Kompletní repas motoru a převodovky rapid
Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Kompletní repas motoru a převodovky rapid
Hlavou se mi honí ledacos, a mezi tou kupou kravin je i auto, který nemám, ale měl bych rád. Udělám si spoustu věcí, ale neumím motor, převodovku, řekněte mě prosím, alespoň orientačně (nejlíp někdo z těch co se tím živí) na kolik by vyšlo kompletní zrepasování motoru (136,135) a převodovky (pětikvalt rapid), do stavu srovnatelného s novým agregátem, nepředpokládejme zadřený motor. Potřebuji tu informaci mít pro svoje výpočty. Stačilo by 5, 10, 15, 20, 25.... tisíc korun ? Díky
|
15.12.07, 19:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
15.12.07, 19:20 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Novej agregát z toho neuděláš ani omylem, nezapoměň, že u poctivé GO se musí brousit klika, tím ubereš materiálu a zkrátíš živitnost, dál se brousí hlava, tím zvedneš kompresní poměr - další nepříznivej vliv na životnost a kovy, který se používají jak na lágry, tak písty, vložky už se zdaleka kvalitou nepodobají těm použitým v prvovýrobě, takže počítej s životností motoru tak max 200.000 km, převodovkama se osobně nezabývám, ale zkušenost s dodávanýma po repase je podobná, materiál stojí za ho**o a lepší prostě neseženeš, práci můžeš udělat pozlacenou, ale materiál ti to degraduje. Z vlastní zkušenosti bych i motor do osobáku nikdy negenerálkoval, raději jinej z vrakáče, vyjímku bych snad udělal u auta, který si chci nechat napořád a udržovat ho v originálním stavu po dalších třeba 30 let s vědomím, že nenahrká víc jak 5.000 km ročně.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
15.12.07, 19:30 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Drak píše: Novej agregát z toho neuděláš ani omylem, nezapoměň, že u poctivé GO se musí brousit klika, tím ubereš materiálu a zkrátíš živitnost, dál se brousí hlava, tím zvedneš kompresní poměr - další nepříznivej vliv na životnost a kovy, který se používají jak na lágry, tak písty, vložky už se zdaleka kvalitou nepodobají těm použitým v prvovýrobě, takže počítej s životností motoru tak max 200.000 km, převodovkama se osobně nezabývám, ale zkušenost s dodávanýma po repase je podobná, materiál stojí za ho**o a lepší prostě neseženeš, práci můžeš udělat pozlacenou, ale materiál ti to degraduje. Z vlastní zkušenosti bych i motor do osobáku nikdy negenerálkoval, raději jinej z vrakáče, vyjímku bych snad udělal u auta, který si chci nechat napořád a udržovat ho v originálním stavu po dalších třeba 30 let s vědomím, že nenahrká víc jak 5.000 km ročně. tak Draku, tohle je přesně tebou zmiňovaný případ, auto na "jen když je hezky a chuť", tak kolik?
|
15.12.07, 19:42 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
No u nás počítej za brus kliky asi 700,- repas hlavy asi 1000,- sada válcovek asi 2500,- oprava ojnic asi 500,- sada lágrů asi 500,- režijní materiál asi 1000,- plus další věci, co by byly po domluvě, jako spojka, čidla, filtry... plus práce 250,-/h bez DPH.
Samosebou cena se může hýbat nahoru nebo dolů podle stavu motoru a rozsahu práce, převodovku ti neocením, protože je nedělám.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
15.12.07, 19:52 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
to jde...dík
|
15.12.07, 19:54 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Martin 007 píše: Ježiš von to myslí vážně... ... jo, myslis, ze si z tebe delam srandu?, ale nemuzu zacit a nemit na to... no a potrebuju vedet, kolik na to potrebuju, ze ano
|
15.12.07, 20:02 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
To se nikdy nedovíš, páč udržet auto v originálním stavu se nedá vyčíslit. Sám mám známýmu na starosti Tatru 813, 2x OT 64 SKOT, Gaz a 3 Pragovky a vzhledem k jeho měsíčnímu příjmu okolo 100.000 a jeho pravidelně holé kapse to asi svědčí za vše.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
15.12.07, 20:07 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
no jo, tak do takovýho extrému se nechystám... spíš sonduju, a porovnávám to s favoritem... toho mám komplet a bylo to asi za 50 včetně olejů a gum ...
|
15.12.07, 20:20 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
jo, myslis, ze si z tebe delam srandu?, ale nemuzu zacit a nemit na to... no a potrebuju vedet, kolik na to potrebuju, ze ano
Ne....bych si nemohl dovolit myslet
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
15.12.07, 20:29 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
něco takového bych rád ...
|
15.12.07, 20:54 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Jo jo...ja mít originál tak nedělám nic jenom pečuju...jelikož si kupuju samy plečky tak se musej upravit hold no..a kola chceme stejný koukám
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
15.12.07, 21:06 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
akorát je je chci v originále a to netuším kde sehnat ty pokličky... asi budou pěkně drahý
|
15.12.07, 21:07 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
No já chci taky originál...ale v tomle stavu jsou originály tak v muzeu...
Takže opískovat pak komaxit a vylestit...poklicky schrastime na virtu...asi 500 - 600 Kč...do 1000 Kč stopro
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
15.12.07, 21:22 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Vít Široký - Ty se vazne chces pustit do takovehle akce?? A co favorit?? Tolik te stal casu, penez, namahy a ted bys ho prodal?? Nebo si ho nechas a do sbirky pridas jeste rapida v origo stavu??
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
15.12.07, 23:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|