Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 06:16



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 JE TO NORMÁLNÍ ??? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Bydliště: Brno
Příspěvek Zas tak normální to není
Skoro půl roku tankuju jen Shell V-Power do Felicie 1.3 BMM a celkem se to zlepšilo, dřív jsem tahal na dálnici sotva 150 km/h, teď se dostávám na 160 km/h a z kopce při dobrých podmínkách i více. Zkoušel jsem i Shell V-Power Racing (100 oktanů) a to už nepřilepšilo - naopak auto na to hůře startovalo. Taky dost záleží na velikosti kol, pneu a počasí.. Jinak pro rychlost je asi nej tahat to do 5200 rpm, takže už na 4. stupěň se dostávám ke 135 km/h, žádné úpravy na motoru nemám.
S pozdravem DJ ><((('>

_________________
Škoda Felicia GLXi 1.3 BMM (1996) 50kW (0-100 km/h 15 s; max 165 km/h; 7,5l/100km; bez úprav)


30.11.07, 11:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: JE TO NORMÁLNÍ ???
Ondras83 píše:
Zdar, chlapi, je normální, že felda má najeto asi 1500 Km po GO a když jedem tak těch 100-110 km/h na asi 2900 rpm, tak když to fotřik sešlápne na doraz tak to auto prostě nezrychluje ??? je to jako kdyby to už jelo nadoraz...nebo teda zrychluje, ale není to vůbec znát...je to normální, že když na 3000 sešlápnu plyn nadoraz, že to už prostě nejede ???


Jestli mas upravenej motor, tak si posunul vrchol tocivyho momentu k vyssim otackam. Znamena to, ze aby to jelo, musis jezdit na hranici maximalnich otacek, jinak to taky muze bejt pekna lemra. Pro jinou hlavu/vackovku (co tak tusim ze ste asi delali) bys mel mit jiny mapy predstihu a paliva a taky palivo 98 nebo 100, ale na dobry tocivy moment pod 3500ot jednou provzdy zapomen, to bejvalo kdyz to bylo v serii. :-)
Proste uz to na jeden kvalt celou cestu nepojede.

Mame doma 1.6 100HP od Fiatu a pod 3500 je to liny. Upravena Felda by mohla bejt podobna.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


30.11.07, 12:54
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 250
Příspěvek 
A dej si taky bacha na klapku... Jestli ste to měli rozhozený, tak se občas stalo že někdo moc přepružil lanko od plynu a na plnej plyn už se ta klapka zase přivírala... Takže ve výsledku to jelo na plnej plyn mín než na třičtvrtě...


30.11.07, 13:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: JE TO NORMÁLNÍ ???
Viky píše:
Ondras83 píše:
Zdar, chlapi, je normální, že felda má najeto asi 1500 Km po GO a když jedem tak těch 100-110 km/h na asi 2900 rpm, tak když to fotřik sešlápne na doraz tak to auto prostě nezrychluje ??? je to jako kdyby to už jelo nadoraz...nebo teda zrychluje, ale není to vůbec znát...je to normální, že když na 3000 sešlápnu plyn nadoraz, že to už prostě nejede ???


Jestli mas upravenej motor, tak si posunul vrchol tocivyho momentu k vyssim otackam. Znamena to, ze aby to jelo, musis jezdit na hranici maximalnich otacek, jinak to taky muze bejt pekna lemra. Pro jinou hlavu/vackovku (co tak tusim ze ste asi delali) bys mel mit jiny mapy predstihu a paliva a taky palivo 98 nebo 100, ale na dobry tocivy moment pod 3500ot jednou provzdy zapomen, to bejvalo kdyz to bylo v serii. :-)
Proste uz to na jeden kvalt celou cestu nepojede.

Mame doma 1.6 100HP od Fiatu a pod 3500 je to liny. Upravena Felda by mohla bejt podobna.

no...na motoru je snížená hlava o 0,4 (o 0,1 větší komprese než MPI) no a vačka tam je origo (254°), leštěný kanály a bez katu, takže ten motor se dá říct, že je spíš po generálce než po úpravách...s tim, že by se kvůli tomu posunul krouťák tak vysoko, tak to bych ani neřek...kámoš, když měl ještě rapida, tak měl motor fáčko, hlava dolů o 0,75 vačka ostřejší (bohužel neim kolik) a vejfuk podle škoda motorsport....a jelo to jako svině, no a od toho našeho motoru moc nečekám, ale tak trošku by to mohlo bejt znát, je to znát hlavně v tahu, třeba kopce to tahá jako svině....spíš bych se ale asi přikláněl na tu klapku, lanko tam je volný, teda si myslim, tuhle sme ho ještě přitahovali, ale fotřik řikal, že když trošku ubere, tak je úplně cejtit že se to rozjíždí, ale zase dneska pro mě jel opět k autobusu a nasral sem ho, že sem mu nevzal telefon a smažilo to docela pěkně, takže to je na způsobu jízdy....už to teď neřešim....počkám si až budu mit ten řidičák a zkusim jí já :D:D:D, ale teď prostitutka musim jít dělat spojku (a já chtěl jet na hokej do pardubek :cry: ) tak čus :cry:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.11.07, 16:59
Profil ICQ

Příspěvky: 250
Příspěvek 
To je přesně ono... povol lano od plynu...... ty tu klapku už v podstatě zavíráš při plnym plynu...


30.11.07, 18:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Ales M píše:
To je přesně ono... povol lano od plynu...... ty tu klapku už v podstatě zavíráš při plnym plynu...

ale když to lano bylo povolený, tak to jelo úplně stejně, právě sme si mysleli, že je povolenej plyn, tak sme utáhli lano (o jeden zářez) no a dělá to porád....když budu mit chcíplej motor a dám plnej plyn, tak jak poznám, že se ta klapka už zavírá ??? popiš pls...v neděli bych se na to moh mrknout :D (víkend máme narvanej...oktávka termostat a předtim filda spojka....nějak už na to svý auto přestávám mit čas...a to ještě nejezdim.. :evil: )

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.11.07, 22:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Ales M píše:
To je přesně ono... povol lano od plynu...... ty tu klapku už v podstatě zavíráš při plnym plynu...


Tohle je dobrý tip zase pro mě - můj Forman (motor v kondici, do otáček jde srovnatelně s MPi, spotřeba oleje 0,0 - asi 75ml/1000km ale to z toho docela teče kolem vany) ale když dám víc než 3/4 plynu tak jede míň než když trochu uberu a na dálnici si musí "zvyknout" na 130 km/h, po pár km jízdy ze 130 na 150-160 zrychluje dobře, max. 170 ale na kratším úseku vytáhnu max. 120. Mohlo by to být ono?


1.12.07, 02:24
Profil ICQ

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
uchhh..no tak jako jak to čtu tak to nebude normální, když moje 125 - tka ze 110 zrychluje v pohodě i při obsazení (samozřejmě plný ceres) na pětku, tak není možný, že felda ne. Tam bude nějaký faul..regulace předstihu, klapka, ecu?


1.12.07, 13:50
Profil ICQ

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Je to normální?
Já nevím jestli máš verzi 40kW nebo 50kW ale to dělá hodně. Ty slabší verze jsou opravdu zdechlé, ne a ne se pořádně rozjet. Ty padesátky jsou na tom lépe. Já mám sice favo ale mám tam motor jaký se dával do prvních felicií. Má 50kW vstřikování Bosh a na pětku i trochu zrychluje. Ale na mém motoru je vyraženo Motor Excel Tuning, tak nevím jestli není motor upravený.


1.12.07, 17:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Je to normální?
varok píše:
Já nevím jestli máš verzi 40kW nebo 50kW ale to dělá hodně. Ty slabší verze jsou opravdu zdechlé, ne a ne se pořádně rozjet. Ty padesátky jsou na tom lépe. Já mám sice favo ale mám tam motor jaký se dával do prvních felicií. Má 50kW vstřikování Bosh a na pětku i trochu zrychluje. Ale na mém motoru je vyraženo Motor Excel Tuning, tak nevím jestli není motor upravený.

no tak to já mám stejnej motor jako ty, ale ty tam máš upravenou hlavu od excelu, to se ti nedivim, že ti to valí....mě to prostě sere..

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


4.12.07, 18:52
Profil ICQ

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
dneska jsem jel s 50 kW felicií a teda jako že slušně zrychluje na pětku a je to čistá série... tam budeš mít nějaký faul... a co ten filtr?nebo svíce?


4.12.07, 19:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Marra píše:
dneska jsem jel s 50 kW felicií a teda jako že slušně zrychluje na pětku a je to čistá série... tam budeš mít nějaký faul... a co ten filtr?nebo svíce?

filtr novej, ale teď tady byl kámoš, má MPI a když si byl seřizovat LPG tak mu tam hodili jiný svíčky, že to blbě pálilo nebo co a dělá mu to úplně stejně....oukej, přehodim svíce,
TO Aleš M: prosimtě, když budu mit auto v dílně a šlápnu na plnej plyn (při chcíplim motoru) tak jak by asi měla bejt tak klapka ???..nebylo by foto ??? díky :D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


4.12.07, 22:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
hej, hoši, zdá se mi, že ta filda jde hodně špatně od spoda...pomůže filtr vzduchu a vefuk aby to šlo lehčeji do otáčke ??

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.12.07, 20:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
na filtry bacha někdy to pomůže ale někdy zase posere vše co jde, jinak když dáš plnej tak by měla být klapka naplno.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


7.12.07, 21:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Kristensen píše:
na filtry bacha někdy to pomůže ale někdy zase posere vše co jde, jinak když dáš plnej tak by měla být klapka naplno.

tzn ??? svisle ??? přesně rovně svisle dolů ???

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


8.12.07, 09:15
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz