Čím menší auto, tím horší řidič/ka ?
Čím menší auto, tím horší řidič/ka ?
Autor |
Zpráva |
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Ondras83 píše: a ještě je nejlepší když si myslí, že ti šetří benzín (teda pokud jede 30 na 4 ne že tam valí 80 na 30 )...moji kámoš, co už maj auto (myslim kluky z vesnice) se prostě naučili, že jedou.... a z kopce tam hodí neutral, nebo dojíždí na křižovatku, tak to roztáhne, hodí tam neutrál a jede 110 na neutrál, a myslí si, že jede zadarmo, ale kdyby jel normálně, ujel ještě tak těch 50 metrů a brzdil normálně motorem, tak ušetří...ale to se jim prostě nevysvětlí, voni ti začnou vysvětlovat, jak pracuje motor ( jeffry je elektrikář) no a to byste najednou věděli, jak se to tam všechno hejbá a když vyřadíš, že ten motor nežere vůbec nic....radši sklapnu a jen si myslim, jak je chytrej a že tomu asi hodně rozumí...ale to byste to museli slyšet, to se nedá napsat...auto viděl rozebraný max ve světě motorů, ale už ví systém nápravy, hlavně ví, jak maká motor a kde je jakej šroubek...když mu řeknu že nemá pravdu, tak mě hned vysvětluje že to tak prostě musí bejt, jinak by to nešlo.... to já mám pak jenom "tleming" :D:D:D:D:D:D:D
Každopádně, když brzdíš motorem, tak ti to žere víc, než když brzdíš brzdou a máš neutrál. Jinak máš pravdu. Já to dělám občas taky: Rozjedu to na kilčo a pak neutrál a po rovince jedu dokud to neklesne třebas na 50. A většinou i vypnu motor. To se pak šetří
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
26.11.07, 21:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Sadra17 píše: Martin 007 píše: Jako Rapida 1.3 proti 2.0 DOHC Sieře jo ??? Neblázněte...bo to mas potuněný brutálně ? A pan kovboj z lazni straší straší ? nezáleží na motorizaci a výkonu
Přesně
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
26.11.07, 21:46 |
|
|
madmax
Příspěvky: 451 Bydliště: Chrudim
|
Tak zalezi samozrejme na ridici, ze ano, teda ne ze bych tady chtel delat machry :D . Ja si to jeste odlehcim a uvidite ( mozna taky ve 112 )
_________________
|
26.11.07, 22:03 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Serifus píše: Každopádně, když brzdíš motorem, tak ti to žere víc, než když brzdíš brzdou a máš neutrál. Jinak máš pravdu. Já to dělám občas taky: Rozjedu to na kilčo a pak neutrál a po rovince jedu dokud to neklesne třebas na 50. A většinou i vypnu motor. To se pak šetří
myslim ze s tym brzdenim motorom je to asi takto:
na starom aute (karbecovom, pripadne primitvne vstrekovanie) sa pri brzdeni motorom stale davkuje palivo a tym ked aj usetris tak nie vela, mozno dokonca naopak
na novom ked brzdis motorom, pocitac to identifikuje a prestane davkovat palivo cize ides zadara, ved kto mate palubny pocitac tak sa pozrite kolko to zere na neutral a kolko ked brzdis motorom (mne to na neutral zere od 1 az do 3 l a a pri brzdeni motorom je tam nula nulissima )
takze sa neda vseobecne povedat ci setris ci nie, zalezi od auta
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
26.11.07, 22:04 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
deekay píše: myslim ze s tym brzdenim motorom je to asi takto: na starom aute (karbecovom, pripadne primitvne vstrekovanie) sa pri brzdeni motorom stale davkuje palivo a tym ked aj usetris tak nie vela, mozno dokonca naopak na novom ked brzdis motorom, pocitac to identifikuje a prestane davkovat palivo cize ides zadara, ved kto mate palubny pocitac tak sa pozrite kolko to zere na neutral a kolko ked brzdis motorom (mne to na neutral zere od 1 az do 3 l a a pri brzdeni motorom je tam nula nulissima ) takze sa neda vseobecne povedat ci setris ci nie, zalezi od auta
Auta se vstřikováním mají to odpojování vstřiku při brždění motorem snad všechny, mono-motronic už to má 100%, nevím jak elektronické karburátory a slyšel jsem cosi takového že to měly i některé s mechanickým karbece, tuším že snad žigul (Šemík to určitě upřesní )
|
26.11.07, 22:17 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
moze byt
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
26.11.07, 22:24 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Je to mu tak i žiguly to měly, ale jen hranatá řada, tj 2104/05/07/
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.11.07, 22:31 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
btw. nebyla tahle diskuze náhodou o něčem jiném? Teprve teď se dívám že jsem nějak přehlédnul nadpis
Zásadně nesouhlasím - zaplať pánbůh za řidičky v malých autech, když někdo neumí řídit tak čím menší auto má tím líp....nejhorší je ženská kolem 40 která má bohatého manžela nebo pracuje v nějaké ohromně velké firmě na ohromně důležité pozici, která má 10m ego a jezdí v nějakém off-roadu.
|
26.11.07, 22:31 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
deekay píše: Serifus píše: Každopádně, když brzdíš motorem, tak ti to žere víc, než když brzdíš brzdou a máš neutrál. Jinak máš pravdu. Já to dělám občas taky: Rozjedu to na kilčo a pak neutrál a po rovince jedu dokud to neklesne třebas na 50. A většinou i vypnu motor. To se pak šetří myslim ze s tym brzdenim motorom je to asi takto: na starom aute (karbecovom, pripadne primitvne vstrekovanie) sa pri brzdeni motorom stale davkuje palivo a tym ked aj usetris tak nie vela, mozno dokonca naopak na novom ked brzdis motorom, pocitac to identifikuje a prestane davkovat palivo cize ides zadara, ved kto mate palubny pocitac tak sa pozrite kolko to zere na neutral a kolko ked brzdis motorom (mne to na neutral zere od 1 az do 3 l a a pri brzdeni motorom je tam nula nulissima ) takze sa neda vseobecne povedat ci setris ci nie, zalezi od auta
no tak jeden má fiat brava, druhej fildu BMM a třetí fako...toho nepočítám...ale prostě, ten s fiatem...řeknu, že budu dávat vačku, von hned..j vo tom sem taky přemejšlel, ale prostě, to je hned vyší komprese, ten motor ti vodchází na ložiskách v pístu, no prostě to máš na ho**o....takhel nějak to je s tim rozumbradou...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
26.11.07, 22:55 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jinak k tomu brždění motorem....když jedeš na pětku a dobržduješ motorem, tzn. necháš zařazenej kvalt a postupně podřazuješ aby byl motor v rozumnejch otáčkách (tak kolem 2000) tak to jede za nula, ale když to roztáhne, vyřadí a jede na volnoběh tak oktávka 1,8 žrala něco kolem 2,7 litru....a ještě ke všemu musel víc šlapat na brzdu, takže se víc opotřebovávaj brzdy, kdežto, když si ještě přibrzďuješ motorem, tak vlastně bzrdnou sílu rozložíš mezi motor a brzdy...a motor se timhle neopotřebovává vonic míň než na volnoběh, spíš se ten motor ještě šetří bych řek :D:D:D tak takhle k šetření provozu auta
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
26.11.07, 22:59 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
deekay píše: Serifus píše: Každopádně, když brzdíš motorem, tak ti to žere víc, než když brzdíš brzdou a máš neutrál. Jinak máš pravdu. Já to dělám občas taky: Rozjedu to na kilčo a pak neutrál a po rovince jedu dokud to neklesne třebas na 50. A většinou i vypnu motor. To se pak šetří myslim ze s tym brzdenim motorom je to asi takto: na starom aute (karbecovom, pripadne primitvne vstrekovanie) sa pri brzdeni motorom stale davkuje palivo a tym ked aj usetris tak nie vela, mozno dokonca naopak na novom ked brzdis motorom, pocitac to identifikuje a prestane davkovat palivo cize ides zadara, ved kto mate palubny pocitac tak sa pozrite kolko to zere na neutral a kolko ked brzdis motorom (mne to na neutral zere od 1 az do 3 l a a pri brzdeni motorom je tam nula nulissima ) takze sa neda vseobecne povedat ci setris ci nie, zalezi od auta
Přesně. Teď bych možná kecal, ale na Oplovi to ukazuje na neutrál míň, jak při brždění motorem
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
26.11.07, 23:16 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ja viem len z toho co to nam vypisuje
-v momente jak pustis plyn a nechas rychlost tak 0
- ked das neutral tak v zavislosti od rychlosti a toho ako mas nohu na brzde to lieta, ale na presnu zakonitost som este nepsisiel
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
26.11.07, 23:23 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
deekay píše: ja viem len z toho co to nam vypisuje -v momente jak pustis plyn a nechas rychlost tak 0 - ked das neutral tak v zavislosti od rychlosti a toho ako mas nohu na brzde to lieta, ale na presnu zakonitost som este nepsisiel
Preeesne tak - Pokud mate karbec tak brzdenim motorm nic neusetrite, a pokud strikacku tak to uz joo (odpojeni vstriku)
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
27.11.07, 14:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|