Palubka z FElicie do fáva
Autor |
Zpráva |
Mira007
Příspěvky: 126
|
Palubka z FElicie do fáva
|
10.11.07, 15:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Palubka z FElicie do fáva
tak v prvom rade tých otáznikou nemuselo byť toľko
a univerzálny návod ti na to asi nikto nepovie, ja som to s kamošom robil, trvalo nám to dva dni, a akosi sme to zapájali dôt po drôte podľa funcie... takže chce to chápať ako to vlasne funguje...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.11.07, 16:00 |
|
|
Mira007
Příspěvky: 126
|
Re: Palubka z FElicie do fáva
michalkatka píše: tak v prvom rade tých otáznikou nemuselo byť toľko
a univerzálny návod ti na to asi nikto nepovie, ja som to s kamošom robil, trvalo nám to dva dni, a akosi sme to zapájali dôt po drôte podľa funcie... takže chce to chápať ako to vlasne funguje...
nojo potřeboval jsem to nutně vědět tak jsem jich tam dal tolik no.
zapojoval jsem to podle http://www.pepes.cz/auto.htm
ale nastalo par problémů.zapojil jsem podlenávodu Zadní mlhovku,dobíjení vnitřní osvětlení,teplomer,kostru,tlumene svetla,ohřev zadniho skla a směrovky.to souhlasilo podle návodu.
V návodu je uvedeno(skartky favorit) na 8smi pinovém konektoru že pin 3 je předni mlhovka a pin5 dálková nsvětla.ale na favoritu ktery jsem předelaval na 8smi pinove skartce piny 3,5 nejsou vubec zapojeny a misto nich jsou zapojeny konektory 4 a 6.takže toto musím asi proměřit a zkusit.a pak ještě palivoměr. u 6ti pinové skartky favorit je pin 5,6 nádrž a pin 3 nádrž kontrolka a u feldy je tam jeen palivoměr.a u feldy je 7 na žlute skartce otačkomer a u fačka jsou tam napsany pojistka1pro hodiny takže to bych mohl zapojit na +12pro hodiny na felcku a nebo vzit tech 12v nekde jinde.a posledni vec na favirutu 10Pin skartka pin č.4 je napsana spínačka č.16 ale zase ta vecja na 10PIN skartce nemam na 4PINU nic zapojeno ten pin tam není
toho je co? no nic jdu to všechno proměřit a zkusit a kdyby nekdo vedel tak at napise dik moc.MIRA
|
11.11.07, 14:27 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
ohledně té škodovky tak jestli tam nikdy předtim otáčkoměr nebyl tak tam budeš muset natáhnout nový od indučky
|
18.11.07, 19:07 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Palubka s feldy do fava
Nejlepší je to vždycky změřit a zapojit do fáva. Kamarád to dělal tak, že si napojil káblík na konektor kde je proud a postupně vždy připojil spotřebič který potřeboval zapojit. Např. mlhovky přední zkusil pod proudem a drát který je od mlhovek zapojil na místo kde mají být připojeny mlhovky u feldy. Je to ale trošku komplikovaný postup.
|
20.11.07, 18:21 |
|
|
Mira007
Příspěvky: 126
|
Re: Palubka s feldy do fava
varok píše: Nejlepší je to vždycky změřit a zapojit do fáva. Kamarád to dělal tak, že si napojil káblík na konektor kde je proud a postupně vždy připojil spotřebič který potřeboval zapojit. Např. mlhovky přední zkusil pod proudem a drát který je od mlhovek zapojil na místo kde mají být připojeny mlhovky u feldy. Je to ale trošku komplikovaný postup.
jo tak to dělám taky.přepínače mám palubovku sem zapojil ale trápí mne jedna vec.kdyz zapnu spinacku-klicek tak aby se zaplo rele co dava štávu pro kontrolky, blinkry atd.(myslim svorka 16) tak mi tam proste nejde stava.nevim cim to je
|
21.11.07, 19:26 |
|
|
Mira007
Příspěvky: 126
|
Re: Palubka z FElicie do fáva
nevíte, jaky dat odpor k čidlu teploty a k palivoměru?
|
4.12.07, 18:58 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
je to 30 nebo 35omů nevim teť přesně
|
4.12.07, 19:07 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
čus Miro.Možná ti pomůže toto - http://www.pepes.cz/auto.htm
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
5.12.07, 06:36 |
|
|
spaceball
Příspěvky: 65 Bydliště: Slovensko
|
snad vam toto pomuze: zapojenie konektorov do pristrojovky vo favorite (je to urcite do roku 91, potom neviem)
M117 – 10 polova
1 - ukostreni
2 – kontrolky pro osvetleni vlozky pristrojoveho panelu
3 – kontrolka tlumene svetla
4 - neobsazeno
5 – kontrolka vyhrivaneho zadniho skla
6 – kontrolka dobijeni
7 – kontrolka stavu brzdove soustavy > kontakt na feldackom konektore kontakt c. 16 (bili 1)
8 – kontrolka tlaku oleje
9 – neobsazeno popr. otackomer
10 – kontrolka rucni brzdy
O118 – 8 polova
1 – kontrolka smerovych svetel vlevo
2 – cidlo teploty chladici kvapaliny
3 – neobsazeno popr. kontrolka bezpecnostnich pasu
4 – kontrolka dalkove svetla
5 – neobsazeno popr. kontrolka karburatoru
6 - kontrolka mlhovych svetlometu
7 – kontrolka varovnych svetel > na feldacky konektor sa nezapaja
8 – kontrolka koncoveho svetla do mlhy
N116 – 6 polova
1 – cidlo plovaku paliva (modra) > na feldacky konektor sa nezapaja
2 – cidlo plovaku paliva (zluta) > na feldacky konektor palivomer (zlty 1)
3 – kontrolka smerovych svetel vpravo
4 – kontrolka spinace plovaku pro indikaci rezervy > na feldacky konektor sa nezapaja
5 – proudovy obvod 54 (napajeni pristrojoveho panelu) > na feldackom konektore kontakt c. 15 (zlty 2)
6 – neobsazeno popr. proudovy obvod 30 (napajeni hodin)
Co sa tyka teplomeru treba tam dat do serie 55ohm odpor. A palivomer zapajat iba ten zlty konektor a paralelne odpor 1K6. To su hodnoty ktore mne sedia. Treba skusat a experimentovat.
_________________ Favorit 136LS, 1,3 benzín, znížená hlava, 47KW. Prestavba interieru na feliciu sa podarila
|
5.12.07, 23:56 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
spaceball píše: snad vam toto pomuze: zapojenie konektorov do pristrojovky vo favorite (je to urcite do roku 91, potom neviem)
M117 – 10 polova 1 - ukostreni 2 – kontrolky pro osvetleni vlozky pristrojoveho panelu 3 – kontrolka tlumene svetla 4 - neobsazeno 5 – kontrolka vyhrivaneho zadniho skla 6 – kontrolka dobijeni 7 – kontrolka stavu brzdove soustavy > kontakt na feldackom konektore kontakt c. 16 (bili 1) 8 – kontrolka tlaku oleje 9 – neobsazeno popr. otackomer 10 – kontrolka rucni brzdy
O118 – 8 polova 1 – kontrolka smerovych svetel vlevo 2 – cidlo teploty chladici kvapaliny 3 – neobsazeno popr. kontrolka bezpecnostnich pasu 4 – kontrolka dalkove svetla 5 – neobsazeno popr. kontrolka karburatoru 6 - kontrolka mlhovych svetlometu 7 – kontrolka varovnych svetel > na feldacky konektor sa nezapaja 8 – kontrolka koncoveho svetla do mlhy
N116 – 6 polova 1 – cidlo plovaku paliva (modra) > na feldacky konektor sa nezapaja 2 – cidlo plovaku paliva (zluta) > na feldacky konektor palivomer (zlty 1) 3 – kontrolka smerovych svetel vpravo 4 – kontrolka spinace plovaku pro indikaci rezervy > na feldacky konektor sa nezapaja 5 – proudovy obvod 54 (napajeni pristrojoveho panelu) > na feldackom konektore kontakt c. 15 (zlty 2) 6 – neobsazeno popr. proudovy obvod 30 (napajeni hodin)
Co sa tyka teplomeru treba tam dat do serie 55ohm odpor. A palivomer zapajat iba ten zlty konektor a paralelne odpor 1K6. To su hodnoty ktore mne sedia. Treba skusat a experimentovat.
Měl bych otázku když jsi to takto zapojil svítí ti pak žebravé oko? Mě všechno funguje až na tuto kontrolku.
|
6.12.07, 10:04 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
ještě taková otázečka kolik ty odpory měli wattů?
|
6.12.07, 18:47 |
|
|
spaceball
Příspěvky: 65 Bydliště: Slovensko
|
Milan Koukal píše: ještě taková otázečka kolik ty odpory měli wattů?
Svieti mi aj ta kontrolka. Pouzil som klasicke 0.5 watove. Tam nieje nejake velke prudove zatazenie.
_________________ Favorit 136LS, 1,3 benzín, znížená hlava, 47KW. Prestavba interieru na feliciu sa podarila
|
8.12.07, 00:29 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
ok dik já jsem vždy projistotu použival 5w
|
9.12.07, 09:54 |
|
|
Mira007
Příspěvky: 126
|
nevíte jak zapojit vypínač přední mlhovky?všechny ostatni mam , ale na favu ten vypinač zapina a vypina dva obvody naraz.
|
13.12.07, 18:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|