Nejrozsáhlejší úpravy závodního motoru...
Autor |
Zpráva |
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Sadra17 píše: http://skoda.panda.cz/auto.php3?id=18
Zkrácený tlumiče? Uřezaný pružiny? Ztmavený zadní světla? Tmavý fólie na všech oknech? A ani jedna fotka...připadá mi to jako náramná horstfuchsovina...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
2.12.07, 21:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
2.12.07, 21:33 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
2.12.07, 22:23 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: Nejrozsáhlejší úpravy závodního motoru...
Ondras83 píše: Takže, chci tady napsat nejrozsáhlejší úpravy závodních motorů 1,3 respektive 1,5.... začneme od hlavy....takže budu volit 2xWEBER 45 DCOE, taky je možnost 8 bodového vstřikování, HLAVA hned za karbcema je leštěný sání, který je slícovaný s kanálama hlavy kanály vyleštěný, zvětšený na požadovanej průměr, slícovaný, upravený vodítka (zkrácený) kanály na vejfuk vyleštěný, slícovaný, zvětšený a pokračujou sportovníma svodama a celej sportovní vejfuk ventily sou větší, upravený, vyleštěný a 100% zabroušený upravenej spalovací prostor, vyleštěnej hlava snížená nebo sníženej blok, místo těsnění použijeme těsnění+měděný kroužky...dostáváme se na blok BLOK obsah motoru 1,5 vrtání a zdvih 78mm T-písty vyleštěný, odlehčený a tvrdý ojnice, vyleštěná závodní klika ostrá vačka hliníkový tyčky ventilů závodní vana (kvůli přelejvání oleje v zatáčkách) odlehčený ojniční čepy odlehčenej setrvák, řemenice
k takto upravenýmu motoru musí bejt samozřejmě chladič oleje, upravený sání a závodní vejfuk....pokud počítáme se vstřikováním, bude se samozřejmě používat závodní ECU
výkon takovýho motoru je přes 150 koní...kdybych na něco zapoměl tak mě prosím doplntě...právě proto sem to sem psal, jestli sem na něco nezapoměl....
Ondro...Hele nebuď si tak jist těmi 150 koňmi....Je to jen teoretické...Mužeš tam najít i víc ale počítej raději méně....Udělej tu patnáctku,Udělej v tom vše co uznáš za vhodný...Na suchou skříň se vybodni,není nutná....hystorie mluví o faktu........klika podle financí....Vačku dělá kde kdo...Hlavně né kotěhulky...
|
2.12.07, 23:01 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
patrik-hp: Tohle by teoreticky šlo řešit malým motorkem z křoviňáku nebo motorové pily - 30ccm/2kW váha kolem 2-3kg + nějaký převod aby to pohánělo altík a vodní pumpu, tím pádem bys mohl shodit řemenici z kliky a suma sumárum to máš tak 4kg pohyblivé hmoty dolů. což už by dělalo sakra rozdíl.
Stipl: Co to je za motor Tatra V6 3,0? Ne náhodou 3,5 V8? To co píšeš mi na Tatru moc nesedí.
Naposledy upravil cyz dne 3.12.07, 01:05, celkově upraveno 1
|
2.12.07, 23:12 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
2.12.07, 23:24 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
No co - proč ne....když můžou mít pomocnou energetickou jednotku letadla....
|
3.12.07, 01:06 |
|
|
Cvoky
Příspěvky: 85 Bydliště: Košice
|
deekay píše: felda turbo existuje, je to 1,6kovy motor, ale co to bolo prace kym to dali dokopy, a nema to veru nejaky extremny vykon
co je podla Teba extremny vykon? ta 1.6 s turbom co robili v Motortechu ma 150 koni.
|
3.12.07, 09:29 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Cvoky píše: deekay píše: felda turbo existuje, je to 1,6kovy motor, ale co to bolo prace kym to dali dokopy, a nema to veru nejaky extremny vykon co je podla Teba extremny vykon? ta 1.6 s turbom co robili v Motortechu ma 150 koni.
ked som cital o tejto felde v skorsom clanku tak to veru nemalo este 150 koni a ONI uvadzali ze to nie je tak vela ale motor ma lepsi pribeh.
v dobe ked som to sledoval tak to nemali dokoncene, sory ze necitam uuuplne vsetky clanky na nete ktore sa tykaju tej istej temy
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
3.12.07, 16:52 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
cyz píše: No co - proč ne....když můžou mít pomocnou energetickou jednotku letadla....
No když už hledat takhe složitě výkon....proč né? Ale startovat nejdřív sekačku a pak teprve hlavní motor,se mi zdá přesně tak účelný,jako odstranění alternátoru...jestli chce někdo extrém,jako že o něm tu zmínka není od Ondry hlavně,tak se nebavme o provozu vozidla....Extrém v tomto případě je a to pouze pokus,kterej nevydrží víc než těch 1000m...plnýho roštu....dyť se dá zničit vše tak jednoduše....a bezúčelně....A nemusíš ho vůbec ladit sekačkama....existují už po desítky let jiné způsoby...Ale to pak není motorařina,ale východisko z nouze...
|
3.12.07, 18:47 |
|
|
Stipl
Příspěvky: 35
|
For Patrik-Hp.
Tak k té oktávce majitel dal hodně do te oktavky měl tam naladěny soft firmu neznám nechal si nainstalovat i větší turbo s řídící jendotkou apod vychtávky.říkal že výkon se pohybuje okolo 300 koní neměl uvnitř nic jen rám což je 30 kilo.Jinak všehcno pryč jenom sedák řidiče.Jak si to zase vemeš tak měl pohon všech kol kdežto ta 100 zase měla zadní náhon.A neměla turbo nic nevím kdo to seřizoval ale nevím jestli toho de o moc víc naladit oproti oktávce.Je to těžko říct a rozhodně se hádat nebudu ale kdybys ty vrazil takové keše do oktávky a měl ji jak on tak by sis nad tou 100 o 20 let starší prohru určitě nepředstavoval.Ale jelikož ta váha u 100 bylo určitě nižší vyhrál.Jinak si ymslím že výkonvě byl níž než oktávka!já fandil oktávce.Hodně sem mu věřil a vítěžství si myslím každý z diváku připisoval jemu a ne 100 ale to není vše!Jinak tímdle sem chtěl říct že i staré auto s šikovným skombinováním a doladěním taky dělá velký divy i když nemá 300 koní na papíru z brzdy!
|
4.12.07, 18:41 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Stipl píše: For Patrik-Hp. Tak k té oktávce majitel dal hodně do te oktavky měl tam naladěny soft firmu neznám nechal si nainstalovat i větší turbo s řídící jendotkou apod vychtávky.říkal že výkon se pohybuje okolo 300 koní neměl uvnitř nic jen rám což je 30 kilo.Jinak všehcno pryč jenom sedák řidiče.Jak si to zase vemeš tak měl pohon všech kol kdežto ta 100 zase měla zadní náhon.A neměla turbo nic nevím kdo to seřizoval ale nevím jestli toho de o moc víc naladit oproti oktávce.Je to těžko říct a rozhodně se hádat nebudu ale kdybys ty vrazil takové keše do oktávky a měl ji jak on tak by sis nad tou 100 o 20 let starší prohru určitě nepředstavoval.Ale jelikož ta váha u 100 bylo určitě nižší vyhrál.Jinak si ymslím že výkonvě byl níž než oktávka!já fandil oktávce.Hodně sem mu věřil a vítěžství si myslím každý z diváku připisoval jemu a ne 100 ale to není vše!Jinak tímdle sem chtěl říct že i staré auto s šikovným skombinováním a doladěním taky dělá velký divy i když nemá 300 koní na papíru z brzdy!
Ale jo....Chápu tě...Je fakt,že možností jak co kam narvat je v tunningu skoro samozřejmost a proto je to tunning ...Až na vyjímky... a pak ten s tim svým laděnym je nějak handykepován...Hlavně ten co má prachy má možnosti,ale někdy to neplatí a pak je vykulenej,že ho spraží něco o dvacet třicet let mladšího..A to se mi líbí....Páč ten co ty prachy má,nemá zase vědomosti a tak platí za něco,čemu nerozumí a taky si dá laťku na sprintech vysoko,že mu nakonec spadne na hlavu...např.Ale? Tu se baví jak na15tku KIT a né jak např. za pár peněz aplikovat motor Mazdy RX 7 do karoserie Felicia co má vypadat jako Kit...ale pod kastlí je něco konstrukcí německé a se štítkem šikmovokym místo vrčení čtyřválce českého a né vzdušného hlomozu Vankelu...příklad...
|
4.12.07, 21:34 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
patrik-hp píše: Stipl píše: For Patrik-Hp. Tak k té oktávce majitel dal hodně do te oktavky měl tam naladěny soft firmu neznám nechal si nainstalovat i větší turbo s řídící jendotkou apod vychtávky.říkal že výkon se pohybuje okolo 300 koní neměl uvnitř nic jen rám což je 30 kilo.Jinak všehcno pryč jenom sedák řidiče.Jak si to zase vemeš tak měl pohon všech kol kdežto ta 100 zase měla zadní náhon.A neměla turbo nic nevím kdo to seřizoval ale nevím jestli toho de o moc víc naladit oproti oktávce.Je to těžko říct a rozhodně se hádat nebudu ale kdybys ty vrazil takové keše do oktávky a měl ji jak on tak by sis nad tou 100 o 20 let starší prohru určitě nepředstavoval.Ale jelikož ta váha u 100 bylo určitě nižší vyhrál.Jinak si ymslím že výkonvě byl níž než oktávka!já fandil oktávce.Hodně sem mu věřil a vítěžství si myslím každý z diváku připisoval jemu a ne 100 ale to není vše!Jinak tímdle sem chtěl říct že i staré auto s šikovným skombinováním a doladěním taky dělá velký divy i když nemá 300 koní na papíru z brzdy! Ale jo....Chápu tě...Je fakt,že možností jak co kam narvat je v tunningu skoro samozřejmost a proto je to tunning ...Až na vyjímky... a pak ten s tim svým laděnym je nějak handykepován...Hlavně ten co má prachy má možnosti,ale někdy to neplatí a pak je vykulenej,že ho spraží něco o dvacet třicet let mladšího..A to se mi líbí....Páč ten co ty prachy má,nemá zase vědomosti a tak platí za něco,čemu nerozumí a taky si dá laťku na sprintech vysoko,že mu nakonec spadne na hlavu...např.Ale? Tu se baví jak na15tku KIT a né jak např. za pár peněz aplikovat motor Mazdy RX 7 do karoserie Felicia co má vypadat jako Kit...ale pod kastlí je něco konstrukcí německé a se štítkem šikmovokym místo vrčení čtyřválce českého a né vzdušného hlomozu Vankelu...příklad...
Staršího samozřejmě Pardóón
|
4.12.07, 21:36 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
ten motor, co popisuju na začátku je KIT, nebo z favorita pro RAC Rally... takže ne 1000 m....to je jedno, já ten motor dělat nechci, mám doma ještě jeden favorit BMM a ten asi časem udělám no, ale potíž je v tom, že nejsou holt prachy...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
4.12.07, 22:21 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Ondras83 píše: ten motor, co popisuju na začátku je KIT, nebo z favorita pro RAC Rally... takže ne 1000 m....to je jedno, já ten motor dělat nechci, mám doma ještě jeden favorit BMM a ten asi časem udělám no, ale potíž je v tom, že nejsou holt prachy... tak co tady vlastne vymyslis ?
|
4.12.07, 22:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|