Autor |
Zpráva |
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
záměna 4q za 5q škoda 120
Chystám se vyměnit skříň za 5q. Jen mám jeden dotaz. Předpokládám, že řezat do tunelu nebudu muset, protože mám emko z roku ´88, (nádrž bez výpušťáku). Nápravu taky nechávám, protože mám 5q ze 125ky s převodem 4,22. Jde mi jen o táhlo řazení. Předpokládám, že se musí vyměnit za kratší. Zajímá mě, jestli by šlo použít táhlo z Rapida, který mám, nebo musim mít přímo ze 125ky. Nebo se dá to stávající nějak zkrátit?
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
4.11.07, 14:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Táhlo řazení je podle KND stejné jak pro sedan tak coupé, takže jej můžeš použít
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.11.07, 14:28 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Dobře, ale není rozdíl jen v karoserii, ale i v převodovce a nápravě. Budu tam dávat 5q ze 125ky a táhlo mám z Rapida (tzn. od jiné převodovky a nápravy).
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
4.11.07, 14:48 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
nevadi...tahla sou stejny... proste pro 5tikvalt, na prevodu a naprave nesejde...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
5.11.07, 11:06 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
OK tak v tom případě táhlo mám.
Ještě něco se musí zaměnit?
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
5.11.07, 14:47 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Náhon tachometru je o něco kratší, toho starýho bys musel někam kus schovat a pak by ti cukala rafika a nejspíš ješte budeš muset převrtat ty horní dva štefty na motoru, pětka má díry na 10, čtyřka na 8, ale u některých novějších aut už byly 10 i u čtyřek.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
5.11.07, 20:42 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Delší náhon ze 4q může nechat. On se vejde a je to v pohodě:)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.11.07, 20:48 |
|
|
Jakub_Simir
Příspěvky: 655 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Drak píše: Náhon tachometru je o něco kratší, toho starýho bys musel někam kus schovat a pak by ti cukala rafika a nejspíš ješte budeš muset převrtat ty horní dva štefty na motoru, pětka má díry na 10, čtyřka na 8, ale u některých novějších aut už byly 10 i u čtyřek.
Nemuzu souhlasit. Martin oo7 ma rapidka a mel tam taky diry 8mm
_________________ Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA" Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102 Škoda 110R 1980 Škoda felicia 1.6 GLX 1995
Zakladatel Coupé clubu TW Škoda 742 a 718K Forever Team
|
6.11.07, 15:40 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Na 5kvaltu nahoře 8 díry? To sem teda eště neviděl, všude byly 10.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
6.11.07, 19:05 |
|
|
KIvos
Příspěvky: 12 Bydliště: Znojmo
|
Zdravím! Chystám se do své 120tky dát motor a převodovku ze 130tky (mám celé auto) a zajímalo by mne, jestli budu muset vyměnit i nápravu a nebo můžu nechat původní
|
13.1.08, 15:25 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
KIvos píše: Zdravím! Chystám se do své 120tky dát motor a převodovku ze 130tky (mám celé auto) a zajímalo by mne, jestli budu muset vyměnit i nápravu a nebo můžu nechat původní
I napravu a hrdlo nadrze
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.1.08, 15:28 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Drak píše: Na 5kvaltu nahoře 8 díry? To sem teda eště neviděl, všude byly 10.
Panove.... je to podle modelovyho roku.
Od harmonizace vyroby (1988) maji vsechny motory 4xM10 a delsi stefty. Petikvalty 125 maji VSECHNY 4xM10, protoze 125ka se delala jenom po harmonizaci.
Stejna prevodovka ale do 120LS napriklad 1987 ma 2xM10, 2xM8, stejne jako (nejspis vsechny) 5Q do 130tek, protoze 130ky se nekdy kolem harmonizace prestaly vyrabet a nabehlo se na 135/136, ktery by zase vsechny mely mit 4xM10.
Dokonce i 4Q ve 105kach a 120kach po harmonizaci maji 4xM10.
Jasno?
Vzhledem k vyborne organizaci prace v te dobe predpokladam nekolik tisic vozu ktere jsou osazene jinak nez odpovida jejich modelovemu roku.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
13.1.08, 16:06 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Drak píše: Na 5kvaltu nahoře 8 díry? To sem teda eště neviděl, všude byly 10.
Jo jo jo suchej 5q 3.9 zřejmě 1986 a nahoře 8ky...musel sem to vrtat kvůli 136ce motoru...a převodovka na tý originální 136ce 1988 má všude 10ky...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
13.1.08, 17:48 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Viky píše: Drak píše: Na 5kvaltu nahoře 8 díry? To sem teda eště neviděl, všude byly 10. Panove.... je to podle modelovyho roku. Od harmonizace vyroby (1988) maji vsechny motory 4xM10 a delsi stefty. Petikvalty 125 maji VSECHNY 4xM10, protoze 125ka se delala jenom po harmonizaci. Stejna prevodovka ale do 120LS napriklad 1987 ma 2xM10, 2xM8, stejne jako (nejspis vsechny) 5Q do 130tek, protoze 130ky se nekdy kolem harmonizace prestaly vyrabet a nabehlo se na 135/136, ktery by zase vsechny mely mit 4xM10. Dokonce i 4Q ve 105kach a 120kach po harmonizaci maji 4xM10. Jasno? Vzhledem k vyborne organizaci prace v te dobe predpokladam nekolik tisic vozu ktere jsou osazene jinak nez odpovida jejich modelovemu roku.
Má recht chlapec mám 5q 87 (120L) a fakt tam sou 8, díval sem se když sem cupoval ac pumpou
(já zas myslel že všechny 5q maj M10)
šikula
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
13.1.08, 17:57 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Podle mě je to nejlepší sundat aji poloosy a předělat je na ramena prostě vytahnout převodovku aji poloosama ale je to čistě můj názor.
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
13.1.08, 21:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|