Startování teplýho motoru
Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
12.7.06, 10:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
Šemik píše: Já ho mam taky. Tak blbou knihu jsem ještě neviděl!!! Třeba je tam na nějaký straně namalovaná hlava s ventilama, který jsou úplně blbě popsaný. A takových věcí je tam více....Jinak MAJO má pravdu, v manuálu ke škodě je to přesně takto napsáno.
Muzes byt konkretni? Krome elektroinstalace jsem zadnou chybu nenasel. Ta kniha mi prijde jako celkem sikovna se spoustou ilustraci. A pokud tam je startovani takhle popsano, tak si to autor asi nevytahl z paty. V AZNP manualu k uzovce je popsano startovani horkeho motoru, ne tepleho, coz je, predpokladam, rozdil. V Andrtovi z roku 81 neni startovani takto vubec popsano (nebo jsem to nenasel).
|
12.7.06, 11:22 |
|
|
HedlinZ
Příspěvky: 7
|
Někdo tady psal, že každý auto se startuje jinak a to má naprostou pravdu. Já startuju Fáčko taky pokaždý jinak. To chce čas a prostě poznat, co to auto potřebuje. Důležitý je taky všímat si teploty motoru.
|
12.7.06, 18:52 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja som si moje Fačko zvykol štartovať bez plynu, všimol som si že tak lepšie chytá, ale pred tým som štartoval s plynom, jediné čo musím urobiť, pred štartom zošľapnúť pedál na podlahu, kôli sytiču...
|
12.7.06, 19:08 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, mám skúsenosti s niekoľkými škodovicami. Ozaj každá štartuje inak (kaťdá je inak vybehaná, inak nastavená), ale jemne inak - rozdiely nie sú zasa tak markantné. Ale v princípe za tepla by mali štartovať bez plynu, (resp. s jemne stlačeným plynom).
Ale ja mám momentálne rovnaký problém - motor štartuje extrémne ťažko, stačí odstavenie na 1 min. za tepla. Lenže ja viem, kde mám problém. Nstavil som totiž hladinu benzínu v karburátore na 20 mm od víka (ako má byť). Predtým bola cca 25-26 mm od vrchu. Teraz je to jednoznačne veľa. Síce super štartuje za studena, nikdy nezdochne po naštartovaní na sýtič, lenže problém je za tepla.
Myslím, že ty máš rovnako problém s bohatosťou zmesi - netesný ventil v karburátore, netesný plavák, jednoducho niečo s bohatosťou. Mohla by byť príčina aj v predtihu zápalu, ale to by sa asi tak neprejavovalo iba za tepla...
A keˇˇd naštartuješ po dlhej dobe "točenia", ako motor naskočí - naraz a naplno, alebo ťažko (prechlastane)?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
13.7.06, 11:24 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Nehladajme problem kde nieje - horuca stara skodovka sa proste startuje s mierne prisliapnutym plynom. Naozaj staci len malo. Som v zivote daco najazdil s tymi autami a plati to pre vsetky auta od spartaka az po S130.
|
13.7.06, 13:01 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
kdoasi píše: Šemik píše: Já ho mam taky. Tak blbou knihu jsem ještě neviděl!!! Třeba je tam na nějaký straně namalovaná hlava s ventilama, který jsou úplně blbě popsaný. A takových věcí je tam více....Jinak MAJO má pravdu, v manuálu ke škodě je to přesně takto napsáno. Muzes byt konkretni? Krome elektroinstalace jsem zadnou chybu nenasel. Ta kniha mi prijde jako celkem sikovna se spoustou ilustraci. A pokud tam je startovani takhle popsano, tak si to autor asi nevytahl z paty. V AZNP manualu k uzovce je popsano startovani horkeho motoru, ne tepleho, coz je, predpokladam, rozdil. V Andrtovi z roku 81 neni startovani takto vubec popsano (nebo jsem to nenasel).
No, ono je taky klidně možné že máme tu polskou knihu každý jinou. Já mám co je formát A4, na obálce je bílé Emko (už tam je chyba, protože je na ní napsáno Škoda 120, a Škoda 120 byla jen jako užovka ) Jinak takhle z hlavy nevim přesně kde to v tý knize je, ale až se k ní dostanu tak to najdu a napíšu na který to je straně
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.7.06, 07:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|