Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 00:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Startování teplýho motoru 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ted sem se v tom lehce zamotal. Ja mluvim o takovy ty maly siroky brozurce co davali k autu "Navod na obsluhu a udrzbu" Je to jen par stran a vsechny ukony se podle ni maj sverit odbornymu servisu :shock: :shock: :shock:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


12.7.06, 10:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 212
Bydliště: Praha, Ostrava
Příspěvek 
Šemik píše:
Já ho mam taky. Tak blbou knihu jsem ještě neviděl!!! Třeba je tam na nějaký straně namalovaná hlava s ventilama, který jsou úplně blbě popsaný. A takových věcí je tam více....Jinak MAJO má pravdu, v manuálu ke škodě je to přesně takto napsáno.


Muzes byt konkretni? Krome elektroinstalace jsem zadnou chybu nenasel. Ta kniha mi prijde jako celkem sikovna se spoustou ilustraci. A pokud tam je startovani takhle popsano, tak si to autor asi nevytahl z paty. V AZNP manualu k uzovce je popsano startovani horkeho motoru, ne tepleho, coz je, predpokladam, rozdil. V Andrtovi z roku 81 neni startovani takto vubec popsano (nebo jsem to nenasel).


12.7.06, 11:22
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Někdo tady psal, že každý auto se startuje jinak a to má naprostou pravdu. Já startuju Fáčko taky pokaždý jinak. To chce čas a prostě poznat, co to auto potřebuje. Důležitý je taky všímat si teploty motoru.


12.7.06, 18:52
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja som si moje Fačko zvykol štartovať bez plynu, všimol som si že tak lepšie chytá, ale pred tým som štartoval s plynom, jediné čo musím urobiť, pred štartom zošľapnúť pedál na podlahu, kôli sytiču...


12.7.06, 19:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, mám skúsenosti s niekoľkými škodovicami. Ozaj každá štartuje inak (kaťdá je inak vybehaná, inak nastavená), ale jemne inak - rozdiely nie sú zasa tak markantné. Ale v princípe za tepla by mali štartovať bez plynu, (resp. s jemne stlačeným plynom).

Ale ja mám momentálne rovnaký problém - motor štartuje extrémne ťažko, stačí odstavenie na 1 min. za tepla. Lenže ja viem, kde mám problém. Nstavil som totiž hladinu benzínu v karburátore na 20 mm od víka (ako má byť). Predtým bola cca 25-26 mm od vrchu. Teraz je to jednoznačne veľa. Síce super štartuje za studena, nikdy nezdochne po naštartovaní na sýtič, lenže problém je za tepla.

Myslím, že ty máš rovnako problém s bohatosťou zmesi - netesný ventil v karburátore, netesný plavák, jednoducho niečo s bohatosťou. Mohla by byť príčina aj v predtihu zápalu, ale to by sa asi tak neprejavovalo iba za tepla...

A keˇˇd naštartuješ po dlhej dobe "točenia", ako motor naskočí - naraz a naplno, alebo ťažko (prechlastane)?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


13.7.06, 11:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Nehladajme problem kde nieje - horuca stara skodovka sa proste startuje s mierne prisliapnutym plynom. Naozaj staci len malo. Som v zivote daco najazdil s tymi autami a plati to pre vsetky auta od spartaka az po S130.


13.7.06, 13:01
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
kdoasi píše:
Šemik píše:
Já ho mam taky. Tak blbou knihu jsem ještě neviděl!!! Třeba je tam na nějaký straně namalovaná hlava s ventilama, který jsou úplně blbě popsaný. A takových věcí je tam více....Jinak MAJO má pravdu, v manuálu ke škodě je to přesně takto napsáno.


Muzes byt konkretni? Krome elektroinstalace jsem zadnou chybu nenasel. Ta kniha mi prijde jako celkem sikovna se spoustou ilustraci. A pokud tam je startovani takhle popsano, tak si to autor asi nevytahl z paty. V AZNP manualu k uzovce je popsano startovani horkeho motoru, ne tepleho, coz je, predpokladam, rozdil. V Andrtovi z roku 81 neni startovani takto vubec popsano (nebo jsem to nenasel).


No, ono je taky klidně možné že máme tu polskou knihu každý jinou. Já mám co je formát A4, na obálce je bílé Emko (už tam je chyba, protože je na ní napsáno Škoda 120, a Škoda 120 byla jen jako užovka :)) Jinak takhle z hlavy nevim přesně kde to v tý knize je, ale až se k ní dostanu tak to najdu a napíšu na který to je straně

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.7.06, 07:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz