napravu a hrdlo nadrze :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


13.1.08, 15:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Drak píše:
Na 5kvaltu nahoře 8 díry? To sem teda eště neviděl, všude byly 10.


Panove.... je to podle modelovyho roku.

Od harmonizace vyroby (1988) maji vsechny motory 4xM10 a delsi stefty. Petikvalty 125 maji VSECHNY 4xM10, protoze 125ka se delala jenom po harmonizaci.

Stejna prevodovka ale do 120LS napriklad 1987 ma 2xM10, 2xM8, stejne jako (nejspis vsechny) 5Q do 130tek, protoze 130ky se nekdy kolem harmonizace prestaly vyrabet a nabehlo se na 135/136, ktery by zase vsechny mely mit 4xM10.

Dokonce i 4Q ve 105kach a 120kach po harmonizaci maji 4xM10.

Jasno?

Vzhledem k vyborne organizaci prace v te dobe predpokladam nekolik tisic vozu ktere jsou osazene jinak nez odpovida jejich modelovemu roku. :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


13.1.08, 16:06
Profil ICQ YIM
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Drak píše:
Na 5kvaltu nahoře 8 díry? To sem teda eště neviděl, všude byly 10.



Jo jo jo suchej 5q 3.9 zřejmě 1986 a nahoře 8ky...musel sem to vrtat kvůli 136ce motoru...a převodovka na tý originální 136ce 1988 má všude 10ky...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


13.1.08, 17:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Viky píše:
Drak píše:
Na 5kvaltu nahoře 8 díry? To sem teda eště neviděl, všude byly 10.


Panove.... je to podle modelovyho roku.

Od harmonizace vyroby (1988) maji vsechny motory 4xM10 a delsi stefty. Petikvalty 125 maji VSECHNY 4xM10, protoze 125ka se delala jenom po harmonizaci.

Stejna prevodovka ale do 120LS napriklad 1987 ma 2xM10, 2xM8, stejne jako (nejspis vsechny) 5Q do 130tek, protoze 130ky se nekdy kolem harmonizace prestaly vyrabet a nabehlo se na 135/136, ktery by zase vsechny mely mit 4xM10.

Dokonce i 4Q ve 105kach a 120kach po harmonizaci maji 4xM10.

Jasno?

Vzhledem k vyborne organizaci prace v te dobe predpokladam nekolik tisic vozu ktere jsou osazene jinak nez odpovida jejich modelovemu roku. :-)

Má recht chlapec :D mám 5q 87 (120L) a fakt tam sou 8, díval sem se když sem cupoval ac pumpou :lol:
(já zas myslel že všechny 5q maj M10)
šikula :D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


13.1.08, 17:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4576
Bydliště: Citov Ol.Kraj
Příspěvek 
Podle mě je to nejlepší sundat aji poloosy a předělat je na ramena prostě vytahnout převodovku aji poloosama ale je to čistě můj názor.
:wink:

_________________
Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka
Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko
Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/
Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.


13.1.08, 21:29
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz