Je to tu zase, bezpečnost vozů Škoda...
Autor |
Zpráva |
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
kdoasi píše: Peter50kw píše: ...vytahovat hasici. Rychlost narazu bola asi 15 km/h.... To se mi moc nechce verit. Videl jsem (na fotkach) celni bouracku S100 s Aviou snad v 50 km/h a ridic ze skodovky prezil.
Fotku z nehody (bohuzel jsem nasel jen jednu) jsem pridal do noveho tema.
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=1334
|
13.7.06, 20:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Mike.M píše: Oni jsou taci na jednu stranu rikaji jak je to nebezpecne ale na druhou to auto prodat a komu zase jinemu, ktery vtom bude jezdit dal. Jinak muj Favo ma ve dverich vystuhy co sem videl. a ten sloupek je kurevsky tvrdy, kdyz jsem 3 nove vrtaky 10 na tom ztupil nez sem vyvrtal duru na central.
Protože jsi koupil vrtáky někde v supermarketu a s těmi skutečně nic nevyvrtáš...
_________________ J.
|
14.7.06, 08:00 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Blábol č. 1 - Favorit neměl špatné a poddimenzované sváry, byl z hlediska bezpečnosti o něco lepší, než 742, protože podléhal novému předpisu.
Blábovl č.2 - Felda měla víc plechu proto, že se do ní montovaly těžší motory, tedy se musela a opět byly přísnější předpisy ohledně pasivní bezpečnosti.
Blábol. č. 3 - 742 neměla skelet odvozený ze Š 100...
A skutečně nemohla 742 dopadnout dobře, protože na přesazený názraz nebyla konstruovaná, jako nebylo žádné auto v té době...
_________________ J.
|
14.7.06, 08:08 |
|
|
Thor7
Příspěvky: 79 Bydliště: Lounsko
|
Ten článek je fakticky přehnanej Je fakt, že co se bezpečnosti týče, tak se nedá srovnávat dvě auta, který od sebe dělí 20 let vývoje, ale na druhou stranu dost často potkávám 120 který sotva držej pohromadě a člověk se bojí kejchnout aby se nerozpadly - to jsou podle mě hlavně auta, který podporujou takovýhle diskuze. Můj pantáta má 120 a je co se týče karoserie v havarijním stavu. Nejhorší na tom je, že když mu něco řekneme, tak nám odpoví, že na to jeho ježdění to stačí a že jezdí pomalu a bezpečně
Na svojí 120 i Fávo nedám dopustit a hlídám si, aby se z nich nestali pojízdný hromady rzi
_________________ Š120L - 87´ + Favorit LXi - 93´
|
14.7.06, 09:56 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Jiří Čech píše: Blábol č. 1 - Favorit neměl špatné a poddimenzované sváry, byl z hlediska bezpečnosti o něco lepší, než 742, protože podléhal novému předpisu. Blábovl č.2 - Felda měla víc plechu proto, že se do ní montovaly těžší motory, tedy se musela a opět byly přísnější předpisy ohledně pasivní bezpečnosti. Blábol. č. 3 - 742 neměla skelet odvozený ze Š 100...
A skutečně nemohla 742 dopadnout dobře, protože na přesazený názraz nebyla konstruovaná, jako nebylo žádné auto v té době...
Oprava - blábol č. 2: ...tedy se musela vyztužit karoserie přídavným materiálem...
_________________ J.
|
14.7.06, 12:13 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Jiří Čech píše: Jiří Čech píše: Blábol č. 1 - Favorit neměl špatné a poddimenzované sváry, byl z hlediska bezpečnosti o něco lepší, než 742, protože podléhal novému předpisu. Blábovl č.2 - Felda měla víc plechu proto, že se do ní montovaly těžší motory, tedy se musela a opět byly přísnější předpisy ohledně pasivní bezpečnosti. Blábol. č. 3 - 742 neměla skelet odvozený ze Š 100...
A skutečně nemohla 742 dopadnout dobře, protože na přesazený názraz nebyla konstruovaná, jako nebylo žádné auto v té době... Oprava - blábol č. 2: ...tedy se musela vyztužit karoserie přídavným materiálem...
Takze Felcka 1,3 MPI ma o 100 kg tazsi motor ako Favo? To je mi teda objav. No pan Cech ma dnes den
|
14.7.06, 20:51 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Jo, protože je tam diesel...
Nebudu tady hledat nějaká deka, prostě jsem reagoval na text. Auto je o 80 kg těžší s motorem 1,3, než je tomu u Fava, ale je tam větší výbava atd. takže těch plechů tam zase tolik nepřibylo... a diesel je asi o 150 kg těžší,, na plechách je celé auto těžší asi o dalších 15 kg kvůli zástavbě nových motorů a možností zástavby airbagu...
Šlo o to, že Favo zase není takový šunt ohledně karosérie, jak tady kdosi píše. Celé zesílení kastle je pouze v přední části kvůli těžším motorům a byly přoidány výztuhy dveří, někde bych i našel o co přesně šlo. Ale hledat se s tím nebudu, zase tak mne ta diskuze neirituje...
_________________ J.
|
14.7.06, 21:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|