Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Jak snížit spotřebu? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 326
Bydliště: Praha
Příspěvek Jak snížit spotřebu?
zdravim lidi, má někdo nějaký tipy a triky jak snížit spotřebu? LPG i benzin sou pořád dražší, tak přemejšlim jak ušetřit :lol:

_________________
Škoda 130 Rapid r.v. 1987 - motor 136 Favo + LPG ===> Už je prodaný.... a nový majitel ho už stihnul zrušit :-/
Honda Civic 1.4i 16V r.v. 1995 - 55kW
Škoda Fabia I 1.2 HTP r.v. 2004 - 47kW ===> mámy kára ;-)


25.11.07, 11:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
U LPG můžeš utahovat ten škrtící šroub na hadici, dokud to pojede.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


25.11.07, 11:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Martin píše:
U LPG můžeš utahovat ten škrtící šroub na hadici, dokud to pojede.



Přesně s tím jsem taky dobu laboroval, poštelovat to tak aby to na výkonu nebylo znát a míň to žralo. Mě to udělalo skoro litr. Pak samozřejmě změnit styl jízdy, využívat setrvačnosti auta, nevytáčet zbytečně motor hlavně při rozjezdech, prostě plynulá jízda. Potom samozřejmě technickej stav, nahuštěný gumy, kvalitní palivo atd.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


25.11.07, 11:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
nejlepší by byl asi čip...snížení spotřeby a zvýšení výkonu, to vše při zachování životnosti....ale ty nemáš ŘJ...tak prostě změnit styl jízdy a nechat si seřídit auto...ten šroub na LPG není špatnej nápad, ale chce to udělat tak, že když teda fakt budeš potřebovat jet taka aby to nezdechlo....třeba při bezpečném předjíždění....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


25.11.07, 11:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek 
FerdikF píše:
kvalitní palivo atd.


Nad tim uz dlouho premyslim jestli se vyplati koupit kvalitni palivo a dojet (snad??) o neco dal, nebo levnejsi a ujet o neco min... :?:

_________________
Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost
Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost
Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost
Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost
Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost


25.11.07, 21:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 326
Bydliště: Praha
Příspěvek 
a nepomůže jezdit v nižších otáčkách? třeba když se rozjedu, zařadim dvojku, při 40km/h trojku a při 50km/h čtyřku a už si jedu jen tak pod 2000 otáček...

_________________
Škoda 130 Rapid r.v. 1987 - motor 136 Favo + LPG ===> Už je prodaný.... a nový majitel ho už stihnul zrušit :-/
Honda Civic 1.4i 16V r.v. 1995 - 55kW
Škoda Fabia I 1.2 HTP r.v. 2004 - 47kW ===> mámy kára ;-)


25.11.07, 21:31
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
venca.m píše:
FerdikF píše:
kvalitní palivo atd.


Nad tim uz dlouho premyslim jestli se vyplati koupit kvalitni palivo a dojet (snad??) o neco dal, nebo levnejsi a ujet o neco min... :?:


Podle mě se investice do kvalitního paliva vyplatí. Známý mi říkal, že u diesela ujel na plnou nádrž kvalitní nafty o sto kilometdů více...


25.11.07, 21:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
stangha píše:
a nepomůže jezdit v nižších otáčkách? třeba když se rozjedu, zařadim dvojku, při 40km/h trojku a při 50km/h čtyřku a už si jedu jen tak pod 2000 otáček...


Pomůže...


25.11.07, 21:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
stangha píše:
a nepomůže jezdit v nižších otáčkách? třeba když se rozjedu, zařadim dvojku, při 40km/h trojku a při 50km/h čtyřku a už si jedu jen tak pod 2000 otáček...


Copak ti je 60let abys takhle lamal kliku? :D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.11.07, 21:34
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek Re: Jak snížit spotřebu?
stangha píše:
zdravim lidi, má někdo nějaký tipy a triky jak snížit spotřebu? LPG i benzin sou pořád dražší, tak přemejšlim jak ušetřit :lol:


Pokud máš pětikvalt, 136ku a LPG, tak víc už asi bez náročných úprav neušetříš...


25.11.07, 21:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Šemik píše:
stangha píše:
a nepomůže jezdit v nižších otáčkách? třeba když se rozjedu, zařadim dvojku, při 40km/h trojku a při 50km/h čtyřku a už si jedu jen tak pod 2000 otáček...


Copak ti je 60let abys takhle lamal kliku? :D


Co mají všichni s tím lámáním kliky? Obvykle jezdím mezi 1000 a 2000 otáčkami a v pohodě... :?:


25.11.07, 21:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
fatal píše:
Šemik píše:
stangha píše:
a nepomůže jezdit v nižších otáčkách? třeba když se rozjedu, zařadim dvojku, při 40km/h trojku a při 50km/h čtyřku a už si jedu jen tak pod 2000 otáček...


Copak ti je 60let abys takhle lamal kliku? :D


Co mají všichni s tím lámáním kliky? Obvykle jezdím mezi 1000 a 2000 otáčkami a v pohodě... :?:


Pro hospodarnou jizdu se pohybuj na maximalnim kroutaku, tzn 3 tisic otacek. Pro sportovni jizdu se pohybujeme od 3 do 5 tisic :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


25.11.07, 21:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
fatal píše:
stangha píše:
a nepomůže jezdit v nižších otáčkách? třeba když se rozjedu, zařadim dvojku, při 40km/h trojku a při 50km/h čtyřku a už si jedu jen tak pod 2000 otáček...


Pomůže...

bacha, zase nepodtáčet!! škodovka žere nejvíc, když jede na čtyřku 40 :idea:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


25.11.07, 21:47
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Matthes píše:
Pro hospodarnou jizdu se pohybuj na maximalnim kroutaku, tzn 3 tisic otacek. Pro sportovni jizdu se pohybujeme od 3 do 5 tisic :)


To, že má motor v 3000 maximální krouťák ještě neznamená, že má v těchto otčkách i minimální spotřebu, zvlášť při malém výkonu...


25.11.07, 21:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
fatal> palivo bych zas tam moc neprecenoval. Zatim zadne laboratorni testy napr na nake VS nic takoveho v radu procent nedokazaly, spis se jedna o subjektivni dojem.


25.11.07, 21:51
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz