Autor |
Zpráva |
stangha
Příspěvky: 326 Bydliště: Praha
|
Jak snížit spotřebu?
zdravim lidi, má někdo nějaký tipy a triky jak snížit spotřebu? LPG i benzin sou pořád dražší, tak přemejšlim jak ušetřit
_________________ Škoda 130 Rapid r.v. 1987 - motor 136 Favo + LPG ===> Už je prodaný.... a nový majitel ho už stihnul zrušit :-/
Honda Civic 1.4i 16V r.v. 1995 - 55kW
Škoda Fabia I 1.2 HTP r.v. 2004 - 47kW ===> mámy kára
|
25.11.07, 11:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
U LPG můžeš utahovat ten škrtící šroub na hadici, dokud to pojede.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
25.11.07, 11:27 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Martin píše: U LPG můžeš utahovat ten škrtící šroub na hadici, dokud to pojede.
Přesně s tím jsem taky dobu laboroval, poštelovat to tak aby to na výkonu nebylo znát a míň to žralo. Mě to udělalo skoro litr. Pak samozřejmě změnit styl jízdy, využívat setrvačnosti auta, nevytáčet zbytečně motor hlavně při rozjezdech, prostě plynulá jízda. Potom samozřejmě technickej stav, nahuštěný gumy, kvalitní palivo atd.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
25.11.07, 11:34 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
nejlepší by byl asi čip...snížení spotřeby a zvýšení výkonu, to vše při zachování životnosti....ale ty nemáš ŘJ...tak prostě změnit styl jízdy a nechat si seřídit auto...ten šroub na LPG není špatnej nápad, ale chce to udělat tak, že když teda fakt budeš potřebovat jet taka aby to nezdechlo....třeba při bezpečném předjíždění....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
25.11.07, 11:40 |
|
|
venca.m
Příspěvky: 459 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
FerdikF píše: kvalitní palivo atd.
Nad tim uz dlouho premyslim jestli se vyplati koupit kvalitni palivo a dojet (snad??) o neco dal, nebo levnejsi a ujet o neco min...
_________________ Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost
|
25.11.07, 21:28 |
|
|
stangha
Příspěvky: 326 Bydliště: Praha
|
a nepomůže jezdit v nižších otáčkách? třeba když se rozjedu, zařadim dvojku, při 40km/h trojku a při 50km/h čtyřku a už si jedu jen tak pod 2000 otáček...
_________________ Škoda 130 Rapid r.v. 1987 - motor 136 Favo + LPG ===> Už je prodaný.... a nový majitel ho už stihnul zrušit :-/
Honda Civic 1.4i 16V r.v. 1995 - 55kW
Škoda Fabia I 1.2 HTP r.v. 2004 - 47kW ===> mámy kára
|
25.11.07, 21:31 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
venca.m píše: FerdikF píše: kvalitní palivo atd. Nad tim uz dlouho premyslim jestli se vyplati koupit kvalitni palivo a dojet (snad??) o neco dal, nebo levnejsi a ujet o neco min...
Podle mě se investice do kvalitního paliva vyplatí. Známý mi říkal, že u diesela ujel na plnou nádrž kvalitní nafty o sto kilometdů více...
|
25.11.07, 21:31 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
stangha píše: a nepomůže jezdit v nižších otáčkách? třeba když se rozjedu, zařadim dvojku, při 40km/h trojku a při 50km/h čtyřku a už si jedu jen tak pod 2000 otáček...
Pomůže...
|
25.11.07, 21:32 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
stangha píše: a nepomůže jezdit v nižších otáčkách? třeba když se rozjedu, zařadim dvojku, při 40km/h trojku a při 50km/h čtyřku a už si jedu jen tak pod 2000 otáček...
Copak ti je 60let abys takhle lamal kliku?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.11.07, 21:34 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Re: Jak snížit spotřebu?
stangha píše: zdravim lidi, má někdo nějaký tipy a triky jak snížit spotřebu? LPG i benzin sou pořád dražší, tak přemejšlim jak ušetřit
Pokud máš pětikvalt, 136ku a LPG, tak víc už asi bez náročných úprav neušetříš...
|
25.11.07, 21:35 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Šemik píše: stangha píše: a nepomůže jezdit v nižších otáčkách? třeba když se rozjedu, zařadim dvojku, při 40km/h trojku a při 50km/h čtyřku a už si jedu jen tak pod 2000 otáček... Copak ti je 60let abys takhle lamal kliku?
Co mají všichni s tím lámáním kliky? Obvykle jezdím mezi 1000 a 2000 otáčkami a v pohodě...
|
25.11.07, 21:37 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
fatal píše: Šemik píše: stangha píše: a nepomůže jezdit v nižších otáčkách? třeba když se rozjedu, zařadim dvojku, při 40km/h trojku a při 50km/h čtyřku a už si jedu jen tak pod 2000 otáček... Copak ti je 60let abys takhle lamal kliku? Co mají všichni s tím lámáním kliky? Obvykle jezdím mezi 1000 a 2000 otáčkami a v pohodě...
Pro hospodarnou jizdu se pohybuj na maximalnim kroutaku, tzn 3 tisic otacek. Pro sportovni jizdu se pohybujeme od 3 do 5 tisic
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.11.07, 21:41 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
fatal píše: stangha píše: a nepomůže jezdit v nižších otáčkách? třeba když se rozjedu, zařadim dvojku, při 40km/h trojku a při 50km/h čtyřku a už si jedu jen tak pod 2000 otáček... Pomůže...
bacha, zase nepodtáčet!! škodovka žere nejvíc, když jede na čtyřku 40
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
25.11.07, 21:47 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Matthes píše: Pro hospodarnou jizdu se pohybuj na maximalnim kroutaku, tzn 3 tisic otacek. Pro sportovni jizdu se pohybujeme od 3 do 5 tisic
To, že má motor v 3000 maximální krouťák ještě neznamená, že má v těchto otčkách i minimální spotřebu, zvlášť při malém výkonu...
|
25.11.07, 21:49 |
|
|
Dusche
Příspěvky: 602 Bydliště: Praha-Zizkov
|
fatal> palivo bych zas tam moc neprecenoval. Zatim zadne laboratorni testy napr na nake VS nic takoveho v radu procent nedokazaly, spis se jedna o subjektivni dojem.
|
25.11.07, 21:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|