Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Kompletní repas motoru a převodovky rapid 
Autor Zpráva
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek Kompletní repas motoru a převodovky rapid
Hlavou se mi honí ledacos, a mezi tou kupou kravin je i auto, který nemám, ale měl bych rád. Udělám si spoustu věcí, ale neumím motor, převodovku, řekněte mě prosím, alespoň orientačně (nejlíp někdo z těch co se tím živí) na kolik by vyšlo kompletní zrepasování motoru (136,135) a převodovky (pětikvalt rapid), do stavu srovnatelného s novým agregátem, nepředpokládejme zadřený motor. Potřebuji tu informaci mít pro svoje výpočty. Stačilo by 5, 10, 15, 20, 25.... tisíc korun ? Díky


15.12.07, 19:08
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Ježiš von to myslí vážně... :D :D :D Přeodovka tak do 2000 Kč si myslim jako totálka...vše nový až na kolečka...pokud to seženeš...

Motor všechno nový jo...No je to Fáčko...myslim do 10 000 - 12 000 Kč...

No a pak zadní náprava, přední náprava...todleto támleto... :D :D :D jo jo jo...jako bych to znal... :D :D :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


15.12.07, 19:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Novej agregát z toho neuděláš ani omylem, nezapoměň, že u poctivé GO se musí brousit klika, tím ubereš materiálu a zkrátíš živitnost, dál se brousí hlava, tím zvedneš kompresní poměr - další nepříznivej vliv na životnost a kovy, který se používají jak na lágry, tak písty, vložky už se zdaleka kvalitou nepodobají těm použitým v prvovýrobě, takže počítej s životností motoru tak max 200.000 km, převodovkama se osobně nezabývám, ale zkušenost s dodávanýma po repase je podobná, materiál stojí za ho**o a lepší prostě neseženeš, práci můžeš udělat pozlacenou, ale materiál ti to degraduje. Z vlastní zkušenosti bych i motor do osobáku nikdy negenerálkoval, raději jinej z vrakáče, vyjímku bych snad udělal u auta, který si chci nechat napořád a udržovat ho v originálním stavu po dalších třeba 30 let s vědomím, že nenahrká víc jak 5.000 km ročně.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


15.12.07, 19:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Drak píše:
Novej agregát z toho neuděláš ani omylem, nezapoměň, že u poctivé GO se musí brousit klika, tím ubereš materiálu a zkrátíš živitnost, dál se brousí hlava, tím zvedneš kompresní poměr - další nepříznivej vliv na životnost a kovy, který se používají jak na lágry, tak písty, vložky už se zdaleka kvalitou nepodobají těm použitým v prvovýrobě, takže počítej s životností motoru tak max 200.000 km, převodovkama se osobně nezabývám, ale zkušenost s dodávanýma po repase je podobná, materiál stojí za ho**o a lepší prostě neseženeš, práci můžeš udělat pozlacenou, ale materiál ti to degraduje. Z vlastní zkušenosti bych i motor do osobáku nikdy negenerálkoval, raději jinej z vrakáče, vyjímku bych snad udělal u auta, který si chci nechat napořád a udržovat ho v originálním stavu po dalších třeba 30 let s vědomím, že nenahrká víc jak 5.000 km ročně.
tak Draku, tohle je přesně tebou zmiňovaný případ, auto na "jen když je hezky a chuť", tak kolik?


15.12.07, 19:42
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
No u nás počítej za brus kliky asi 700,- repas hlavy asi 1000,- sada válcovek asi 2500,- oprava ojnic asi 500,- sada lágrů asi 500,- režijní materiál asi 1000,- plus další věci, co by byly po domluvě, jako spojka, čidla, filtry... plus práce 250,-/h bez DPH.
Samosebou cena se může hýbat nahoru nebo dolů podle stavu motoru a rozsahu práce, převodovku ti neocením, protože je nedělám.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


15.12.07, 19:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
to jde...dík


15.12.07, 19:54
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Ježiš von to myslí vážně... :D :D :D...
jo, myslis, ze si z tebe delam srandu?, ale nemuzu zacit a nemit na to... no a potrebuju vedet, kolik na to potrebuju, ze ano


15.12.07, 20:02
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
To se nikdy nedovíš, páč udržet auto v originálním stavu se nedá vyčíslit. Sám mám známýmu na starosti Tatru 813, 2x OT 64 SKOT, Gaz a 3 Pragovky a vzhledem k jeho měsíčnímu příjmu okolo 100.000 a jeho pravidelně holé kapse to asi svědčí za vše.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


15.12.07, 20:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
no jo, tak do takovýho extrému se nechystám... spíš sonduju, a porovnávám to s favoritem... toho mám komplet a bylo to asi za 50 včetně olejů a gum ...


15.12.07, 20:20
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
jo, myslis, ze si z tebe delam srandu?, ale nemuzu zacit a nemit na to... no a potrebuju vedet, kolik na to potrebuju, ze ano


Ne....bych si nemohl dovolit myslet 8)

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


15.12.07, 20:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
něco takového bych rád ... Obrázek


15.12.07, 20:54
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Jo jo...ja mít originál tak nedělám nic jenom pečuju...jelikož si kupuju samy plečky tak se musej upravit hold no..a kola chceme stejný koukám :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


15.12.07, 21:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
akorát je je chci v originále a to netuším kde sehnat ty pokličky... asi budou pěkně drahý


15.12.07, 21:07
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
No já chci taky originál...ale v tomle stavu jsou originály tak v muzeu...

Takže opískovat pak komaxit a vylestit...poklicky schrastime na virtu...asi 500 - 600 Kč...do 1000 Kč stopro :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


15.12.07, 21:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Vít Široký - Ty se vazne chces pustit do takovehle akce?? A co favorit?? Tolik te stal casu, penez, namahy a ted bys ho prodal?? Nebo si ho nechas a do sbirky pridas jeste rapida v origo stavu??

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


15.12.07, 23:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz