Autor |
Zpráva |
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Akumulátor
Zdar autaři chtěl bych se zeptat když měřím napětí na baterce bez čehokoliv zapnutého tak tam je 12,61V, když zapnu zapalování je tam 12,09V je to ještě v pohodě a nebo to už mele z posledního? Baterka je tam asi 4roky bezúdržbová BOSCH.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
20.12.07, 11:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Spis zmer napeti kdyz se startuje.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.12.07, 12:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Matthes píše: Spis zmer napeti kdyz se startuje.
Ale ne digitalnim multimetrem, klasickým anologovým ručičkovým
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.12.07, 12:07 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Matthes píše: Spis zmer napeti kdyz se startuje.
když se startuje tak to spadne asi na 11,69V.
Se startérem to zatočí docela dobře chytne taky v pohodě, ale když se zahřeje a vypne sytič tak ty otáčky spadnou. Na emisích mě nastavily otáčky 650 a teď padají na 500 ale nechcípne to jen se zapne kontrolka mazání a trochu pohasnou žárovky (když třeba stojím na křižovatce). Když už motor běží tak by to mělo být v pohodě.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
20.12.07, 12:10 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
11.7V při startování je tedy mnohem víc než v pohodě Ehm, měřil jsi to analogovym Vmetrem, viď
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.12.07, 12:17 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Šemik píše: 11.7V při startování je tedy mnohem víc než v pohodě Ehm, měřil jsi to analogovym Vmetrem, viď
ne digitálním analogový bohužel nemám
A může to mít vliv po nastartování na ty otáčky, když už je to živený z alternátoru? A startérem to motá dobře akorád malinko se stlumí žárovky (jen trochu).
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
20.12.07, 12:26 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
p20k píše: Šemik píše: 11.7V při startování je tedy mnohem víc než v pohodě Ehm, měřil jsi to analogovym Vmetrem, viď ne digitálním analogový bohužel nemám A může to mít vliv po nastartování na ty otáčky, když už je to živený z alternátoru? A startérem to motá dobře akorád malinko se stlumí žárovky (jen trochu).
No, tak to při startování nemáš 11.7V, ale daleko méně. Digitální Vmetr narozdíl od analogového není schopen zobrazit aktuální napětí bez prodlevy. Prostě ten digitál nestačil změřit napětí během startu protože pak už to bylo živené alternátorem.
A co jsi myslel tím vlivem čeho na co? To jsem nějak nepobral
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.12.07, 12:30 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
No, tak to při startování nemáš 11.7V, ale daleko méně. Digitální Vmetr narozdíl od analogového není schopen zobrazit aktuální napětí bez prodlevy. Prostě ten digitál nestačil změřit napětí během startu protože pak už to bylo živené alternátorem.
A co jsi myslel tím vlivem čeho na co? To jsem nějak nepobral [/quote]
To máš pravdu, že ten Vmetr měří po skocích a nestačí zareagovat na rychlý změny to mě nenapadlo
Myslel jsem to tak, že když to nastartuju a jedu třeba 15km a všechno se to zahřeje a vypne sytič, tak chvilku vydrží na 600ot a po nějaké době, když dlouho jsem na křižovatce tak kontrolky a světla začnou pohasínat a drží 500ot a postupně se začne rozsvěcet kontrolka mazání ale dobíjení ne a vůbec nechcípne. Tak jestli na ty otáčky má vliv baterka, protože po nestartování teoreticky tolik asi ne, nebo se pletu?
Mám to seřízený na analyzátoru.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
20.12.07, 12:41 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Zvedni si ty otáčky trochu...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
20.12.07, 13:01 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Nepér píše: Zvedni si ty otáčky trochu...
A nebude potřeba potom seřídit bohatost, když zvednu ty otáčky?
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
20.12.07, 13:03 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já teda taky měřím při startu digitálním a ten to docela stihá páč to většinou ukazuje 8-10voltů a pokud náhodou by ten start byl opravdu jen na cvrknutí tak stačí vytáhnout kabel od svíčky a startovat a taky se to dovíš, těch 5 vteřin uplně na to stačí.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.12.07, 16:20 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
p20k píše: Nepér píše: Zvedni si ty otáčky trochu... A nebude potřeba potom seřídit bohatost, když zvednu ty otáčky?
nie
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
20.12.07, 16:21 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
deekay píše: p20k píše: Nepér píše: Zvedni si ty otáčky trochu... A nebude potřeba potom seřídit bohatost, když zvednu ty otáčky? nie
a seš si tím opravdu jistý? já to vidím jinak...
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
20.12.07, 16:40 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
bohatost se bude muset upravit... kdyby to bylo jen 100 otáček dejme tomu ale 200 je dost. Víš co se stane když zvedneš o tolik otáčky šroubem dorazu klapky? Ochudíš tím volnoběžnou směs. Proč? Protože podtlak na kanál volnoběhu už nebude působit v takové míře čili musíš šroub bohatosti mírně povolit aby přitékalo více směsi a bohatost se dostala na stejnou hodnotu.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
20.12.07, 16:43 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Šemik píše: p20k píše: Šemik píše: 11.7V při startování je tedy mnohem víc než v pohodě Ehm, měřil jsi to analogovym Vmetrem, viď ne digitálním analogový bohužel nemám A může to mít vliv po nastartování na ty otáčky, když už je to živený z alternátoru? A startérem to motá dobře akorád malinko se stlumí žárovky (jen trochu). No, tak to při startování nemáš 11.7V, ale daleko méně. Digitální Vmetr narozdíl od analogového není schopen zobrazit aktuální napětí bez prodlevy. Prostě ten digitál nestačil změřit napětí během startu protože pak už to bylo živené alternátorem. A co jsi myslel tím vlivem čeho na co? To jsem nějak nepobral a co takhle ten atík odpojit?
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
20.12.07, 19:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|