Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.9.24, 11:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Je to tu zase, bezpečnost vozů Škoda... 
Autor Zpráva

Příspěvky: 212
Bydliště: Praha, Ostrava
Příspěvek 
kdoasi píše:
Peter50kw píše:
...vytahovat hasici. Rychlost narazu bola asi 15 km/h....


To se mi moc nechce verit. Videl jsem (na fotkach) celni bouracku S100 s Aviou snad v 50 km/h a ridic ze skodovky prezil.


Fotku z nehody (bohuzel jsem nasel jen jednu) jsem pridal do noveho tema.

http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=1334


13.7.06, 20:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Mike.M píše:
Oni jsou taci na jednu stranu rikaji jak je to nebezpecne ale na druhou to auto prodat a komu zase jinemu, ktery vtom bude jezdit dal. Jinak muj Favo ma ve dverich vystuhy co sem videl. a ten sloupek je kurevsky tvrdy, kdyz jsem 3 nove vrtaky 10 na tom ztupil nez sem vyvrtal duru na central.


Protože jsi koupil vrtáky někde v supermarketu a s těmi skutečně nic nevyvrtáš...:-)

_________________
J.


14.7.06, 08:00
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Blábol č. 1 - Favorit neměl špatné a poddimenzované sváry, byl z hlediska bezpečnosti o něco lepší, než 742, protože podléhal novému předpisu.
Blábovl č.2 - Felda měla víc plechu proto, že se do ní montovaly těžší motory, tedy se musela a opět byly přísnější předpisy ohledně pasivní bezpečnosti.
Blábol. č. 3 - 742 neměla skelet odvozený ze Š 100...

A skutečně nemohla 742 dopadnout dobře, protože na přesazený názraz nebyla konstruovaná, jako nebylo žádné auto v té době...

_________________
J.


14.7.06, 08:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 79
Bydliště: Lounsko
Příspěvek 
Ten článek je fakticky přehnanej :( Je fakt, že co se bezpečnosti týče, tak se nedá srovnávat dvě auta, který od sebe dělí 20 let vývoje, ale na druhou stranu dost často potkávám 120 který sotva držej pohromadě a člověk se bojí kejchnout aby se nerozpadly - to jsou podle mě hlavně auta, který podporujou takovýhle diskuze. Můj pantáta má 120 a je co se týče karoserie v havarijním stavu. Nejhorší na tom je, že když mu něco řekneme, tak nám odpoví, že na to jeho ježdění to stačí a že jezdí pomalu a bezpečně :x
Na svojí 120 i Fávo nedám dopustit a hlídám si, aby se z nich nestali pojízdný hromady rzi :)

_________________
Š120L - 87´ + Favorit LXi - 93´


14.7.06, 09:56
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
Blábol č. 1 - Favorit neměl špatné a poddimenzované sváry, byl z hlediska bezpečnosti o něco lepší, než 742, protože podléhal novému předpisu.
Blábovl č.2 - Felda měla víc plechu proto, že se do ní montovaly těžší motory, tedy se musela a opět byly přísnější předpisy ohledně pasivní bezpečnosti.
Blábol. č. 3 - 742 neměla skelet odvozený ze Š 100...

A skutečně nemohla 742 dopadnout dobře, protože na přesazený názraz nebyla konstruovaná, jako nebylo žádné auto v té době...


Oprava - blábol č. 2: ...tedy se musela vyztužit karoserie přídavným materiálem...

_________________
J.


14.7.06, 12:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
Jiří Čech píše:
Blábol č. 1 - Favorit neměl špatné a poddimenzované sváry, byl z hlediska bezpečnosti o něco lepší, než 742, protože podléhal novému předpisu.
Blábovl č.2 - Felda měla víc plechu proto, že se do ní montovaly těžší motory, tedy se musela a opět byly přísnější předpisy ohledně pasivní bezpečnosti.
Blábol. č. 3 - 742 neměla skelet odvozený ze Š 100...

A skutečně nemohla 742 dopadnout dobře, protože na přesazený názraz nebyla konstruovaná, jako nebylo žádné auto v té době...


Oprava - blábol č. 2: ...tedy se musela vyztužit karoserie přídavným materiálem...

Takze Felcka 1,3 MPI ma o 100 kg tazsi motor ako Favo? To je mi teda objav. No pan Cech ma dnes den :-)


14.7.06, 20:51
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Jo, protože je tam diesel...:-)
Nebudu tady hledat nějaká deka, prostě jsem reagoval na text. Auto je o 80 kg těžší s motorem 1,3, než je tomu u Fava, ale je tam větší výbava atd. takže těch plechů tam zase tolik nepřibylo... a diesel je asi o 150 kg těžší,, na plechách je celé auto těžší asi o dalších 15 kg kvůli zástavbě nových motorů a možností zástavby airbagu...

Šlo o to, že Favo zase není takový šunt ohledně karosérie, jak tady kdosi píše. Celé zesílení kastle je pouze v přední části kvůli těžším motorům a byly přoidány výztuhy dveří, někde bych i našel o co přesně šlo. Ale hledat se s tím nebudu, zase tak mne ta diskuze neirituje...:-)

_________________
J.


14.7.06, 21:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz