Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 04:15



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Palubka z FElicie do fáva 
Autor Zpráva

Příspěvky: 126
Příspěvek Palubka z FElicie do fáva
Zdravím.už jsem toto fórum pročetl ale nedočetl jsem se k závěru jak připojit vodiče do konektorú.
Myslel jsem, že pouze na favoritu ustřihám konektory a podle označení přepájím ke konektorum z feldy a bude to.jenže.
Například na felicii (konektor na přístrojovce-k budíku teploty) je tam konektor který má 10 pinů.4piny jsou volné-vede tam 6vodičů.od fáva tam vede taky 6 vodičů ale je tam konektor který má pouze 6pinů. a ted je ten problém že na fávu jsou čísla1-6 a na feldě na tom konektoru jsou vynechány čísla 4a6 myslím takže káblíky jsou 1,2,3,8,9,10.(nevím jestli jsou čísla přesně)no a když připojuju podle čísel tak nevím jak mam připojit káblíky z fáva na přístrojovku protože čísla 7,9..tam proste nejsou,.Pomohlo by minejaké schéma.dekuji.

jo a ještě otázka.na stodvacítce-budíky bez otačkoměru.chci tam dát budíky s otačkomerem-ty novéjak to meli poslední typy myslim.jak ten otačkomer zapojit musim tahat kabel až k indučce nebo stačí připojit ke konektoru.?(návod už jsem našel ale tam bylo právě že to stačí připojit ale nekdo zase říká že se musí tahat kabel tak nevím.,

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:


10.11.07, 15:28
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Palubka z FElicie do fáva
tak v prvom rade tých otáznikou nemuselo byť toľko

a univerzálny návod ti na to asi nikto nepovie, ja som to s kamošom robil, trvalo nám to dva dni, a akosi sme to zapájali dôt po drôte podľa funcie... takže chce to chápať ako to vlasne funguje...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.11.07, 16:00
Profil

Příspěvky: 126
Příspěvek Re: Palubka z FElicie do fáva
michalkatka píše:
tak v prvom rade tých otáznikou nemuselo byť toľko

a univerzálny návod ti na to asi nikto nepovie, ja som to s kamošom robil, trvalo nám to dva dni, a akosi sme to zapájali dôt po drôte podľa funcie... takže chce to chápať ako to vlasne funguje...


nojo potřeboval jsem to nutně vědět tak jsem jich tam dal tolik no.

zapojoval jsem to podle http://www.pepes.cz/auto.htm
ale nastalo par problémů.zapojil jsem podlenávodu Zadní mlhovku,dobíjení vnitřní osvětlení,teplomer,kostru,tlumene svetla,ohřev zadniho skla a směrovky.to souhlasilo podle návodu.
V návodu je uvedeno(skartky favorit) na 8smi pinovém konektoru že pin 3 je předni mlhovka a pin5 dálková nsvětla.ale na favoritu ktery jsem předelaval na 8smi pinove skartce piny 3,5 nejsou vubec zapojeny a misto nich jsou zapojeny konektory 4 a 6.takže toto musím asi proměřit a zkusit.a pak ještě palivoměr. u 6ti pinové skartky favorit je pin 5,6 nádrž a pin 3 nádrž kontrolka a u feldy je tam jeen palivoměr.a u feldy je 7 na žlute skartce otačkomer a u fačka jsou tam napsany pojistka1pro hodiny takže to bych mohl zapojit na +12pro hodiny na felcku a nebo vzit tech 12v nekde jinde.a posledni vec na favirutu 10Pin skartka pin č.4 je napsana spínačka č.16 ale zase ta vecja na 10PIN skartce nemam na 4PINU nic zapojeno ten pin tam není :(
toho je co? no nic jdu to všechno proměřit a zkusit a kdyby nekdo vedel tak at napise dik moc.MIRA


11.11.07, 14:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 947
Příspěvek 
ohledně té škodovky tak jestli tam nikdy předtim otáčkoměr nebyl tak tam budeš muset natáhnout nový od indučky


18.11.07, 19:07
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Palubka s feldy do fava
Nejlepší je to vždycky změřit a zapojit do fáva. Kamarád to dělal tak, že si napojil káblík na konektor kde je proud a postupně vždy připojil spotřebič který potřeboval zapojit. Např. mlhovky přední zkusil pod proudem a drát který je od mlhovek zapojil na místo kde mají být připojeny mlhovky u feldy. Je to ale trošku komplikovaný postup.


20.11.07, 18:21
Profil

Příspěvky: 126
Příspěvek Re: Palubka s feldy do fava
varok píše:
Nejlepší je to vždycky změřit a zapojit do fáva. Kamarád to dělal tak, že si napojil káblík na konektor kde je proud a postupně vždy připojil spotřebič který potřeboval zapojit. Např. mlhovky přední zkusil pod proudem a drát který je od mlhovek zapojil na místo kde mají být připojeny mlhovky u feldy. Je to ale trošku komplikovaný postup.


jo tak to dělám taky.přepínače mám palubovku sem zapojil ale trápí mne jedna vec.kdyz zapnu spinacku-klicek tak aby se zaplo rele co dava štávu pro kontrolky, blinkry atd.(myslim svorka 16) tak mi tam proste nejde stava.nevim cim to je


21.11.07, 19:26
Profil ICQ

Příspěvky: 126
Příspěvek Re: Palubka z FElicie do fáva
nevíte, jaky dat odpor k čidlu teploty a k palivoměru?


4.12.07, 18:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 947
Příspěvek 
je to 30 nebo 35omů nevim teť přesně


4.12.07, 19:07
Profil

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
čus Miro.Možná ti pomůže toto - http://www.pepes.cz/auto.htm

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


5.12.07, 06:36
Profil

Příspěvky: 65
Bydliště: Slovensko
Příspěvek 
snad vam toto pomuze: zapojenie konektorov do pristrojovky vo favorite (je to urcite do roku 91, potom neviem)

M117 – 10 polova
1 - ukostreni
2 – kontrolky pro osvetleni vlozky pristrojoveho panelu
3 – kontrolka tlumene svetla
4 - neobsazeno
5 – kontrolka vyhrivaneho zadniho skla
6 – kontrolka dobijeni
7 – kontrolka stavu brzdove soustavy > kontakt na feldackom konektore kontakt c. 16 (bili 1)
8 – kontrolka tlaku oleje
9 – neobsazeno popr. otackomer
10 – kontrolka rucni brzdy

O118 – 8 polova
1 – kontrolka smerovych svetel vlevo
2 – cidlo teploty chladici kvapaliny
3 – neobsazeno popr. kontrolka bezpecnostnich pasu
4 – kontrolka dalkove svetla
5 – neobsazeno popr. kontrolka karburatoru
6 - kontrolka mlhovych svetlometu
7 – kontrolka varovnych svetel > na feldacky konektor sa nezapaja
8 – kontrolka koncoveho svetla do mlhy

N116 – 6 polova
1 – cidlo plovaku paliva (modra) > na feldacky konektor sa nezapaja
2 – cidlo plovaku paliva (zluta) > na feldacky konektor palivomer (zlty 1)
3 – kontrolka smerovych svetel vpravo
4 – kontrolka spinace plovaku pro indikaci rezervy > na feldacky konektor sa nezapaja
5 – proudovy obvod 54 (napajeni pristrojoveho panelu) > na feldackom konektore kontakt c. 15 (zlty 2)
6 – neobsazeno popr. proudovy obvod 30 (napajeni hodin)


Co sa tyka teplomeru treba tam dat do serie 55ohm odpor. A palivomer zapajat iba ten zlty konektor a paralelne odpor 1K6. To su hodnoty ktore mne sedia. Treba skusat a experimentovat.

_________________
Favorit 136LS, 1,3 benzín, znížená hlava, 47KW. Prestavba interieru na feliciu sa podarila :-)


5.12.07, 23:56
Profil

Příspěvky: 761
Bydliště: Brno
Příspěvek 
spaceball píše:
snad vam toto pomuze: zapojenie konektorov do pristrojovky vo favorite (je to urcite do roku 91, potom neviem)

M117 – 10 polova
1 - ukostreni
2 – kontrolky pro osvetleni vlozky pristrojoveho panelu
3 – kontrolka tlumene svetla
4 - neobsazeno
5 – kontrolka vyhrivaneho zadniho skla
6 – kontrolka dobijeni
7 – kontrolka stavu brzdove soustavy > kontakt na feldackom konektore kontakt c. 16 (bili 1)
8 – kontrolka tlaku oleje
9 – neobsazeno popr. otackomer
10 – kontrolka rucni brzdy

O118 – 8 polova
1 – kontrolka smerovych svetel vlevo
2 – cidlo teploty chladici kvapaliny
3 – neobsazeno popr. kontrolka bezpecnostnich pasu
4 – kontrolka dalkove svetla
5 – neobsazeno popr. kontrolka karburatoru
6 - kontrolka mlhovych svetlometu
7 – kontrolka varovnych svetel > na feldacky konektor sa nezapaja
8 – kontrolka koncoveho svetla do mlhy

N116 – 6 polova
1 – cidlo plovaku paliva (modra) > na feldacky konektor sa nezapaja
2 – cidlo plovaku paliva (zluta) > na feldacky konektor palivomer (zlty 1)
3 – kontrolka smerovych svetel vpravo
4 – kontrolka spinace plovaku pro indikaci rezervy > na feldacky konektor sa nezapaja
5 – proudovy obvod 54 (napajeni pristrojoveho panelu) > na feldackom konektore kontakt c. 15 (zlty 2)
6 – neobsazeno popr. proudovy obvod 30 (napajeni hodin)


Co sa tyka teplomeru treba tam dat do serie 55ohm odpor. A palivomer zapajat iba ten zlty konektor a paralelne odpor 1K6. To su hodnoty ktore mne sedia. Treba skusat a experimentovat.


Měl bych otázku když jsi to takto zapojil svítí ti pak žebravé oko? Mě všechno funguje až na tuto kontrolku.


6.12.07, 10:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 947
Příspěvek 
ještě taková otázečka kolik ty odpory měli wattů?


6.12.07, 18:47
Profil

Příspěvky: 65
Bydliště: Slovensko
Příspěvek 
Milan Koukal píše:
ještě taková otázečka kolik ty odpory měli wattů?


Svieti mi aj ta kontrolka. Pouzil som klasicke 0.5 watove. Tam nieje nejake velke prudove zatazenie.

_________________
Favorit 136LS, 1,3 benzín, znížená hlava, 47KW. Prestavba interieru na feliciu sa podarila :-)


8.12.07, 00:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 947
Příspěvek 
ok dik já jsem vždy projistotu použival 5w


9.12.07, 09:54
Profil

Příspěvky: 126
Příspěvek 
nevíte jak zapojit vypínač přední mlhovky?všechny ostatni mam , ale na favu ten vypinač zapina a vypina dva obvody naraz.


13.12.07, 18:04
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz